Elendil 158. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. okt. 27. 15h:00'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: okt. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5767
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 72
Extra forduló: 6 |
|
ELENDIL KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján
látod, hogy valaki közeledik feléd: egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû törpe nõ. Bõre bronzként csillog. A Halál, a Tûz és
a Káosz Angyala kíséri. Õ Radul Renier felesége! Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy halálhozó karkötõjét, egy
hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nekrofun medált,
egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût és egy
szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és
egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében
egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa.
Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest.
Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. A 3. napon találkozol Khayness Dieurral. Mintha nem is a nap
fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia
eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián
karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy
sarki óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy trappoló dinymák cipeli. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is
tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek
egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 smaragd védõgyûrût. A
büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku mellvért (eladási ár: 1600 arany, ebbõl a kezelési
költség: 160 arany), 1 ryuku szablya (eladási ár: 820 arany, ebbõl a kezelési költség: 82 arany), 1 ryuku buzogány (eladási ár:
820 arany, ebbõl a kezelési költség: 82 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot
kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva
sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy
egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz
árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+121 életerõ.)
Minden varázserõd visszatért. (+149 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 578. hetének nyerõszámai: 8, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyûlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek
nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]
* 2. KP: | elmormolod a 16. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csábmosoly varázslatot!
Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanoda munka
gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a
hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
313.]
ek 7 19 3 | t. energia kisütése: 7 19 3
| Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még
313.]
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése
| Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
ek 116 30 150 | t. energia kisütése: 116 30 150
| Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerõd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A
vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa
testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot
sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a
vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26
életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz
mielõbb elpucolni innen.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.)
A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod
a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot
vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 283.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 29 életpontot
sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1
támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a
helyszínrõl.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 263.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+224 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot
használtál fel, van még 261.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással
36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) tökéletesen
perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25
életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot
sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át-
meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd
harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a
meghátrálást választod.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot
sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa
testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni
innen.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál
fel, van még 231.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32
életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1
támadástól 37 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet,
úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [20 pontot használtál
fel, van még 211.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+226 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot
használtál fel, van még 209.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.)
A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa
sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1
támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a
helyszínrõl.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2
támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1
támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a
meghátrálást választod.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot
sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a
vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15
életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl.
A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva
próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl. [30 pontot használtál fel, van még 179.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.)
Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen
átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1
támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz
valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.)
A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét.
(2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.)
Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 159.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+240 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot
használtál fel, van még 157.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33
életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17
életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled
fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó
dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36
életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba
mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban
lelépsz a helyszínrõl.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2
támadással 30 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot
vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba
mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább
a meghátrálást választod.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot
sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) megdöfködöd a vércápa testét. (2
támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Már kiderült
számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl. [30 pontot használtál fel, van még 127.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A
vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be
magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl. [20 pontot használtál fel, van még 107.]
ek 116 50 5 | t. energia kisütése: 116 50 5
| Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerõd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-6
varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25
életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6
varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 87.]
fgy 30 40 | felt. gyógyítás 30 40
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot
sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a
vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot
vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb
elpucolni innen.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.)
Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa bal
oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot
vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hopplá! Nemcsak te vagy
az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál
fel, van még 57.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21
életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+18 életerõ). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 37.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot
sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24
életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A
vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2
támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz
valamit. Egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [20 pontot
használtál fel, van még 17.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 2.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A
kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van
még 2.]
* 1. BP: | használod a 65. pszi képességet
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még -1.]
* 4. BP: | nem támadod a semleges jellemûeket
| BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Az
aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 24, 22.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy
helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások
egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt
a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következõ körben
tehát 298 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Elendil, egy szõke, kontyos hajú, zöld szemû elf nõ vagy. Elenios felszentelt papja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.
