Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 11. 12h:09' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
a 656 3906 1 | átadod a 656. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dombi yeti fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: ezüst gyűrű, 3 gyöngymangó, 6 smirglilevél, 3 fabontó, kerek kő. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a drakolich testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a drakolich testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a drakolich farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a drakolich csontos vázát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 177, gyógyulás: 26, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [100,54] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Tüzet köpsz. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [99,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (48 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: huhogó bibe, 3 szárnyas hernyó, 2 ezüst karkötő, móri gyümölcs. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [97,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 fűszertartó, 2 szárnyas hernyó, kaktusztüske, ezüst gyűrű, 2 gyíkfű. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a drakolich testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 121, gyógyulás: 13, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [96,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 sámán erszényt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a halálhozó fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 73, gyógyulás: 8, összesen: -65 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Tüzet köpsz. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 84, gyógyulás: 18, összesen: -66 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontváz lord testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [38 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 10 18 99 | keresed a 10. szörnyet a 18. szörnyet a 99. szörnyet |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
Erő: | 16 (19) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 19 (21) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 26 (30) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 297/116 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 256/4 | Pénz: | 1716 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/20 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 24/67 (+4%) | vágófegyverek: | 10/3 |
ütőfegyverek: | 20/91 (+25%) | lőfegyverek: | 12/82 (+8%) | dobófegyverek: | 7/82 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
95,49 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/53 | 2. nyomkövetés: | 24/53 (+42%) | 3. mászás: | 12/52 |
4. csapdakészítés: | 17/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/75 | 6. gyógyítás: | 33/81 (+122%) |
7. titkosírás: | 7/47 (+24%) | 8. felderítés: | 8/44 | 9. szörnyidomítás: | 7/93 |
10. teológia: | 15/107 (+18%) | 11. taumaturgia: | 10/51 (+8%) | 12. versengés: | 6/34 (+9%) |
13. zene: | 6/0 | 14. szörnyismeret: | 21/103 (+20%) | 15. zárnyitás: | 4/94 |
16. vadászat: | 6/4 | 17. bányászat: | 24/106 (+32%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 47, 48, 49, 65. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1038 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 61.79 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
3 | fabontó (#106) | 2 | fűszertartó (#210) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | huhogó bibe (#332) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 5 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | rézdarab (#70) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|