Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 13. 9h:09' EZ A 181. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD 182. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bandita testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bandita jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a bandita testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bandita bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bandita jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 14 aranyat. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
dd 64 | eldobod a 64. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a burástya királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynő fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a burástya királynő jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [130,62] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Zelpher. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Méregfoggal meghorzsolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mallon botjával néhányszor megcsapod a földsárkány farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 176 16 | elkészíted a 176. tárgyat (16 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [132,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal megvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,65] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.
m 2 | mozogsz keletre |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [136,63] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [136,62] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy főutca van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kt 1272 10 | elkészíted az 1272. tárgyat (10 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1602 27 8 | használod az 1602. tárgyat |
szk 781 361 124 | keresed a 781. szörnyet a 361. szörnyet a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 29 (30) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 305/194 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 309/156 | Pénz: | 713 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 15/15 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 16/47 (+9%) | vágófegyverek: | 3/40 (+18%) | ütőfegyverek: | 23/4 (+3%) |
lőfegyverek: | 23/39 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/8 | 2. nyomkövetés: | 31/38 (+16%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 5/94 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 12/76 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/14 |
7. gyógyítás: | 59/77 | 8. titkosírás: | 2/66 | 9. felderítés: | 6/41 |
10. szörnyidomítás: | 6/17 | 11. teológia: | 12/93 (+18%) | 12. taumaturgia: | 25/71 (+15%) |
13. zene: | 4/51 | 14. szörnyismeret: | 22/36 (+30%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 12/23 | 17. bányászat: | 10/12 (+48%) | 18. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
sünmedve (#33) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
Összsúly: 89.18 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 29 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | ásó (#34) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 2 | halcsont (#390) | 2 | kaja (#2) | |||
10 | Kaldor varázspora (#1272) | 6 | sallank karom (#128) | 8 | tükör (#43) |