177. forduló, 179. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 16. 10h:04'
EZ A 200. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
201. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,54] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 15 135 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 15 133 2 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
[A parancs tárolásra került.]

a 133 5001 5 átadod a 133. tárgyat az 5001. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 csuklyavirágot Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 242.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]

fkt 69 5 1 felt. készítesz a 69. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[95,55] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a zombi mester testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a zombi mester testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Wotan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [95,56] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 80, gyógyulás: 12, összesen: -68 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [96,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 190.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 130.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,58] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy bandita. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bandita testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a bandita testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany. Szereztél 15 aranyat. 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 49, gyógyulás: 7, összesen: -42 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester bal lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-43 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudarölő éremet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [96,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [96,60] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: sullár, törpemammut, Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 106.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[97,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vaskarddal kicsit megvagdalod a hegymélyi lidérc bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,62] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,63] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 65, gyógyulás: 9, összesen: -56 ÉP}

A következő ellenfél egy drakolich.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (59 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 ezüst karkötő, sámán erszény, 3 smirglilevél, nektoraf faggyú, 5 gyöngymangó. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 115, gyógyulás: 11, összesen: -104 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+22 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [59 pontot használtál fel, van még 47.]

m 4 mozogsz délre
[98,64] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 111 18 99 keresed a 111. szörnyet a 18. szörnyet a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 322 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 40 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 297/190 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 256/1 Pénz: 1520 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/27 EFejl: 23
Eddig összesen 1242 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 040 TP-t kaptál. Jelenleg 528 912 TP-d van. A következő szinthez még 71 088 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 24/79 (+9%) vágófegyverek: 10/7 (+4%)
ütőfegyverek: 21/18 (+18%) lőfegyverek: 12/86 (+4%) dobófegyverek: 7/82

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
düh vérvörös köde: 30 százalék;
98,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/42 (+56%) 2. nyomkövetés: 24/108 (+32%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 17/106 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/75 6. gyógyítás: 34/37 (+22%)
7. titkosírás: 7/47 8. felderítés: 8/44 9. szörnyidomítás: 7/93
10. teológia: 16/14 (+4%) 11. taumaturgia: 10/68 (+13%) 12. versengés: 6/34
13. zene: 6/0 14. szörnyismeret: 22/33 (+20%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 6/4 17. bányászat: 25/47 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 47, 48, 49, 65.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 883 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 62.02 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 csuklyavirág (#133) 2 ezüst karkötő (#158) 4 gyöngymangó (#135)
1 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 gromak bőr (#268)
1 kaja (#2) 3 rákfatty váladék (#333) 1 rézdarab (#70)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(95,55) szeppent rákfatty (#186), zombi mester (#251), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Wotan (2469. kalandozó)
(95,56) Elenios oltár, tüskés harci gromak (#156), élőholt quwarg (#202)
(96,57) szürke rinocérosz (#346), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 36. jellempróba
(96,58) bandita (#758), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251), egy elf férfi
(96,59) ork sámán (#345), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,60) sóhajtó dorony (#112), szubreális vámpír (#223), Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(97,61) tetemember (#123), hegymélyi lidérc (#7084), Raia rúnaköve, Fairlight oltár
(98,62) vaskohó (#155), Tharr oltár
(98,63) manaelementál (#290), élőholt quwarg (#202), drakolich (#760), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(98,64) nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), Raia oltár, művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek