Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 20. 12h:07' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4241 SZÁMLA : XXXX |
fkt 22 20 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
f 11 | kísérletezel a 11. tárggyal |
kt 12 | elkészíted a 12. tárgyat |
kf 12 | kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a királygyík testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a királygyík testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a woor-antilop testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [29,13] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a kőevő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőevő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [28,13] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Az acéldarázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [26,12] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve jobb vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [25,12] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.
CSONTSZURONY (12. TÁRGY) Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY) A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene. |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 107/85 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 3 |
24,50 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 642 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 9 (+1) |
4. vadászat: | 2 | 5. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | * | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | |
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | parittya (#18) | 12 | tüske (#22) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 27 | drótszőr (#37) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 5 | kaktusztüske (#114) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 3 | smirglilevél (#29) | 17 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 17 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 35.90 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 2 | kaja (#2) | 3 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | csontszurony (#12) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 8 | tigroszlán fog (#63) |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|