Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 23. 12h:02' EZ A 692. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 693. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 0 0 | elmormolod a 8. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
flh 17 188 | felt. lőfegyver haszn. 17 a 188. tárggyal |
ef 6 505 | energia fejlesztése 6 |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
fvh 13 | felt. varázslat haszn. 13 |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
tv 45 | támadó/véd. varázslat a 45. varázslatot |
tv 46 | támadó/véd. varázslat a 46. varázslatot |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
171 | 172 | 173 | |
38 | |
|
|
39 | |
|
|
40 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
ve 37 30 | megveszed a 37. tárgyat 30 |
ve 449 20 | megveszed a 449. tárgyat 20 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ve 110 2 | megveszed a 110. tárgyat 2 |
ve 284 10 | megveszed a 284. tárgyat 10 |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
ee 322 71 160 | eladod a 322. tárgyat a 71. tárgyat a 160. tárgyat |
ee 198 99 128 | eladod a 198. tárgyat a 99. tárgyat a 128. tárgyat |
ve 848 5 | megveszed a 848. tárgyat 5 |
ve 203 133 | megveszed a 203. tárgyat 133 |
flh 20 848 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 848. tárggyal |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
be 642 | bemész a 642. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az ekharion testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ekharion nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 2 502 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 23, gyógyulás: 15, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a drakolich nyakát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a drakolich fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a drakolich testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A drakolich feléd harap, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval gyengén megütöd a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a drakolich jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 44 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [173,40] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az ekharion fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az ekharion nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az ekharion testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a drakolich nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az animált hókutya bal lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az animált hókutya jobb lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az animált hókutya bal karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megbököd az animált hókutya bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Orkhan Thai trófeát, és diadalmasan beszerzel egy animált hókutya trófeát. 4 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 178, gyógyulás: 61, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [174,39] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 244 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 31, gyógyulás: 61, összesen: +30 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ongóliant testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű, egy aranytű, egy aranygyűrű, egy kristálygömb, 2 ezüst karkötő, 6 arany és egy obszidián függő. Messze hajítod a vacak kis trikornis herceg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ongóliant trófeát. 4 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 144, gyógyulás: 67, összesen: -77 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ongóliant trófeát, és kinyersz egy alkalmas ősdentor trófeát. 3 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 150, gyógyulás: 29, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [176,39] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alanori csatamén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Látsz egy amniosz-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 24 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az ősdentor fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 151, gyógyulás: 39, összesen: -112 ÉP}
be 713 | bemész a 713. épületbe |
f 34 27 | kísérletezel a 34. tárggyal a 27. tárggyal |
f 168 27 | kísérletezel a 168. tárggyal a 27. tárggyal |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
DENTOR BŐR (551. TÁRGY) Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek. |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (40) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 21 (37) | Védekezés: | 74 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 17 (27) | Életpont: | 538/145 | Jellem: | gonosz (218) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (53) | Varázspont: | 601/184 | Pénz: | 893 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 36/11 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 24/54 (+10%) |
vágófegyverek: | 21/14 (+11%) | ütőfegyverek: | 7/66 (+40%) | lőfegyverek: | 21/44 (+18%) |
dobófegyverek: | 11/51 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 .); nyílvessző (#108) (18 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
176,39 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/82 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 21/60 | 3. mászás: | 11/48 |
4. csapdakészítés: | 11/60 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/1 (+8%) | 6. gyógyítás: | 23/64 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 16/37 | 9. szörnyidomítás: | 5/75 (+8%) |
10. teológia: | 28/12 (+41%) | 11. taumaturgia: | 21/13 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/45 |
16. szörnyismeret: | 12/86 (+20%) | 17. pszi: | 4/2 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/71 (+9%) |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 16/88 (+71%) | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 7/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (valami (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) (4,10) | pszi-ernyő (#64) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 26, 35, 43, 46. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.) |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 201.15 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1772 | arany (#50) | 2 | csuklyavirág (#133) | 3 | ezüsttőr (#322) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézpáncél (#71) | 13 | sallank karom (#128) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 2 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
24 | drótszőr (#37) | 1 | ében nyílvessző (#848) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstdarab (#326) | 19 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | rézdarab (#70) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | vapár ág (#110) | 2 | vasérc (#152) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|