170. forduló, 172. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 3. 13h:32'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy törpemammut nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

dd 9 48 eldobod a 9. tárgyat a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 283.]

a 104 5001 1 átadod a 104. tárgyat az 5001. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

aa 70 85 átadod a 70. tárgyat a 85. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 12 rézdarabot Ezüst Larian részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 9 óndarabot Ezüst Larian részére. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

szm 31 megölöd a 31. szörnyet
Túl sok kaját eszik a woor-antilop: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a woor-antilop testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 268.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 238.]

id 115 100 idomítod a 115. szörnyet 100 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a törpemammut idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 90 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 193.]

m 8 mozogsz északra
[69,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woor-antilop került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a woor-antilop bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a woor-antilop testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 147 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 200, gyógyulás: 11, összesen: -189 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Vasalt bunkóval megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [23 pontot használtál fel, van még 170.]

go 37 gonoszkodsz: 37
Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[70,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [71,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [72,35] Még mindig füves síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 133.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[72,36] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája lebernyegét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [73,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [73,38] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

[27 pontot használtál fel, van még 106.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[74,39] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

(Továbbmész...) [75,40] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [76,41] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 70.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 10 22 99 keresed a 10. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 19 (21) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 26 (30) Menekülés: 40 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 297/293 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 251/75 Pénz: 960 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/16 EFejl: 11
Eddig összesen 1176 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 735 TP-t kaptál. Jelenleg 478 672 TP-d van. A következő szinthez még 121 328 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 24/54 (+4%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 19/86 (+13%) lőfegyverek: 12/38 (+4%) dobófegyverek: 7/82

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
düh vérvörös köde: 30 százalék;
76,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/31 2. nyomkövetés: 23/18 (+8%) 3. mászás: 12/39
4. csapdakészítés: 17/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/75 6. gyógyítás: 32/37
7. titkosírás: 6/97 8. felderítés: 8/38 9. szörnyidomítás: 7/66 (+49%)
10. teológia: 15/32 (+15%) 11. taumaturgia: 9/90 (+9%) 12. versengés: 5/108 (+9%)
13. zene: 6/0 14. szörnyismeret: 20/100 (+33%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 6/4 17. bányászat: 23/107 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), tetemember (#123) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 47, 48, 49, 65.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 47 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 204 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 95.86 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 fémrúd (#104)
6 óndarab (#85) 12 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 23 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 1 rinóbőr (#651) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
(69,32) woor-antilopok (#31), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 37. jellempróba, smaragdgólem (#417), alpesi tehén (#91)
(69,33) törpemammut (#115), woor-antilop (#31)
(70,33) manifesztátor (#124), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(71,34) szürke rinocérosz (#346)
(72,35) gátvakondok (#57), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba
(72,36) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), süvítő rája (#113)
(73,37) 23. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(73,38) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 29. jellempróba
(74,39) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 36. jellempróba
(75,40) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(76,41) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek