Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 25. 12h:05' EZ A 692. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 693. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 0 0 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
le 816 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
be 713 | bemész a 713. épületbe |
flh 20 188 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 188. tárggyal |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
175 | 176 | 177 | |
38 | |
|
|
39 | |
|
|
40 | |
|
|
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 313 20 | megveszed a 313. tárgyat 20 |
ve 292 2 | megveszed a 292. tárgyat 2 |
ek 116 40 313 | t. energia kisütése: 116 40 313 |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a Blounther apó bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megérinted a Blounther apó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 4 051 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 221, gyógyulás: 48, összesen: -173 ÉP}
be 648 | bemész a 648. épületbe |
ve 216 | megveszed a 216. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
im | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az ősdentor bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 53 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb vállát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal megérinted az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 221, gyógyulás: 68, összesen: -153 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 28 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 142, gyógyulás: 74, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [176,40] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 51, gyógyulás: 32, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [175,41] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 39, gyógyulás: 50, összesen: +11 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mandibulakaszával végigvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [175,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 165 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (40) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 21 (38) | Védekezés: | 72 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 17 (27) | Életpont: | 539/370 | Jellem: | gonosz (220) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (53) | Varázspont: | 601/175 | Pénz: | 392 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 30/4 | Pszi pont: | 36/11 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 24/58 (+4%) |
vágófegyverek: | 21/28 (+14%) | ütőfegyverek: | 8/2 (+36%) | lőfegyverek: | 21/46 (+2%) |
dobófegyverek: | 11/79 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 .); nyílvessző (#108) (18 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,43 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/26 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 21/60 | 3. mászás: | 11/66 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 11/67 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/1 | 6. gyógyítás: | 23/64 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 16/53 (+16%) | 9. szörnyidomítás: | 5/75 |
10. teológia: | 28/39 (+27%) | 11. taumaturgia: | 21/55 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/45 |
16. szörnyismeret: | 12/86 | 17. pszi: | 4/11 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/71 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 16/88 | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 7/15 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (3,10) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 762. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 16, 26, 35, 43, 46. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 71 TU szükséges.) |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 202.16 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
501 | arany (#50) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
2 | kaja (#2) | 8 | kerek kő (#19) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | tüske (#22) | 2 | varázskő (#305) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 3 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | |||
2 | sárkánypikkely (#292) | 1 | shinai gömb (#348) | 4 | spiritusz (#170) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) |
174 | 175 | 176 | 177 | |
38 | |
|
|
|
39 | |
|
|
|
40 | |
|
|
|
41 | |
|
|
|
42 | |
|
|
|
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|