162. forduló, 164. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 5. 17h:49'
EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
1151. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[137,-12] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz erőserkentőt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a halálhozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod a halálhozó jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+99 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [136,-13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,-14] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-19 életpont.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [95 pontot használtál fel, van még 189.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[135,-15] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [135,-16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. {max. életpontja: 91-97.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [135,-17] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Göcsörtös bunkóval megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 144.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! [30 pontot használtál fel, van még 114.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! [30 pontot használtál fel, van még 84.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 84.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[134,-18] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász varkaudar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 69.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy varkaudar bajnok!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy kardfogú fülemüle.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) {GYD:} Göcsörtös bunkóval megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. Vajon hol szerezhette? (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy varkaudar kósza. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy varkaudar bajnok.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 grifftoll kesztyűt. Vajon hol szerezhette?
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+100 életerő.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kardfogú fülemüle!

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Göcsörtös bunkóval megütöd a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb óriáspók támad meg.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Találsz nála 1 purifikátor hájat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy óriáspók. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 31 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szutykos remák támad rád. (ld. enc.)

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 Jerome köpenyét. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy varkaudar kósza.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza bal karját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 14 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) 17 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 182 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy óriáspók!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 1 vortexvesszőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [45 pontot használtál fel, van még 24.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[133,-19] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 9.]

gy 40 gyógyítás 9 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+12 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 0.]

gy 40 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A szervezetedet méreg pusztítja (-57 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 22 arany vérdíjat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY)
Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak.

PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 32 (39) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 309/92 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 172/9 Pénz: 3372 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 4/-4 Pszi pont: 18/-1 EFejl: 5
Eddig összesen 1395 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 700 TP-t kaptál. Jelenleg 760 204 TP-d van. A következő szinthez még 39 796 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: *23/100 (+15%) szúrófegyverek: 18/22 (+2%)
vágófegyverek: 10/43 (+12%) ütőfegyverek: 12/59 (+12%) lőfegyverek: 18/4
dobófegyverek: 14/47 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 92 időszaki: 92
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/25 2. nyomkövetés: 33/91 (+8%) 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 14/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 51/71 (+49%)
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 12/69 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 12/64 (+4%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 4/5 (+9%)
13. harcművészetek: 21/0 14. zene: 7/38 15. szörnyismeret: 4/58
16. pszi: 3/84 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 18/69
19. bányászat: 14/78 20. úszás: 8/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 456, az összesen kapott pontszám: 54105. (összesen ölhető: 540 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7940 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 3 bunkósbot (#9) 2 csontpálca (#329)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 3 nyílvessző (#108)
2 rézgolyó (#343) 25 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
4 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 2 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147)
43 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 4 megsemmisítő (#1540)
1 nagy vaskulcs (#186) 12 ork csodaszer (#1228) 15 ősi rúna (#2520)
2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 rum (#1419)
21 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
19 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
3 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 19 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 7 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
4 fekete gyöngy (#99) 4 fülemüle agyar (#267) 5 gromak bőr (#268)
16 gyöngymangó (#135) 2 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
6 ilkin érc (#232) 9 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 21 madártoll (#112)
8 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 nektoraf faggyú (#667) 27 óndarab (#85) 20 pirkit (#153)
3 polip szívóka (#391) 5 purifikátor háj (#269) 7 quwarg tojás (#360)
2 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 27 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198)
26 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102)

Összsúly: 144.33 kg Megterheltség: 164%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 gromak bőr (#268)
1 Jerome köpenye (#1527) 2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 ősi rúna (#2520) 1 purifikátor háj (#269) 1 rinóbőr (#651)
1 sullár hólyag (#168) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
(133,-19) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,-18) vadász varkaudar (#108), szent tölgyfa (#393), varkaudar bajnok (#190), kardfogú fülemüle (#146), varkaudar kósza (#347), óriáspók (#303), szutykos remák (#191)
(135,-17) 49. jellempróba, Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(135,-16) szürke rinocérosz (#346), 32. jellempróba
(135,-15) sullárok (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), varkaudar felderítő (#7133)
(135,-14) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), tüskés harci gromak (#156)
(136,-13) quwarg harcos (#201)
(137,-12) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 49. jellempróba, csodabazár (#1404), szent tölgyfa (#393), halálhozó (#419), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek