16. forduló, 18. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 9. 10h:51'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat legkorábbana 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398
SZÁMLA : XXXX

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,-22] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

m 6 mozogsz nyugatra
[37,-22] A síkság után kisebb hegyek következnek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi rák közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegyi rák ollóját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a hegyi rák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megpöccinted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 175.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 167.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[36,-23] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy garokk volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[10 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tüskét. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 107 1 elkészíted a 107. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rövid íjat. [40 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 108 5 elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 nyílvesszőt. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

flh 4 108 felt. lőfegyver haszn. 4 a 108. tárggyal
Ok, FLH 4 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[35,-24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy alpesi tehén. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [34,-25] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [33,-26] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy trappoló dinymák volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű, körszakállas árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Fegyverzetét egy bo-skorpió trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sodrogh. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 49.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 41.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[34,-26] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [35,-27] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [36,-27] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran követője vagy. Ez a 17. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 109/19 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 35/32 Pénz: 76 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 22/22
Eddig összesen 42 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 149 TP-t kaptál. Jelenleg 2511 TP-d van. A következő szinthez még 1489 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -3.); nyílvessző (#108) (4 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 2 6. teológia: 1
7. harcművészetek: 4 8. pszi: 3 9. vadászat: 1
10. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 29.52 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 smirglilevél (#29)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 gyöngymangó (#135) 5 nyílvessző (#108) 1 óndarab (#85)
1 rákpáncél (#97) 1 rövid íj (#107) 6 sünmedve tüske (#14)
8 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(33,-26) olvasztókemence (#86), 7. jellempróba, trappoló dinymák (#118), Sodrogh (5108. kalandozó)
(34,-26) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), 24. jellempróba, oltár
(34,-25) 16. jellempróba
(35,-27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), oltár
(35,-24) alpesi tehén (#91)
(36,-27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 28. jellempróba
(36,-23) sünmedvék (#33), oltár, garokk (#73)
(37,-22) hegyi rák (#61), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek