Tommy Yokel 164. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. máj. 22. 9h:16'
EZ A 224. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
225. játékheted kezdete: máj. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3577
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 236
Extra forduló: 10 |
|
TOMMY YOKEL KALANDJAI
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy
kopasz, barna szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy
aranygyûrût, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea,
egy borzalmas varkaudar trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett
jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Összebarátkoztok egymással. Az
õ neve Abu-Habel-Khabeb. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán
továbbállsz. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza
van. Fekete a bõre. Tharr fõpap-jelöltje. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy a szirén köpenyét, egy cetbõr
válltömést, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard
szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy tankány
karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy zombi mester trófea teszi egyedivé.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere
egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját
felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ababo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás
számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon találkozol Zérus Mániával. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Fairlight
bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom
fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyûrût és egy vasvértet, egy villám
szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Jelet
látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart.
Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: õ is
semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 2. napon összeakadsz McForth-tal. Elenios kisebb papja. Egy bíbor
erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy
szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy kronokukac trófea
és egy ekharion trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra
mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon újból
összeakadsz Zérus Mániával. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon összefutsz Bon-lessszel. Fairlight hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy
fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián
függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy ulkor kötényt és egy
vasvértet, egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy fagyelementál
trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal
kezében egy orgyilkos tõrt tart. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit
talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban
adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A
7. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, õ 3,14-ás Zsiga. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a
sarokból. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy ritualista övet, egy ryuku
mellvértet és egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy
lábascet trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj.
Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan
elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl.
A 7. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr fõpapja. Egy arany papi
karkötõt, egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy cetbõr válltömést, egy gromak páncélt, egy két kard
szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját,
egy ryuku köpenyt és egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy
norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy lábascet trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából elõtörõ gránit
monolit. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy
idomított garokk. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Enwor Etdran. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a
további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 7. napon találkozol Tompikával.
Chara-din püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom
fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját,
egy rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy miksziszi húsgólem trófea,
egy lábascet trófea és egy sarki óriásteknõs trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot
nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng.
Málhásállata egy zombi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a
maga útját.
A 7. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, szürke szemû, bajuszos ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr felszentelt
papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián
karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy borzalmas
varkaudar trófea és egy sarki óriásteknõs trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb
kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok egymásnak. Az
õ neve Ezüstsörény. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Felhívod a figyelmet a egészség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati
képességetek fejlõdéséhez. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az
aukcióra szeretnél felajánlani. Reménykedve, hogy az Aukciós Ház legalább 300 aranyért el tudja adni, átnyújtod a tárgyat
(1 ryuku szablyát) az ügynöknek. Ezenkívül kifizeted a 15 arany felajánlási díjat is. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós
Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Mivel a
kérdéses tárgyat (1 ezüsttollú nyilat) most nem tudod átadni, kénytelen vagy potyára kifizetni az ügynök 15 aranyas
kiszállási költségét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+141 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 503. hetének
nyerõszámai: 26, 13, 16. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy bibircsók-óriás nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a
környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 296.]
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az a
munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével
elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 291.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 286.]
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 281.]
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank
karom.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]
t 156 | támadod a 156. szörnyet
| FT 156 parancs tárolva. (Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te
megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 29 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk
dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét.
(3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû
lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg
átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor
támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot,
amit istenedtõl kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 281.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerõ). [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra
is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500
Tapasztalati Pontot! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell.
Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû! 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj
meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 246.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30
pontot használtál fel, van még 216.]
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó
ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
| [133,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltûnnek. A levegõ forró. Sivatagban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lény bukkan fel a szomszédos dûnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy
egy bunthar került az utadba. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni,
jöhetnek a fegyverek.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Mielõtt
közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked
átfúrja a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával
több döféssel felnyársalod a bunthar nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy
megérintgeted a bunthar testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2
támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar jobb hátsó lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tõrrel megkarcolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve,
oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a
bal karodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 bunthar bõrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6
varázspont.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy
egy dehidrátor közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Szerencsére
idejében félreugrasz. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a dehidrátor testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny
szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A
dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23
életerõ). [-6 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.
Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek
délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
nyomkövetés). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Látsz egy nekrofunt. Hûha! Ilyet sem láttál
még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Daleron Kawer orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai
manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel
ez a nagy rakás trutymó... Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi
nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss
emberi nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre,
friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Hajnalkával. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Õ Plantagó Lanselot felesége! Tagja
az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy
halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt
és egy rejtõköpenyt, egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy lábascet trófea és egy óriásféreg trófea
ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor
szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Egy sárkány van
messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Auráját érzékelve
máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Õ WADVirág férje!
Leah fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy
hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy rájabõr
úszógatyát, egy rinóbõr övet és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion
trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy
ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku
ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve,
hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Damien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Felhívod
a figyelmet a egészség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a
maga útján.
