Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 25. 15h:03' EZ A 243. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2162 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 215 8 0 | t. energia kisütése: 215 8 |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: kf 233 1 0 | kézbeveszed/felveszed a 233. tárgyat a jobb kezedbe |
* 5. KP: v 27 0 0 | elmormolod a 27. varázslatot |
fl 3 50 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
im | imádkozol |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
v 7 268 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Mallon botjával néhányszor megcsapod az epokitféreg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy nagy bronzkulcs (ld. enc.). Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel meghorzsolod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 10 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a drasmólyom testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [117,84] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a massza nyitott pofáját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 52 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a massza testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 5 életpontot sebeztél. A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 87 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
115 | 116 | 117 | 118 | |
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
85 | |
|
|
|
[102,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megkarcolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [100,68] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Poomr Ko került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Poomr Ko testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel meghorzsolod a Poomr Ko bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar szimbólum (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner részeg kalandozó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Poomr Ko trófeát. 1 581 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [99,67] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megbököd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [97,65] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Továbbmész...) [96,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
wf 10 505 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: kf 1526 1 0 | kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe |
* 4. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
POOMR KO (957. ELLENFÉL) Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki. Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük... |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 97/97 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 288/242 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (27) | Varázspont: | 407/51 | Pénz: | 744 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/2 (+11%) | ütőfegyverek: | 25/82 (+10%) | lőfegyverek: | 23/77 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,64 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 963 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/45 | 2. nyomkövetés: | 12/63 (+33%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 4/28 | 5. csapdakészítés: | 14/46 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/10 |
7. gyógyítás: | 23/6 | 8. titkosírás: | 1/30 | 9. felderítés: | 10/85 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 9/79 | 11. teológia: | 12/75 (+28%) | 12. taumaturgia: | 24/75 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 1/39 | 14. versengés: | 4/57 | 15. zene: | 62/38 (+66%) |
16. szörnyismeret: | 12/28 | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 7/67 |
19. bányászat: | 17/96 (+11%) | 20. főzés: | 11/53 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 34 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (95) | bűvölés (#20) (312) | bűvölés (#20) (124) | erőpajzs I (#12) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | démontetű (#15) | banshee-sikoly (#373) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 119 (limit: 756), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 16 362. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gromak bőr (#268) | 3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
2 | nyílpuska lövedék (#547) | 14 | tüske (#22) | 26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | medúzacsáp (#703) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|