Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. okt. 5. 9h:06' EZ A 244. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD 245. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2162 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: kf 233 1 0 | kézbeveszed/felveszed a 233. tárgyat a jobb kezedbe |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sullár jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[72,59] Épületek tűnnek fel.
ve 186 1 | megveszed a 186. tárgyat 1 |
ve 76 1 | megveszed a 76. tárgyat 1 |
ee 131 237 437 | eladod a 131. tárgyat a 237. tárgyat a 437. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az útonálló bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
ftv 373 985 | felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a 985. kalandozót |
ftv 50 986 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 986. kalandozót |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a nektoraf jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sullár hatalmas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a sullár nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
h 233 35 | használod a 233. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [99,68] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [98,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a trikornis jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: kf 1526 1 0 | kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe |
* 4. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY) A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
Erő: | 19 (27) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 98/98 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 298/298 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (33) | Varázspont: | 438/313 | Pénz: | 634 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 57/37 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/28 | ütőfegyverek: | 26/2 (+2%) | lőfegyverek: | *23/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -20.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (21 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
98,70 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 963 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/81 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 13/90 (+25%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 4/34 | 5. csapdakészítés: | 14/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/22 |
7. gyógyítás: | 23/6 | 8. titkosírás: | 1/30 | 9. felderítés: | 10/85 |
10. szörnyidomítás: | 9/79 | 11. teológia: | 14/43 (+15%) | 12. taumaturgia: | 26/58 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 1/39 | 14. versengés: | 4/67 | 15. zene: | 67/15 (+81%) |
16. szörnyismeret: | 12/28 | 17. pszi: | 6/65 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 7/79 | 20. bányászat: | 18/8 | 21. főzés: | 12/7 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 34 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (95) | bűvölés (#20) (312) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | démontetű (#15) | banshee-sikoly (#373) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: éhes |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: éhes |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 121 (limit: 786), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 16 633. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
160 | arany (#50) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tankány karom (#237) | |||
17 | tüske (#22) | 5 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
27 | fáklya (#36) | 5 | fémrúd (#104) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 4 | madártoll (#112) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 2 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | szigony (#389) | 11 | szuperkötél (#209) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
66 | víz (#27) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|