Karakterszám: |
3279 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
16 |
Játékhét: |
25 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
193 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 7. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jan. 10. |
|
E-mail!
VIHAR FIA DINARION KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú,
világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. Felszerelése:
kemény bõrpáncél, csontamulett, sisak. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Mibo Thunderwolf is hozzájárult. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Vendéged végül
hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság)
**
3. NAP ** Épp hozzád néz be
Vérescsápú Land Wo, egy harcias alkatú, õrült
tekintetû galetki férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Vérescsápú Land Wot, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ
témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû
galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Vérescsápú
Land Wo megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással
távozik. (+8% jóllakottság)
**
3. NAP ** Eljön barlangodba
Ivana Falcon, egy zöld szemû, hosszú, ezüst
sörényû nõ. Tárgyai: kard, láncing, köpeny. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Ivana Falcon is hozzájárult. A véleménycsere ezúttal egy kicsit
nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes
kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? A hosszú parti végül
véget ér. Ivana Falcon megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az onlion.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Ivana Falcon, egy zöld szemû,
hosszú, ezüst sörényû nõ. Végignézed a felszerelését: kard, láncing, köpeny,
a teknõs maszkja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Rengeteg érdekes témáról esik szó
evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól,
a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. A hosszú
parti végül véget ér. Ivana Falcon megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+6% jóllakottság)
**
9. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 11 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
10. NAP ** Felkeresi barlangodat
Méregköpet Instore, egy zöld bõrû sárga,
gonosz szemû, mérgezõ kipárolgású, gyíkszerû férfi. Végignézed a felszerelését:
bronzmedál, kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, csontmaszk. Kezdõdjék
hát a csata!
*** 1. KÖR *** Méregköpet Instore odajön hozzád. Méregköpet Instore irányába
mozogsz. Méregköpet Instore téged támad. Feléd suhint bal karmával.
(15
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod Méregköpet Instore:-t. Tekergetve
suhintasz jobb csápoddal.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Méregköpet Instore téged támad. Rád vág bal karmával.
(17
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod Méregköpet Instore:-t. Tekergetve
suhintasz jobb csápoddal. Elkerülte. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Méregköpet Instore rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal
karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méregköpet Instore:-t
próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 4. KÖR *** Méregköpet Instore téged támad. Feléd döf bal karmával.
(15
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Méregköpet Instore megköszöni
a küzdelmet, majd távozik.
**
11. NAP ** Eljön barlangodba
Nihlatak, egy barna hajú, zöld szemû, jóképû,
izmos férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod nihlatakot, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Étkezés után
az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek
arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek
szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Amikor már álmosan ásítoztok,
vendéged végül feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk
tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 13.* Artak Gildasmool csatában legyõzte Cápát.
*dec. 30.* Káin gyõzelmet
aratott Böfike felett.
*jan. 3.* Káin csatában legyõzte Artak Gildasmoolt.
*jan. 3.* Káin csatában legyõzte Ivana Falcont.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 25.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Dar'es Dygmát.
*nov. 25.* Torz Talbot elsõként ért el 16-os varázsitalfõzés tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*dec. 2.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Hegyesfülû
Thort.
*dec. 2.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott
torz orgling felett!
*dec. 5.* Köpködõ Méregzsák rangja a Pszionicisták
Klánjában "asztrális utazó" lett.
*dec. 9.* Csendes Don és Kacér Krédó
megküzdöttek egymással, és Csendes Don gyõzött.
*dec. 10.* Nyafogó Nefelejcs
szolgálatába állt egy gonosz banya.
*dec. 12.* A Remény Küldöttei szövetség
fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett!
*dec. 16.* Avvocato Terrasini
gyõzelmet aratott Celina Cirill felett.
*dec. 19.* Kronx pszionikus párviadalban
legyõzte C'Archiet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 5 3 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Egy nagy barlangteremben
találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Befordulva egy folyosón,
ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot.
3 ép-t
sebzõdtél. A mélységi gnóm felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod
a mélységi gnómot. Rávágsz jobb csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). A mélységi
gnóm kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy kés. Összefut a nyál a szádban. Falni kezdesz.
(+12% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]
Vadászni támad kedved. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted
meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz,
amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** A mikropoid máris elõtted terem! Megközelíted a mikropoidot.
A mikropoid téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Megtámadod
a mikropoidot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
(10 ép-t sebeztél).
A mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [13
TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után
eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak
az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni
próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled
egy polipfej (#14).
*** 1. KÖR *** A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A polipfej közelebb
jön, hogy támadhasson. A polipfejet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb
csápoddal. Fürgén elhajolt. A polipfej rád támad. Tekergetve suhint bal
csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Villámgyorsan elõrevág
bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lecsap rád jobb csápjával.
Mellé! Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Nem talált. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Rád vág bal csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Lecsap rád bal csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Ostorként csattant jobb csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Ostorként csattant jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. A polipfej holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%).
Ideje enni! Az ételre veted magad. (+10% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+11 életpont.) [24 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Megállsz
egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami
furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol,
és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat
tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le
tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos
ajtó?
(482. kaland, összköltsége 10 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Zerathul, egy zöldeskék bõrû, kék szemû,
erõs testalkatú férfi. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz.
Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok:
élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Közben
beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a
világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Útközben más, portyára induló
galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Na végre, találtál egy
megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Ivana Falcon, egy zöld szemû, hosszú, ezüst sörényû
nõ. Felszerelése: kard, láncing, köpeny, a teknõs maszkja, nagy pajzs.
Ivana Falcon körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet
a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához
te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A szokásos témák
- torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy
pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid.
Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól.
(+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre
emlékeztetõ csodás nõ. Végignézed a felszerelését: amulett. Black Diamond
mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen
kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Black Diamond
finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok.
Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír,
hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és
kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
pv 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled
egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** A zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. A zöld nyálka
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A zöld nyálka rád veti magát. Kitátja
száját, és fekete savat köp rád!
(7 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-1 ép.) Támadod a zöld nyálkát. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal.
Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz
jobb csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
A zöld nyálka kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek
kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Útközben észreveszel egy
csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen!
Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** A márvány atka máris elõtted terem! Megindulsz a márvány
atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka rád támad. Megpróbálja beléd
mélyeszteni csáprágóját.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A márvány atkát
próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(8
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a márvány atkát. Odacsapsz
jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). A márvány atka rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A márvány atka hörögve
elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hiába az aprólékos munka, nem
bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+10 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy módfelett különös
barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák
vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen
egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás
ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit!
(274. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy
régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
66.]
k 280 435 |
kaland elvállalása |
(280. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Körültekintõen haladsz
elõre.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Amikor lábadat
a következõ kõlapra teszed, már tudod, hogy hibáztál. Egy kattanást hallatszik,
kövek záporoznak, betemetve a továbbvezetõ utat. (-6 ép.) A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(435. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél
felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint
te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Rövid keresgélés
után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba,
de ráadásul még zárva is van. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és
próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikertelen] Jó
darabig matatsz, míg végül kiderül, hogy ez a zár kifogott rajtad. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 56.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a puhányszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését.
[ld. enc.] [30 TVP-t használtál fel, maradt még
26.]
kno 5 15 |
5. képességre 15 képességpont |
Elköltesz 15 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 9! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 26.]
