Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A rablótanya belsejéből
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
"Ki ez az eszét vesztett kalandozó, aki háborgatni merészel minket? Haramia harcosaim, végezzetek vele, majd zsebeljétek ki! Gyerünk!" - a rablófőnök utasításai krízishelyzetben
Nézz szét a galériában!
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.

A lista folytatása...
Birodalom (könyvsorozat)
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Exuberant (4)
TF help (6747)
Jégmágus kt. alakulna (9376)
Szavazás: új kétszín szabály (14)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (75)
Lapötletek (65040)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Elendil 158. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. okt. 27. 15h:00'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: okt. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5767
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 72
Extra forduló: 6

ELENDIL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján látod, hogy valaki közeledik feléd: egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû törpe nõ. Bõre bronzként csillog. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Õ Radul Renier felesége! Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût és egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. A 3. napon találkozol Khayness Dieurral. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy trappoló dinymák cipeli. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 smaragd védõgyûrût. A büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku mellvért (eladási ár: 1600 arany, ebbõl a kezelési költség: 160 arany), 1 ryuku szablya (eladási ár: 820 arany, ebbõl a kezelési költség: 82 arany), 1 ryuku buzogány (eladási ár: 820 arany, ebbõl a kezelési költség: 82 arany) ellenértékét.

Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+121 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+149 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 578. hetének nyerõszámai: 8, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyûlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]


ek 7 19 3 t. energia kisütése: 7 19 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 313.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ek 116 30 150 t. energia kisütése: 116 30 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerõd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 283.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 263.] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+224 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [20 pontot használtál fel, van még 211.] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+226 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 209.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl. [30 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa! Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 159.] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+240 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl. [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl. [20 pontot használtál fel, van még 107.]

ek 116 50 5 t. energia kisütése: 116 50 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerõd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 87.]

fgy 30 40 felt. gyógyítás 30 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa! Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerõ). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 37.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [20 pontot használtál fel, van még 17.]

(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]


* 1. BP: használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: nem támadod a semleges jellemûeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még -1.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 24, 22. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következõ körben tehát 298 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Elendil, egy szõke, kontyos hajú, zöld szemû elf nõ vagy. Elenios felszentelt papja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

 Erõ:20 (28)  Szint:19  Merészség:6/4 Magasság:144 cm 
 IQ:24 (32)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:38 kg 
 Ügyesség:20 (27)  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:155/155 év 
 Egészség:20 (24)  Életpont:287/133  Jellem: jó (381) Tul. pont:
 Szerencse:27 (31)  Varázspont:473/334  Pénz:4401 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:78/58       EFejl:24 
Eddig összesen 780 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2020 TP-t kaptál. Jelenleg 359863 TP-d van. A következõ szinthez még 90137 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, Tguarkhan. A 157. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5576 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/44 (+99%)   ökölvívás: 1/35   vágófegyverek: 20/17
  ütõfegyverek: 21/11   lõfegyverek: 23/27    

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (100%) << ryuku szablya (#695) (180%) << ezüstkard (#325)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6/34   2. nyomkövetés: 46/31   3. mászás: 5/82
  4. csapdakészítés: 14/1 (+6%)   5. csapdaészlelés: 4/47   6. gyógyítás: 25/48
  7. titkosírás: 2/63   8. felderítés: 11/72   9. szörnyidomítás: 6/42
  10. teológia: 24/19 (+23%)   11. taumaturgia: 30/41 (+1%)   12. szerencsejáték: 2/16
  13. versengés: 9/13   14. zene: 20/37   15. szörnyismeret: 13/80
  16. pszi: 12/18 (+7%)   17. vadászat: 11/39   18. bányászat: 3/61
  19. úszás: 8/93 (-36%)   20. fõzés: 3/54    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot , csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
vércápa (#193) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manifesztátor (#124), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)    
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bûvölés (#20) (361,1) méregsemlegesítés (#14)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XVIII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 3   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * smaragd koszorú (#252) 1 * szirén köpenye (#820)
1 * ulkor kötény (#1089) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
3   csontpálca (#329) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüstkard (#325)
1   fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13)
1   parittya (#18) 1   szigony (#389) 1 * tünde íj (#553)
7 * tünde nyíl (#554) 12   tüske (#22) 3   ubuk dobónyíl (#138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1   korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.kristálya (#1207)
1 * regeneráló gyûrû (#254) 1 * szem szimbólum (#142) 1 * umbatari karkötõ (#278)
1 * vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
11 + aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 4   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   lant (#238) 1   olló (#335) 1   párducbõr pénztárca (#1118)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 1   tudás gyöngye (#522)
1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
2   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
4   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 19]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
11   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 213]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36   álompor (#396) 1   bev formázó minta (#299) 4   bunthar bõr (#733)
1   dözmöng szív (#122) 20   drótszõr (#37) 6   fõnixtoll (#563)
4   grifftojás (#179) 1   gyíkfû (#201) 1   halcsont (#390)
9   kaktusztüske (#114) 1   kék orchidea (#68) 4   kõszem (#304)
34   madártoll (#112) 2   mákrózsa virág (#56) 6   mocsári penke (#148)
4   polip szívóka (#391) 1   púderkõ (#119) $1   purifikátor háj ($269)
1   ramit kõ (#226) 9   sallank karom (#128) 7   smirglilevél (#29)
1   surranó kígyó bõr (#47) 1   szárnyas hernyó (#69) 5   szvó-ektoplazma (#151)
1   téfea-agy (#172) 1   Thargodan esszencia (#328)    

Összsúly: 44.69 kgMegterheltség: 67%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 6   bunthar bõr (#733) 1   mocsári penke (#148)
1   vasvért (#164)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 szent jogar (#150)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 tüske (#22) 1 zöld üveg (#82)    



E körben tett lépéseid térképe

(140,58) fényûzõ villa (#605), a 68. labirintus bejárata, vércápa (#193)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.