Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 15h:56' EZ A 425. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 426. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4675 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
t 217 1 | támadod a 217. szörnyet |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
jlk 1721 | jelszó kimondása 1721 |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a massza csavaros szarvát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
fm 120 | feltételes mászás 120 |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,101] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [120,102] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az arató csattanat jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [122,102] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Látsz egy smirglibokrot. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [123,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg harcos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [125,102] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 48 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,102] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az élőholt quwarg jobb vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 5 | kutatsz 1 pontért |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
in 1103 129 664 | leírod az 1103. kalandozónak a 129. szörnyet a 664. tárgyat |
in 1103 765 691 | leírod az 1103. kalandozónak a 765. szörnyet a 691. tárgyat |
in 5090 190 58 | leírod az 5090. kalandozónak a 190. szörnyet az 58. tárgyat |
in 5090 104 148 | leírod az 5090. kalandozónak a 104. szörnyet a 148. tárgyat |
in 5090 24 23 | leírod az 5090. kalandozónak a 24. szörnyet a 23. tárgyat |
in 5090 78 218 | leírod az 5090. kalandozónak a 78. szörnyet a 218. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 1 |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY) A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/2 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 30 (31) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 277/114 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (29) | Varázspont: | 434/3 | Pénz: | 465 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 12/1 | Pszi pont: | 125/180 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 12/70 | vágófegyverek: | 23/19 (+2%) |
ütőfegyverek: | 13/24 (+18%) | lőfegyverek: | 9/26 | dobófegyverek: | 19/21 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << ryuku buzogány (#696) (110%) << varkaudar szablya (#516) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 15 időszaki: 12 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/74 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 43/61 (+27%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 6/1 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 13/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/46 |
7. gyógyítás: | 6/64 | 8. titkosírás: | 1/89 (+11%) | 9. felderítés: | 12/75 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 4/42 | 11. teológia: | 26/79 (+13%) | 12. taumaturgia: | 23/59 |
13. szerencsejáték: | 2/27 (+11%) | 14. versengés: | 2/78 (+45%) | 15. szörnyismeret: | 8/35 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 3/25 | 18. vadászat: | 5/27 |
19. bányászat: | 8/99 (+58%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 3525. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), piromenyét (#99) (csak egyszer), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhhalál küszöbén van |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhhalál küszöbén van |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ubuk tüske (#131) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 2 | pirkit (#153) | 3 | rézdarab (#70) | |||
5 | smirglilevél (#29) |