184. forduló, 186. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 14. 21h:21'
EZ A 1151. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
1152. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,-27] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 299.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[131,-26] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,-25] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy epokitféreg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 275.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! [30 pontot használtál fel, van még 245.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[130,-24] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,-24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trosnyogó szakóca, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. A kocsmai pletykák szerint kell itt lennie valahol a közelben egy föld alatti barlangrendszernek, amiben medencék találhatók, mindenféle vízi szörnyetegekkel. De sehol semmi. Egy ilyen helynek kell, hogy legyen valamiféle jele. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy elsiklottál egy apró részlet felett, és még egyszer végigjárod a környéket. Egyszer csak egy kerek terméskőre leszel figyelmes. Valamiféle írás látszik rajta, de nem tudod kibetűzni. Jól megjegyzed a helyet, és elhatározod, hogy visszatérsz néhány belevaló barátoddal, és alaposabban felderítitek a környéket. Ki tudja, lehet, hogy épp a titkos, hátsó bejáratot találtad meg? (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +28 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 221.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT] Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy hínárevő piranha lakik itt. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 11]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 7 mozogsz 7
Átúsztad a medencét, és belépsz az oktatóhoz. Újabb medence, mellette az oktatóval! Itt a víz alatti tájékozódást, az ellenfél észlelését, felismerését tanítják. Ha tanulni akarsz, egy üres GYK parancsot kell kiadnod, paraméterre nincs szükség. Kell viszont 50 arany és 50 TVP! Ugyanez a rendszer a többi oktatónál is. Egy oktató csak egyszer tanít. [Megjegyzés: az oktatást akkor veheted igénybe, ha víziharc szakértelmed min. 6-os, és max. 11-es.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 180.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 5 8 10 mozogsz 5 8 10
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.]
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Hirtelen egy opati polipot veszel észre magad előtt. {támadása: 9.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 11]

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egy fürdőruhás elf üdvözöl. Ő az itteni oktató! Gratulál a polip legyőzéséhez, és elmondja, hogy nála lehet elsajátítani azokat az úszási technikákat, amelyekkel az üldöző víziszörny elől menekülhetsz. [10. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 100.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 8 11 15 mozogsz 8 11 15
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.]
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.]
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy trosnyogó szakóca az. {max. életpontja: 11-14.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 11]

Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kacagó szépia lakik itt. (ld. enc.) {max. életpontja: 45-48.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 11]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia egyik csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mélység fattya van előtted! (ld. enc.) Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 14.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

lm 16 11 17 mozogsz 16 11 17
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Hirtelen egy mélység fattyát veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 19 mozogsz 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 17 20 22 mozogsz 17 20 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 20 23 24 mozogsz 20 23 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 20 25 26 mozogsz 20 25 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 27 28 29 mozogsz 27 28 29
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-17 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 29 arany vérdíjat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.

MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 34 (44) Szint: 23 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 24 Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 329/312 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 215/5 Pénz: 4343 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 24/15 EFejl: 8
Eddig összesen 1726 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 441 TP-t kaptál. Jelenleg 1 029 529 TP-d van. A következő szinthez még 170 471 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/98 (+90%) ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 19/69 (+3%)
vágófegyverek: 14/58 (+6%) ütőfegyverek: 15/22 lőfegyverek: *19/102
dobófegyverek: 17/70 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
129,74 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 12. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 143 időszaki: 143
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/40 2. nyomkövetés: 38/25 (+19%) 3. mászás: 15/6
4. csapdakészítés: 15/40 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 56/33
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 14/6 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 14/40 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 4/95
13. harcművészetek: 23/0 14. zene: 9/46 15. szörnyismeret: 4/91
16. pszi: 4/94 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 19/69
19. bányászat: 16/81 20. úszás: 15/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17, 18.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 582, az összesen kapott pontszám: 69765. (összesen ölhető: 594 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6972 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
10 kerek kő (#19) 6 nyílvessző (#108) 2 rézgolyó (#343)
25 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351) 2 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 7 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 5 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 89 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7]
2 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 31 gernim balzsam (#1894)
1 hebrencs csapda (#147) 15 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
5 megsemmisítő (#1540) 1 nagy vaskulcs (#186) 22 ősi rúna (#2520)
1 rézkulcs (#75) 3 rum (#1419) 15 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szent jogar (#150) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 3 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 dorony tüdő (#212) 43 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
2 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
10 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 24 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 3 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
9 ilkin érc (#232) 8 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
58 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 16 mákrózsa virág (#56)
2 moa üveggömb (#383) 2 mutáns csont (#331) 23 óndarab (#85)
6 pirkit (#153) 57 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360) 3 ramit kő (#226)
3 remák szív (#264) 36 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128) 27 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198)
2 vámpírfog (#1221) 30 vasérc (#152)

Összsúly: 127.76 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
95 arany (#50) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 9 mákrózsa virág (#56) 6 polip szívóka (#391)
3 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132
-28
-27
-26
-25
-24
-23
(129,-24) kérődző etra (#368), a 81. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 18. többszemélyes kaland, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), 22. jellempróba, hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192), kacagó szépia (#206)
(130,-24) Leah oltár, művészi porolit (#720), vadász quwarg (#241)
(131,-26) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(131,-25) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, 32. jellempróba, epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek