Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 12. 12h:06' EZ A 695. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD 696. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 1 20 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 0 0 | elmormolod a 8. varázslatot |
vv 57 364 | elmormolod az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
flh 21 129 | felt. lőfegyver haszn. 21 a 129. tárggyal |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz bal oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 24, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az orgoró ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró ollóját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az orgoró bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad az orgoró ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a norpadolótika testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a norpadolótika bal hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 42, gyógyulás: 32, összesen: -10 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 37, gyógyulás: 56, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [172,53] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [173,53] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy korongfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy megsebzett drakolich nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csontgólem testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Hatalmas mancsaival a csontgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 259, gyógyulás: 43, összesen: -216 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 98, gyógyulás: 76, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 21, gyógyulás: 29, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-39 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 41, gyógyulás: 64, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [175,54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Krogan, a pusztító közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a Krogan, a pusztító bal oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a Krogan, a pusztító bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a Krogan, a pusztító testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 236, gyógyulás: 74, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [176,53] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. {támadása: 29.} Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad az élőholt hadúr nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr bal karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 71, gyógyulás: 34, összesen: -37 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az ősdentor fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az ősdentor bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 65 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 229, gyógyulás: 75, összesen: -154 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a kék rothasztó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ryuku szablyával végigvagdosod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a kék rothasztó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 3 587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 44, gyógyulás: 55, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [178,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült ezoterikus mardel közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod az animált hókutya fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 200, gyógyulás: 75, összesen: -125 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 58, gyógyulás: 39, összesen: -19 ÉP}
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (40) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (39) | Védekezés: | 72 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 553/235 | Jellem: | gonosz (241) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 (53) | Varázspont: | 637/449 | Pénz: | 812 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 30/5 | Pszi pont: | 36/13 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 25/69 (+21%) |
vágófegyverek: | 22/87 (+28%) | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | *21/100 (+14%) |
dobófegyverek: | 14/75 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ököl (#28) << Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -20.); sallank nyíl (#129) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/72 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 21/60 | 3. mászás: | 12/19 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 11/67 | 5. csapdaészlelés: | 7/12 | 6. gyógyítás: | 23/64 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 20/38 (+16%) | 9. szörnyidomítás: | 5/75 |
10. teológia: | 31/41 (+41%) | 11. taumaturgia: | 24/50 (+73%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 8/99 (+9%) | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/78 |
16. szörnyismeret: | 12/86 | 17. pszi: | 4/93 (+9%) | 18. zárnyitás: | 4/71 |
19. vadászat: | 4/15 | 20. bányászat: | 19/80 (+47%) | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 7/80 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (4,10) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 26 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2605. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 86 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 231.76 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | ubuk tüske (#131) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | bordacsont (#16) | |||
2 | bőrsisak (#57) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 7 | ragasztó (#83) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varázskő (#305) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|