kno 2 3 |
2. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 26.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. És nicsak, végre találtál valamit: egy fehér
gyógyital. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. És nicsak, végre találtál valamit: egy sárgaréz
nyaklánc. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 6.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen
105 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
178 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Vihar fia Dinarion, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 16. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.95 |
[2] IQ: |
6 / 1.65 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.30 |
[4] egészség: |
4 / 2.40 |
[5] mágia: |
9 / 2.60 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.27 |
[9] Méret/ép: |
55 / 47 |
Min. méret: |
41 |
Barlangméret: |
55 |
|
|
Varázspont: |
66 / 53 |
Képességpont: |
4 / 64% |
Hõsi pont: |
14 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
5% |
Galetki erõ: |
122 / 99 |
Hírnév : |
223 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
23 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
70 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
67 (5) |
Leölt torzszülött: |
73 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
3 / 0.90 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.85 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.70 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0 |
[67] régészet: |
4 / 3.10 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 1.16 |
[102] kontaktméreg: |
5
/ 0 |
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 5 3 2 |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
pv 5 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:100% ép:40%;
PV 5;
PSZ 67;
TÁRGYAID |
|
127 arany (#1) |
* |
1 utazóköpeny (#1136) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
7 lemúr hártya (#161)
|
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
8 õsi relikvia (#17) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 kés (#5) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ONLION (136. LÉNY) Az onlion a lárva galetkik egyik veszélyes ellenfele.
Egy fehér testû, óriási pókra emlékeztetõ, rovarszerû lény, amelynek hosszú,
szõrös állkapcsa van. Nagyon gyors, és hosszúkás állkapcsából kilõtt fagyos
jéglehelete igen hamar elpusztítja azt, aki szembe száll vele. Egy igazi
rovarevõnek persze nem lehet akadály, sõt ha sikerül legyõzni akkor ellenségbõl
ízletes eledellé változik. Állítólag a tapasztaltabb galetkik az onlionokat
háziállatként tartják, de hogy pontosan mi célból, azt nem tudhatod.
FELKÖLTÖZTÉL... Eljött hát a nagy nap, felköltöztél a következõ szintre!
Mint láthatod, a felköltözés számos elõnnyel jár: megnõtt a méreted, és
kaptál egy csomó képességpontot - amelyekre szükség is lesz az új szinten!
Ezenkívül bizonyára észrevetted, hogy kör végén eggyel több képességpontot
kapsz, mint korábban. Már csak ezért is érdemes minél hamarabb továbbköltözni.
A második szint egyik legfõbb újdonsága a mágustorony: látogasd meg mihamarabb,
a BE 3 paranccsal. Ekkor megtudod, hogy milyen megtanulható varázslatok
vannak. A varázsláshoz magas IQ és Mágia szükséges, úgyhogy még néhány
fordulóba beletelik, amíg az elsõ varázslatodat elmondhatod. A szint másik
fontos érdekességét a klánok jelentik. Érdemes kiadnod a BE 10, BE 11,
stb. parancsokat egészen BE 18-ig, hogy megtudd, hogy melyik klánnak mi
a belépési feltétele. Persze, ha már elõre kinézted a szabálykönyvbõl,
melyik klán a legszimpatikusabb, elég oda bemenned. Vannak klánok, amelyek
belépési feltétele könnyû, van, amelyik nehéz, és a Pszionicisták klánjába
ezen a szinten egyáltalán nem is léphetsz be. Javasoljuk még, hogy látogasd
meg a szint remetéjét (BE 20 parancs), õ fog ugyanis olyan kalandokat adni,
amelyekben többedmagaddal, barátaiddal vehetsz részt!
Természetesen kezdd
el az új csarnok felderítését. Vigyázz, itt egy új feladatfajtával, a fejtörõvel
is találkozni fogsz, úgyhogy nem haladsz majd olyan gyorsan, mint az elõzõ
szinten. Az épületekben itt is kaphatsz feladatokat, persze ezek nehezebbek
már, mint korábban. A véletlenszerû kalandok is jóval sûrûbbek lesznek,
és nemcsak másznod kell bennük. Az új szinten tehát bõven van felfedeznivaló!
Figyelem! A következõ fordulóddal, ha levélben játszol, automatikusan
postázzuk a 2. szabálykönyvet. Játékosonként csak egy szabálykönyvet küldünk,
tehát csak akkor fogsz kapni, ha ez az elsõ karaktered, ami felköltözik.
A 2. szabálykönyv természetesen a honlapunkon is elolvasható, de interneten
játszóknak külön kérésre elpostázzuk. Az elsõ példány a 2. szabálykönyvbõl
ingyenes, ha azonban további példányt akarsz rendelni az SZB2 speciális
kóddal, az 15 zsetonba kerül. Az SZB2 spec. kódot csak felköltözés után
használhatod.
