Red Lion 158. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. júl. 6. 14h:27'
EZ A 368. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
369. játékheted kezdete: júl. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3236
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 839
Extra forduló: 7 |
|
RED LION KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,-22] koordinátán. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a
lénnyel, többször is elõfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak,
lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre
gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erõdet. És õ kegyesen elveszi,
térdre kényszerít, ahogy belõled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -,
milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
m 1 3 5 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
| Magasba nyúló hegycsúcsok, hideg sziklák közé érkeztél. Halott szemmel lehet csak igazán látni, még mennyi élet van itt így
is: minden az életenergia izzó vörösétõl pezseg. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti
a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál:
esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din
egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor
veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen
jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Utad
során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol
fém (óndarab) van a föld alatt! Egyszercsak észreveszel egy tüskés harci gromakot. Elsõ pillantásra hátrahõkölsz, de aztán
rájössz, hogy nem láthat Téged. Továbbmész. Egyszercsak megpillantod egy szõke, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõ
táborát. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha
elvesztenéd az irányítást tested felett... Hiába érinted meg, kezed átmegy a testén, õ pedig észre sem vesz. Csalódottan
továbbállsz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat,
amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss
elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) A szellõ, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Talán
mégsem vagy olyan sebezhetetlen, mint hitted: szembejön egy sötét motyogó, és nagyon is úgy tûnik, jól lát, sõt mi több,
harcra készül...
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó ködös ektoplazmáját. (1
támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét motyogó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A sötét motyogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztetõ valamit. Hiszen ez a
Vasalt Bunkók akadémiája! (707. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2
hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Utad
során felfedezed egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember férfi táborát. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor
erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy ryuku sisakot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy vasvértet és egy villám
szimbólumot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi
egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy ryuku
buzogányt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét
egy törpemammut viszi. Persze levegõnek néz Téged.
(Továbbmész...) Belibbensz egy erdõbe. Játékosan cikázol egy fa koronájában, halálra rémisztve a Téged valahogyan
megérzõ madárfiókákat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy
tûzrakó helyet. A tûzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a
finom thariakrémes bogártúrót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Észreveszel egy
bávatag golombárt. Bárcsak élõ lennél, és nálad lenne a fegyvered! Búskomoran továbbállsz. Észreveszel valamit a földön.
Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2
hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van
még 487.]
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
| Tovább suhansz az erdõ jótékony, árnyas hûvösében. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz
egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy ködmangó cserjét. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac
Hold orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem
látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. északnyugatra látsz egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Mozog elõtted valami! Hamarosan meglátsz egy
trikornist. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz. A gomolygó ködbõl elõszökken egy
árnyékrája. Harcra késznek tûnik - védened kell az életedet.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel
kegyetlenül megütöd az árnyékrája szürke hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával meglegyinti a
válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az árnyékrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, piros szemû, körszakállas troll férfi
táborát. Fekete a bõre. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erõövet, egy fekete
bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt,
egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel.
Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja
a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal
kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megpróbálkozol a mentális kapcsolattal, de mindhiába.
Egyszercsak megpillantod egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû mutáns nõ táborát. A bõre sötétebb az átlagosnál. Sheran kisebb
papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem
talizmánt, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy
virág szimbólumot, egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy bunthar trófea és egy ongóliant
trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy
orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy alanori csatamén! Nem lát Téged.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3
hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll
nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3
hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) Vált a terep: bozótos vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva
rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Érdekes
dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho
Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat
erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami
alattomos lény mûve lehet. északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz
északra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy
barna, kontyos hajú, zöld szemû kobudera férfi táborát. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor
erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot,
egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy
umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tûzgömb. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere
egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Persze levegõnek néz Téged.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok
vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra,
kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt.
Raia híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ködkaput.
Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek
kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Feri a Törperõs lábát masszírozza.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. magad fölött látsz egy viharfelhõt,
benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Sylvester az Elf. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még
kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb.
2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot
használtál fel, van még 457.]
(Feltételes gyógyítás:) Túlvilági akaratodat kinyújtod, és megkezded a táplálkozás sötét módját. (+5 életerõ.) [20 pontot
használtál fel, van még 437.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| Vált a terep: bozótos vidéken vagy. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy
Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen
kegyelemért könyörög Ababo elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált
szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nem sokkal magad elõtt megpillantasz egy sivatagi doareget. Tréfából
átrepülsz rajta, mire megborzong, talán megérezve a halál lehelletét. Megjelenik egy sötét motyogó. Ugyanabban a világban
van, mint Te. Rád támad!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét motyogó ködös ektoplazmáját. (1 támadással
27 életpontot sebezve.) A sötét motyogó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik
elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek
keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm
nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek
északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Egy bucka alól ezer éve holt lelkek csatlakoznak hozzád. Versenyt
repültök a széllel. Aztán õk megunják, és visszatérnek nyugvóhelyükre. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején
megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony
nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen
lerombolt oltárt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya
híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló
tákolmány másik oldalán Ran'Amart Morgurth vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
térkaput. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Egyedül vagy?
Unod a tétlenséget? Nem törõdnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körbõl! " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín
közelében fémet (rézdarab) találsz. Az árnyak közül kiemelkedik egy sötét motyogó! Nincs más megoldás, harcolnod kell.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó fejét. (1 támadással 25
életpontot sebezve.) A sötét motyogó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sötét
motyogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Lilien-Dour táborát. Sheran
fõpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom
fülbevalóját, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy virág
szimbólumot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Hátasa egy idomított sullár. Nem lát Téged. Valamilyen
épületet látsz! Felismered, egy kõtorony (665. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.
Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó
nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre,
friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot
használtál fel, van még 417.]
(Feltételes gyógyítás:) Élvezettel táplálkozol a nyüzsgõ-pezsgõ létformák energiájából. (+11 életerõ.) [20 pontot használtál
fel, van még 397.]
* 1. BP: | keresed a 22. szörnyet
| Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
| Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: keresel egy védett árnysíkot, és egybeolvadsz vele. Megkezded rövid
másvilági pihenésedet.
Ebben a körben 397 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 397 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következõ
körben tehát 696 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Red Lion, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû quwarg férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Elenios követõje vagy. A QUWARG (#9156) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.
Erõ: | 35 | | Szint: | 11 | | Merészség: | 10/10 | | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 13 | | Támadás: | 10 | | Agresszió: | 10 | | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 15 | | Védekezés: | 0 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 2 | | Életpont: | 49/49 | | Jellem: | jó (53) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/0 | | | | | | | | EFejl: | 16 |
|
Eddig összesen 216 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 TP-t kaptál. Jelenleg 21904 TP-d van. A következõ szinthez még 3096 TP szükséges. Trófeáid: sötét motyogó, árnyékrája, pöfögõ kregon. Jelenleg 28 quwarg követõd van. A 156. fordulódban 150 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 154 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 14 | | szúrófegyverek: | 2 | | ütõfegyverek: | 1 |
lõfegyverek: | 4 | | dobófegyverek: | 2 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 69 | | 2. nyomkövetés: | 41 (+1) | | 3. lopás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 7 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 37 |
7. titkosírás: | 2 | | 8. felderítés: | 2 | | 9. harcmûvészetek: | 13 |
10. szörnyismeret: | 9 | | 11. zárnyitás: | 1 | | 12. vadászat: | 42 |
13. bányászat: | 23 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
gyógyítasz 90% életerõ alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vashegyû lándzsát (#182) (max. 2 darabot , csak egyszer), rézgolyót (#343) (max. 10 darabot , csak egyszer), vashegyû nyilat (#176) (max. 100 darabot , csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
pöfögõ kregon (#182), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | | ködkard (#319) | | | | | | |
4 | | árnyéksár (#61) | 2 | | kregon zúzmó (#320) | | | |
|
Összsúly: 0.00 kg | Megterheltség: 0% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 | | árnyéksár (#61) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(36,-22) Raia oltár, vaskohó (#155), ködkapu (#60), olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), érclelõhely
(37,-22) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), Fairlight oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), sötét motyogó (#37)
(37,-21) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár
(38,-22) kõtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, mûvészi porolit (#720), térkapu (#452),
érclelõhely, sötét motyogó (#37)
(38,-21) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534),
nekrofun (#173), ködmangó cserje (#58, belõle készíthetõ: #59), mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), árnyékrája
(#87)
(39,-23) oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), mûvészi
porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely
(39,-21) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), tûzrakó hely (#1169), nekrofun (#173)
(40,-22) Bunkó Akadémia (#707), oltár, sötét motyogó (#37)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia
(134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
|