Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 12. 10h:20' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: ápr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1806 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
kt 34 1 | elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot) |
t 67 | támadod a 67. szörnyet |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rőtmanó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-15] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Messze hajítod a vacak kis rájanyék trófeát, és kiszedsz egy garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Találsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya belecsíp a derekadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a púpos burástya a hátadon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy piromenyét ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [22 pontot használtál fel, van még 8.]
ea 101 15 | eladod a 101. tárgyat 15 |
ea 26 4 | eladod a 26. tárgyat 4 |
ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
ea 15 2 | eladod a 15. tárgyat 2 |
ea 44 2 | eladod a 44. tárgyat 2 |
ea 97 1 | eladod a 97. tárgyat 1 |
ea 30 6 | eladod a 30. tárgyat 6 |
ea 124 2 | eladod a 124. tárgyat 2 |
ea 63 6 | eladod a 63. tárgyat 6 |
fkt 22 15 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (15 darabot) |
be 607 | bemész a 607. épületbe |
be 607 30 | bemész a 607. épületbe |
PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY) A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál). |
CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót: "Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelő áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bőr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni... A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!" A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol. |
Erő: | 11 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 92/92 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 104/31 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -); |
47,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 807 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. gyógyítás: | 9 (+1) |
4. felderítés: | 1 | 5. zárnyitás: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 35 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2. |
Összsúly: 26.97 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 4 | tinta (#101) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|