MÓDOSÍTÁSOK II. Néhány módosítás, ill. magyarázat a szabálykönyvhöz:
- A KNO és VAR parancsoknak meg lehet adni 3. és 4., valamint 5. és 6.
paramétert, így egy KNO paranccsal akár három különbözõ szakértelmedet
növelheted. Pl. KNO 1 3 2 4 3 5 paranccsal elköltesz 3 kno-t az erõdre,
4 kno-t az IQ-dra, és 5 kno-t az ügyességedre.
- A szabálykönyvvel ellentétben,
eddig az SZ parancsnak csak egy paramétert lehetett megadni. Az SZ parancsot
bõvítettük a szabálykönyvnek megfelelõen.
- Most már a véletlenszerûen
kapott kalandokért is jár lélekenergia, ill. képességpont.
- A bárd klán
tagjai mostantól a harcban szerzett lélekenergiára 0.75x szorzót kapnak,
ami azt jelenti, hogy a harcért 25%-kal kevesebb lélekenergia jár nekik.
A bárdok kör végén kapott kno-ja a kevesebb harcból adódó kno veszteséget
volt hivatott pótolni, tehát reális, hogy a harcból valóban kevesebb kno-t
tudjanak szerezni.
- A tárgypusztító hatások (gigaököl, tárgyirtás) sikerének
esélyébe beleszámít, hogy hány véletlenszerû (1000-nél nagyobb sorszámú)
tárgyad van KF-elve. Ha aránylag kevés, nagyobb az esélyed a sikeres mentõdobásra,
mint ha nagyon sok ilyen tárgyad van. Logikusan, ha valakit elborítanak
a varázstárgyak, egy ilyen támadás könnyebben talál célpontot. A mentõdobás
sikere természetesen továbbra is fõként a támadás erõsségétõl, és a tárgy
értékétõl függ.
- A gyógyfüvek eladási ára kétszeresére, vételi ára négyszeresére
növekedett.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy a szabálykönyvbõl nem egyértelmû,
de ha valaki kõevõre változtatja trafóval az étrendjét, nem kapja meg visszamenõleg
a méret bónuszt, csak a következõ felköltözéseknél kap mindig eggyel több
méretet.
- Bár nem módosítás, felhívjuk a figyelmet, hogy komolyan gondoltuk,
ami a 2. szabálykönyv 17. oldalán, az aukciósháznál szerepel! Néhány játékos
összes karakterét már most eltiltottunk az aukciósház használatától.
VARÁZSLATOK
- Néhány pontatlanság a szabálykönyvben: a gránitbõr 1.,
4., 7. stb. szinten ad 1-1 plusz bõrt. Elemek parancsa területe nem magad,
hanem minden ellenfél. A gyógyító szellõ D3-at gyógyít szintenként. A pszi
acéltorony nem kétszer szinttel, hanem egyszer szinttel csökkenti a sebzést.
Az isteni harag hatóideje azonnali.
- Külön említést érdemel a méregfelhõ
varázslat. Azok a varázslatok, amelyek területre hatnak, és hatóidejük
nem azonnali, mindig a kör végén sebeznek. Tehát ha az elsõ körben elmondasz
egy méregfelhõt, a szörnyek közelebb jönnek hozzád, és a méregfelhõ már
a hûlt helyüket gõzöli. Éppen ezért ha a méregfelhõt TV listába rakod,
soha nem fogod használni az 1. körben. Szerencsére, a méregfelhõt közelre
is el lehet mondani. Tehát a méregfelhõt vagy akkor érdemes használni,
ha már közelharcban állsz valakivel (HP 4 34 26 2) vagy ha olyan ellenfeled
van, aki valószínûleg nem jön közel (pl. HP 4 34 18 313 99 X), ahol a 313
a lény lehetei és végtag méretei közül a legnagyobbat mondja meg, X egy
szinttõl függõ szám.