(Továbbmész...) [131,44] A terep változik: ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A
hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a
kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és
rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel
kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1
hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat,
amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1
hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bõre.
Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy optiri agysisakot, egy sárga erõövet,
egy vascarai csizmát és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy
animált hókutya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy
tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere
egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Szõrös Karom. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a
további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[50 pontot használtál fel, van még 161.]
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre
| [130,44] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy
õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen,
lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és
megpördülsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.
Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval
kegyetlenül megütöd a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a
csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
48 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál:
egy szöges páncél és 2 nyílvesszõ. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Félelmet nem
ismerve a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 99 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival
megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az
ásót, és bõszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc
támad rád.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem
ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (2 támadással 66 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor
belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
530 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Valami motoszkál
melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy orgoró támad rád.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba
bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgoró
testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kõvéváltoztató
varázsnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval
néhányszor megcsapod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször
belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 19
életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel meghorzsolod az orgoró fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és
kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól
15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott
nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következõ kincseket találtad: egy rézpáncél, egy
bõrsisak, egy bumeráng, egy bronzhegyû nyíl, egy ubuk tüske és egy mutáns csont. A csatamezõ fölött óriásira nõtt
dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz:
igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp
virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez
feltehetõen Sheran rúnaköve.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf
nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat,
amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre,
kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes
kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Geor cwa Guinnorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete
bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját és egy vasvértet, egy
zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Geor cwa Guinnor kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb
híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál!
Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt
elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz.
Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa a
levegõben csattan. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel,
aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy gyõztes csata
után jóízûen falatozik egy thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál...
Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy teljesen
lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz
belõle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.
Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns
nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra,
kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [130,46] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során
felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld
alatt. (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! magad fölött látsz egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed el tudsz bújni néhány
satnya bokor mögé. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett.
Egy jégzabáló közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Oppsz,
itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra,
friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi
nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [83
pontot használtál fel, van még 78.]
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra
| [130,47] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg
egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál:
azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Chara-din hívõi építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre
mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell
elköltened (24. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Öreg
nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz
még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra,
kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [131,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Felfedeztél egy
rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz.
Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját
látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy
mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet épitenél. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!"
Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy
gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért
egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az inteligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a
bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ
név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek
délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss
mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre
vezetnek.
(Továbbmész...) [131,46] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy
teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál
egy nekrofunt. Találsz egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ababo orrából
hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó
hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... magad fölött látsz egy viharfelhõt,
benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Alex Vampirsson. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint
közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny.
Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku
gárdista nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással
15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 20 életpontot
vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat,
amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss
mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel,
van még 48.]
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
| Begyûjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elõdött. [8 pontot használtál fel, van még 40.]
szk 360 | keresed a 360. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még
40.]
in 4757 253 309 | leírod a 4757. kalandozónak a 253. szörnyet a 309. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pordémon.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 4757 256 337 | leírod a 4757. kalandozónak a 256. szörnyet a 337. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 4757 304 348 | leírod a 4757. kalandozónak a 304. szörnyet a 348. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) shinai gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 4757 345 373 | leírod a 4757. kalandozónak a 345. szörnyet a 373. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ork sámán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 4757 348 379 | leírod a 4757. kalandozónak a 348. szörnyet a 379. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy khór darázs.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa rubint. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 4757 349 412 | leírod a 4757. kalandozónak a 349. szörnyet a 412. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérvörös
köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 5330 285 139 | leírod az 5330. kalandozónak a 285. szörnyet a 139. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronokukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 5330 290 260 | leírod az 5330. kalandozónak a 290. szörnyet a 260. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manaelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 5330 304 275 | leírod az 5330. kalandozónak a 304. szörnyet a 275. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 5330 346 300 | leírod az 5330. kalandozónak a 346. szörnyet a 300. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szürke
rinocérosz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cru formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 5330 348 303 | leírod az 5330. kalandozónak a 348. szörnyet a 303. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy khór darázs. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
in 5330 349 309 | leírod az 5330. kalandozónak a 349. szörnyet a 309. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) arany papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 35.]
* 2. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
| Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van
még 34.]
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 29.]
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| 4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 29.]
* 5. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
| Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van
még 28.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 9.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi
fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek
megfelelõ mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs
hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következõ körben
tehát 333 pontot költhetsz el.
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvezõ illatokat idézel elõ, ezzel felkeltve a környéken
tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A
parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következõ kör elején a
sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtõl függõen 10-16 százalékkal.
|
JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedõ férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége
van a hûtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendõjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót
mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielõtt ezt a
felelõtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén
keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel elõre. Az mindegy neki, mi kerül az
útjába... csak a zabálás a fontos.
|
KARAKTERLAP |
Tommy Yokel, egy tüsi õsz hajú, zöld szemû, körszakállas ember férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr felszentelt papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.
Erõ: | 28 (30) | | Szint: | 18 | | Merészség: | 10/4 | | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 28 | | Támadás: | 21 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 22 | | Védekezés: | 26 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 17 | | Életpont: | 307/231 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 | | Varázspont: | 315/4 | | Pénz: | 206 arany | | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 14/2 | | | | | | | | EFejl: | 7 |
|
Eddig összesen 772 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6288 TP-t kaptál. Jelenleg 279431 TP-d van. A következõ szinthez még 60569 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, áeratikus hasnyák, óriásféreg. A 161. fordulódban 1046 arany került a bankszámládra. 1077 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 23 | | vágófegyverek: | 9 |
ütõfegyverek: | 9 | | lõfegyverek: | 11 | | dobófegyverek: | 17 |
|
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6 | | 2. nyomkövetés: | 34 (+1) | | 3. lopás: | 4 |
4. mászás: | 4 | | 5. csapdakészítés: | 8 | | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 48 | | 8. titkosírás: | 3 | | 9. felderítés: | 13 |
10. szörnyidomítás: | 1 | | 11. teológia: | 22 | | 12. taumaturgia: | 17 |
13. versengés: | 1 | | 14. zene: | 2 | | 15. szörnyismeret: | 8 |
16. vadászat: | 13 | | 17. bányászat: | 13 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 12 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
manifesztátor (#124), ember (#1), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Kvazársziklák Népe (#9119), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
áldomás (#6) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
2 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
$1 | | kígyóbõr kesztyû ($49) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | | rákpajzs (#98) |
$1 | | rézpáncél ($71) | 1 | * | ryuku nadrág (#691) | $1 | | szöges páncél ($65) |
1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | $1 | | tankány karom ($237) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 2 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | bumeráng (#249) |
2 | | csontpálca (#329) | 1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | kõkalapács (#13) |
>1 | | kõkés (#6) | 2 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | | mérg. vasnyíl (#187) |
$2 | | nyílvesszõ ($108) | 1 | * | orgyilkos tõr (#225) | 8 | * | ubuk dobónyíl (#138) |
$1 | | ubuk tüske ($131) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) |
2 | | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | | arany karperec ($194) | $1 | | borostyán függõ ($162) | 1 | | denevér szimbólum (#140) |
$1 | | ezüst gyûrû ($180) | 2 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | | nap szimbólum (#141) | 1 | | obszidián függõ (#195) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 1 | | dorony duda (#235) | 1 | | fáklya (#36) |
2 | | furulya (#233) | 8 | | kaja (#2) | 1 | + | karócsapda (#163) |
1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | mászókampó (#165) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) | 2 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | fûszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
12 | | álompor (#396) | 10 | | amniosz (#203) | 2 | | bunthar bõr (#733) |
4 | | drótszõr (#37) | 5 | | elkarog szõr (#665) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
$2 | | gromak bõr ($268) | $1 | | hebrencs állkapocs ($130) | 5 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kõszem (#304) | 3 | | lajhár csont (#236) |
6 | | madártoll (#112) | 2 | | magszim bél (#103) | 4 | | mutáns csont (#331) |
3 | | óndarab (#85) | 4 | | pirkit (#153) | 1 | | púderkõ (#119) |
1 | | pular kristály (#239) | 1 | | purifikátor háj (#269) | 1 | | rakolits por (#669) |
1 | | raptor karom (#281) | 6 | | rézdarab (#70) | 1 | | rinóbõr (#651) |
9 | | smirglilevél (#29) | 1 | | tükör (#43) | 1 | | ulkor gyöngy (#1072) |
6 | | varányszem (#30) | 1 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 67.98 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
2 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | ezüsttollú nyíl (#363) | 61 | | madártoll (#112) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | drótszõr (#37) | 3 | | kaja (#2) | 5 | | kaktusztüske (#114) |
8 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | bõrsisak (#57) | 1 | | bot (#4) |
1 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | bumeráng (#249) | 1 | | bunthar bõr (#733) |
1 | | gromak bõr (#268) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | | kõszem (#304) |
1 | | mutáns csont (#331) | 2 | | nyílvesszõ (#108) | 1 | | rézpáncél (#71) |
1 | | sáfránypor (#211) | 1 | | szöges páncél (#65) | 1 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(130,44) csontváz (#48), sírlidérc (#172), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág
(#395, belõle készíthetõ: #396), Sheran rúnaköve, Geor cwa Guinnor (3703. kalandozó)
(130,45) kaffogó hebrencsek (#88), mûvészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelõhely, jégzabáló (#649)
(130,47) Chara-din monolitja (#534), Chara-din oltár, 24. jellempróba
(131,44) gumifa (#38), 47. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), Szõrös Karom (5367. kalandozó)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), mûvészi
porolit (#720), ryuku gárdista (#360)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, 49. jellempróba
(132,44) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Hajnalka (4245. kalandozó), Damien (4759. kalandozó)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), buntharok (#396), dehidrátor (#151)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156)
|