Erõ: | 20 (28) | | Szint: | 19 | | Merészség: | 6/4 | | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 24 (32) | | Támadás: | 22 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | | Védekezés: | 26 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 155/155 év |
Egészség: | 20 (24) | | Életpont: | 287/133 | | Jellem: | jó (381) | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 27 (31) | | Varázspont: | 473/334 | | Pénz: | 4401 arany | | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 14/2 | | Pszi pont: | 78/58 | | | | | EFejl: | 24 |
|
Eddig összesen 780 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2020 TP-t kaptál. Jelenleg 359863 TP-d van. A következõ szinthez még 90137 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, Tguarkhan. A 157. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5576 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 10/44 (+99%) | | ökölvívás: | 1/35 | | vágófegyverek: | 20/17 |
ütõfegyverek: | 21/11 | | lõfegyverek: | 23/27 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (100%) << ryuku szablya (#695) (180%) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6/34 | | 2. nyomkövetés: | 46/31 | | 3. mászás: | 5/82 |
4. csapdakészítés: | 14/1 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 4/47 | | 6. gyógyítás: | 25/48 |
7. titkosírás: | 2/63 | | 8. felderítés: | 11/72 | | 9. szörnyidomítás: | 6/42 |
10. teológia: | 24/19 (+23%) | | 11. taumaturgia: | 30/41 (+1%) | | 12. szerencsejáték: | 2/16 |
13. versengés: | 9/13 | | 14. zene: | 20/37 | | 15. szörnyismeret: | 13/80 |
16. pszi: | 12/18 (+7%) | | 17. vadászat: | 11/39 | | 18. bányászat: | 3/61 |
19. úszás: | 8/93 (-36%) | | 20. fõzés: | 3/54 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot , csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
vércápa (#193) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
manifesztátor (#124), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
bûvölés (#20) (361,1) | méregsemlegesítés (#14) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka II (#162) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
|
HÕSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XVIII. olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 3 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | smaragd koszorú (#252) | 1 | * | szirén köpenye (#820) |
1 | * | ulkor kötény (#1089) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
3 | | csontpálca (#329) | 1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | ezüstkard (#325) |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | parittya (#18) | 1 | | szigony (#389) | 1 | * | tünde íj (#553) |
7 | * | tünde nyíl (#554) | 12 | | tüske (#22) | 3 | | ubuk dobónyíl (#138) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) |
1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval.kristálya (#1207) |
1 | * | regeneráló gyûrû (#254) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) |
1 | * | vortex talizmán (#812) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
11 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 4 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) |
1 | | lant (#238) | 1 | | olló (#335) | 1 | | párducbõr pénztárca (#1118) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | távcsõ (#42) | 1 | | teremtés zsákja (#818) | 1 | | tudás gyöngye (#522) |
1 | | vaskulcs (#183) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | fûszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
4 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 19] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
11 | | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 213] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
36 | | álompor (#396) | 1 | | bev formázó minta (#299) | 4 | | bunthar bõr (#733) |
1 | | dözmöng szív (#122) | 20 | | drótszõr (#37) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
4 | | grifftojás (#179) | 1 | | gyíkfû (#201) | 1 | | halcsont (#390) |
9 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kék orchidea (#68) | 4 | | kõszem (#304) |
34 | | madártoll (#112) | 2 | | mákrózsa virág (#56) | 6 | | mocsári penke (#148) |
4 | | polip szívóka (#391) | 1 | | púderkõ (#119) | $1 | | purifikátor háj ($269) |
1 | | ramit kõ (#226) | 9 | | sallank karom (#128) | 7 | | smirglilevél (#29) |
1 | | surranó kígyó bõr (#47) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) | 5 | | szvó-ektoplazma (#151) |
1 | | téfea-agy (#172) | 1 | | Thargodan esszencia (#328) | | | |
|
Összsúly: 44.69 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | bundás kabát (#1068) | 6 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | mocsári penke (#148) |
1 | | vasvért (#164) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 3 | | szent jogar (#150) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | tüske (#22) | 1 | | zöld üveg (#82) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(140,58) fényûzõ villa (#605), a 68. labirintus bejárata, vércápa (#193)
|