Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 10. 15h:05' EZ A 695. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD 696. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 1 20 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 0 0 | elmormolod a 8. varázslatot |
vv 57 364 | elmormolod az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 695 28 367 | felt. fegyverváltás: 695 28 367 |
d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 120, gyógyulás: 62, összesen: -58 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az animált hókutya bal oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod az animált hókutya bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az animált hókutya bal vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 182, gyógyulás: 90, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [165,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 148, gyógyulás: 94, összesen: -54 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 251, gyógyulás: 49, összesen: -202 ÉP}
(Továbbmész...) [166,47] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ryuku szablyával megcsapod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megkarcolod a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 163, gyógyulás: 57, összesen: -106 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 32, összesen: +13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg szellem fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 146, gyógyulás: 40, összesen: -106 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 48, gyógyulás: 39, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-30 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 40, gyógyulás: 58, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [168,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy quwarg bolyt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+506 varázspont.)
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a magger testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 129, gyógyulás: 44, összesen: -85 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az élőholt hadúr bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 151, gyógyulás: 59, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [169,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült ősdentor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal karját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 160, gyógyulás: 38, összesen: -122 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 23, gyógyulás: 35, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb vállát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 13, gyógyulás: 31, összesen: +18 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja bal vállát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 139, gyógyulás: 57, összesen: -82 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a drakolich farkát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [169,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 25, összesen: +21 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed az élőholt mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
ef 7 506 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (40) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (39) | Védekezés: | 72 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 552/318 | Jellem: | gonosz (240) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 (53) | Varázspont: | 631/395 | Pénz: | 772 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 30/8 | Pszi pont: | 36/8 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 25/48 (+24%) |
vágófegyverek: | 22/59 (+30%) | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 21/86 (+2%) |
dobófegyverek: | 14/55 (+56%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ököl (#28) << Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -20.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/84 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 21/60 | 3. mászás: | 12/11 |
4. csapdakészítés: | 11/67 | 5. csapdaészlelés: | 7/12 | 6. gyógyítás: | 23/64 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 20/22 (+21%) | 9. szörnyidomítás: | 5/75 |
10. teológia: | 31/0 (+45%) | 11. taumaturgia: | 23/77 (+33%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 8/90 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/78 |
16. szörnyismeret: | 12/86 | 17. pszi: | 4/84 (+9%) | 18. zárnyitás: | 4/71 |
19. vadászat: | 4/15 | 20. bányászat: | 19/33 (+24%) | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 7/67 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (4,10) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 23 (limit: 1030), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2300. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 123 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 222.64 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 23 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | tinta (#101) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 5 | bordacsont (#16) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | vasérc (#152) |
162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|