Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. okt. 27. 12h:04' EZ A 263. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD 264. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2162 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, élőholt quwarg lesz az. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. [élőholt quwarg:] 30 életpontot sebeztél. [quwarg felderítő:] 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt.
Ezüsttőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. [élőholt quwarg:] Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél.
[élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Szembefordulsz a következő ellenféllel, quwarg felderítő lesz az. Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal középső lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt.
Ezüsttőrrel többször eltalálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot.
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Finderal a biztonság kedvéért felrak egy tüskepajzs varázst.
Finderal távolról sötét halál varázslatot lő a másikra. A támadásnak semmi eredménye sem volt.
Brainstorm a hosszú íjjal megereszt néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Finderal még az összecsapás előtt a tünde íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja a quwarg királynő testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Corum mérg. ubuk dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozza a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt.
Biami kvazárlándzsával Brainstorm jól megszúrja a quwarg királynő lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel Brainstorm megkarcolja a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mallon botjával Finderal megüti a quwarg királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Finderal egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebzett. Ököllel Corum megüti a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan Brainstorm csípője közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 304 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Corumt terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (5 ugh mérget). {Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 259, összes sebződés: 0}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
tv 373 34 | támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot a 34. varázslatot |
fkt 701 | felt. készítesz a 701. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
a 170 4255 20 | átadod a 170. tárgyat a 4255. kalandozónak (20 darabot) |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Méregfoggal kicsit megsebzed a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 122 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 2 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [75,63] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz manóétket. (ld. enc.) Látsz egy kinyílt phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített szeppent rákfatty került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 67 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt oldaladon a massza. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 moa kristályt. 1 648 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [75,62] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza lebernyegét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Méregfoggal kicsit megsebzed a massza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 4 életpontot sebeztél. A massza leken néhány pofont. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,60] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Itt csata lesz.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,59] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gátvakond nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a sullár testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a garokk jobb első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
f 179 360 1170 | kísérletezel a 179. tárggyal a 360. tárggyal az 1170. tárggyal |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
kf 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
szk 81 | keresed a 81. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY) "Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).] |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY) A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt. A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik. |
GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY) Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható. |
MANÓÉTEK (1588. TÁRGY) - A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany. Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod. |
MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY) Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel. |
UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY) Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6. |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 36 (42) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 98/98 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 310/310 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 523/66 | Pénz: | 33 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 97/36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17/40 (+43%) | ütőfegyverek: | 27/11 (+2%) | lőfegyverek: | 24/92 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -20.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (21 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
78,58 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 963 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/49 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 18/50 (+20%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 5/34 (-590%) | 5. csapdakészítés: | 16/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/37 |
7. gyógyítás: | 23/80 | 8. titkosírás: | 1/30 | 9. felderítés: | 13/88 |
10. szörnyidomítás: | 9/79 | 11. teológia: | 19/30 (+12%) | 12. taumaturgia: | 32/32 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/45 | 14. versengés: | 5/97 (+10%) | 15. zene: | 94/71 (+100%) |
16. szörnyismeret: | 13/16 (+22%) | 17. pszi: | 10/8 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 8/3 | 20. bányászat: | 24/72 (+54%) | 21. főzés: | 14/5 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 38 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 65 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 34 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (95) | feltámadás (#168) | bűvölés (#20) (1222) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | démontetű (#15) | banshee-sikoly (#373) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 17. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 142 (limit: 852), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 19 720. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 17 | spiritusz (#170) | |||
16 | tüske (#22) | 4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
33 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gólem talizmán (#811) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 13 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
13 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | moa kristály (#2203) | |||
4 | nyílpuska lövedék (#547) | 6 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 5 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|