Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 8. 12h:11' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1099 1100 1101 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 2. KP: kf 441 453 737 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 737. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1629 1097 | használod a 745. tárgyat az 1629. tárgyat az 1097. tárgyat |
* 4. KP: le 511 253 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 253. tárgyat |
* 5. KP: bb 1205 347 338 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
le 529 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
kf 1322 615 1384 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 615. tárggyal az 1384. tárgyat |
kf 969 842 610 | kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat a 842. tárggyal a 610. tárgyat |
kf 738 1733 1734 | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat az 1733. tárggyal az 1734. tárgyat |
ek 40 60 | t. energia kisütése: 40 60 |
hh 1133 1615 | használod az 1133. tárgyat az 1615. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
vv 71 123 109 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 109. varázslatot |
v 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
v 96 186 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[186,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy templomot. Sheran hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
h 248 4 | használod a 248. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
h 697 1111 | használod a 697. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
ek 273 2 32 | t. energia kisütése: 273 2 32 |
kf 1530 1559 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1559. tárggyal az 1541. tárgyat |
vv 182 224 263 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 263. varázslatot |
vv 243 443 28 | elmormolod a 243. varázslatot a 443. varázslatot a 28. varázslatot |
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
ve 865 | megveszed a 865. tárgyat |
v 84 691 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 kábító nyilacska. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona testét. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Előrehajolva csap a varkaudar katona, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 57, gyógyulás: 3, összesen: -54 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a mirg fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
v 84 691 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona csillogó páncélját. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a varkaudar katona fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 46 életpontot sebeztél. A varkaudar katona megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}
v 198 163 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[163,15] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 6, gyógyulás: 42, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [165,13] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 42 életpontot sebeztél. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 51 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 106, gyógyulás: 55, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [166,12] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az ongóliant csapása elől. Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály, 3 vasérc, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 2, gyógyulás: 35, összesen: +33 ÉP}
v 84 691 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona fejét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütögeted a varkaudar katona jobb oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 54, gyógyulás: 3, összesen: -51 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 58 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [168,10] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [168,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő csapat q. rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb első lábát. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a q. rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A 11 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 11 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
v 181 187 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
[187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. (51. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 18, gyógyulás: 12, összesen: -6 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
kf 741 738 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat a 738. tárggyal |
ef 35 | energia fejlesztése 35 |
ef 15 540 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: kb 1205 347 338 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (347 darabot) |
* 2. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: kf 511 253 821 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 253. tárggyal a 821. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
VASPÁNT (1241. TÁRGY) A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki. |
PSZI-KONVERZIÓ II. (195. PSZI KÉPESSÉG) Hosszú ideje töprengesz azon, hogy miért ennyire használhatatlan a pszi konverzió. A töprengés meghozta eredményét, mostantól képes vagy a pszi-konverzió II-re, amely sokkal hatékonyabb, mint elődje. A P 195 <TU mennyiség> paranccsal képes vagy 15 TVP árán tetszőleges mennyiségű TU-t előállítani (persze így sem mehet MXTU fölé), 20 pszi pont / TU költséggel. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT) Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval! |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT) A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
TANGI ÓRIÁSFÉREG (865. SZÖRNY) A tüskés gigaférgek csak apró gilisztáknak tűnhetnek ezekhez a gigantikus, a sivatagot naphosszat méltóságteljesen rovó óriásférgekhez képest. Óriási szájukkal befalnak mindent, majd átszűrik, ami ehető, és hátrahagyják a homokot. A tüskés gigaférgekhez hasonlóan megpróbálhatod őket meglovagolni, de készülj fel, hogy kudarc esetén a béred azonnali halál. És ne feledkezz meg arról, hogy a tangi óriásférgekre a yuong tűzsárkányok örömmel vadásznak, ha egy ilyenen lovagolsz, magad is az eledel része leszel... |
Erő: | 32 (56) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 36 (84) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 26 (51) | Védekezés: | 145 (152) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 31 (68) | Életpont: | 1049/1075 | Jellem: | semleges (+7) | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 23 (68) | Varázspont: | 1666/682 | Pénz: | 34892 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 92/10 | Pszi pont: | 578/1090 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/72 | ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 11/38 |
ütőfegyverek: | 40/84 (+9%) | dobófegyverek: | 32/84 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << ent pásztorbot (#1384) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -24.); kábító nyilacska (#1590) (25 -); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 168,9 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 66 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 (+84%) | 2. nyomkövetés: | 29/4 (+5%) | 3. mászás: | 16/22 |
4. csapdakészítés: | 32/20 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 24/34 | 6. gyógyítás: | 16/1 |
7. titkosírás: | 3/80 | 8. felderítés: | 15/0 | 9. szörnyidomítás: | 9/26 (-400%) |
10. teológia: | 100/69 (+1112%) | 11. taumaturgia: | 96/62 (+563%) | 12. szerencsejáték: | 7/64 |
13. versengés: | 24/40 | 14. zene: | 34/81 (+70%) | 15. szörnyismeret: | 18/8 |
16. pszi: | 43/6 (+69%) | 17. zárnyitás: | 12/95 | 18. vadászat: | 8/54 |
19. vitalitás: | 3/82 | 20. bányászat: | 18/51 (+36%) | 21. úszás: | 2/2 (+22%) |
22. főzés: | 13/39 | 23. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), elf tekercset (#683) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
halálmadár (#351), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kronotapír (#286) (csak egyszer), varkaudar katona (#691) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 32 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | láthatatlanság (#76) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | Symulf rúnája (#182) | harci induló (#443) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | kronokukac (#285) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kronotapír (#286) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
méregfelhő II (#193) | >> | nyuhaj karbin (#110) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tangi óriásféreg (#865) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! (teljesítve) |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): többek közt 1585. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 93, 99, 128, 129, 130, 136, 165, 170, 171, 176, 180, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 34, 44, 47, 49, 51. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 327 (limit: 410), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29809. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1489 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 131 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5251 | arany (#50) | 12 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
10 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 7 | madártoll (#112) | 1 | pular kristály (#239) | |||
14 | ragasztó (#83) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
405 | víz (#27) |
186 | 187 | 188 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|