T'ore al Peryol 189. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. júl. 12. 9h:22'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: júl. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
| KALANDOZÓ: #1107
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 589
Extra forduló: 14 |
|
T'ORE AL PERYOL KALANDJAI
174 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,79] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad. Ez az idõ nem
múlt el esemény nélkül: A táborozás 91. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera
férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy ametiszt medált, egy arany
papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt,
egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy villám
szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg õsmágus trófea
ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy
vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Rhomes de Ghomes.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor
elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tõle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a
kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Szórakozás
gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál.
Megkezdõdik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és
szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A 113. napon egy barna, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfi leszívott rólad pszivel 29 életpontot. A 125. napon
összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû rettentõen szikár alakváltó férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Addig
rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Fairlight fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt,
egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló
gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy
Tguarkhan trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent átható
csapatszellem. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok
egymásnak. Az õ neve Dex Mortis Dafort. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Baráti
varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta
harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Aztán elbúcsúztok, és mindenki
megy tovább a maga útján. A 163. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön
elszaladt a sunyi. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ormánygõte (ld. enc.),
a sakál (ld. enc.), a gnóm boltos (ld. enc.), a manó (ld. enc.), a sötét motyogó (ld. enc.), a görgõte (ld. enc.) és az óriás
patkány (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bunkósbotot (ld. enc.), mérgezett tüskét (ld. enc.),
bõrpáncélt (ld. enc.), ködmangó cserjét (ld. enc.), ködkaput (ld. enc.), árnyéksarat (ld. enc.) és ködcsillagot (ld. enc.).
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy
hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik
sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán
távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott
legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.
Minden varázserõd visszatért. (+20 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot.
Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy részeg kalandozó nyomára vezet. Keresgélésedet, hála
szakértelmednek, siker koronázza.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. [+3% tau] A csata nem lesz könnyû: célpontod
láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz.
Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A
támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetõen elektromos pajzs védelmednek.) Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az
ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot
sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
részeg kalandozó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzkéz varázslatot.
13 életpontot sebeztél. [+1% tau] A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó
varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 10 életpontot sebeztél. [+1% tau] A részeg kalandozó újból
meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 11 arany,
2 borostyán függõ és egy ezüst karkötõ. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 318.]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot
használtál fel, van még 313.]
* 2. KP: | t. energia kisütése: 334 2 8
| Harci mágia: tûzkéz, 8. szinttõl. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
* 3. KP: | elmormolod a 27. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a harmadik szem varázslatot! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [+3% teo] [5
pontot használtál fel, van még 308.]
* 4. KP: | energia fejlesztése 2
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1416 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még
288.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 288.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+34 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6
varázspont.] [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo] [15 pontot használtál fel, van még 273.]
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért
| Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör
végéig). [10 pontot használtál fel, van még 263.]
hu 5 193 191 | hulladék: 5 193 191
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranygyûrût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranyláncot.
[0 pontot használtál fel, van még 263.]
[99,79] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a
szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a
terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok.
Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek
építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben
részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását
találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés
rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban
[BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint
közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny
agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre izomernyesztés
varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk
dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül
összevagdalod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere
a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi
van ráírva: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ
épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz egy tüsi aranyhajú, kék szemû troll férfival. Bõre babarózsaszín. Egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést,
egy csontamulettet, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet,
egy rubin fülbevalót és egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát visel. Biztosrév tanácsának
tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Jobb kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Megbarátkoztok egymással.
Az õ neve P.Gagyimir. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1
manaelementál. Megkezdõdik a csata. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy
csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Eszel valamit. (-1 kaja.) Itt, a
vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy
elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [8 pontot használtál fel, van még 255.]
be 598 | bemész az 598. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja,
hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a
varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav
ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér
glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36
aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs
(#101) 155 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800
aranyért, idõcsere (#285) 100 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 250.]
[100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára
bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egy
helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!!
NeTuddKi. " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod
kibogarászni a kusza betûket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az
Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 elkarog szõrt 2 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 szöges
bunkót 10 aranyért.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr felszentelt papja. Felszerelését
egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám
remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki.
Rangja a Kompániában: strázsa. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ
trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy
szelíd spagulár. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Amos Trask. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd
egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél!
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed.
Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt
körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 242.]
be 591 | bemész az 591. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Aranykezû Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20)
8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51)
10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap
/db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes
rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ezüst karkötõ (#158) 28
ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap
/db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyû nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa
(#182) 36 ap /db, mérg. vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap
/db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225)
16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön
(#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322)
16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona
(#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt
(#407) 18 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó 5 ap /db, ezüstshuriken 8 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, hosszú íj 20 ap /db, lánckesztyû 15
ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db, rövid kard 16 ap /db, sallank nyíl 3 ap /db,
teknõcpajzs 15 ap /db, ubuk dobónyíl 5 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vashegyû nyíl 5 ap /db, vassisak 18 ap /db áron. [5
pontot használtál fel, van még 237.]
be 594 | bemész az 594. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a
boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu
bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41)
6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db,
kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2
ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta
(#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj
(#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6
ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs
(#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar
(#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ugh méreg
(#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs
(#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis
szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fûszertartó
(#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló
(#221) 16 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya
(#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lant (#238) 30 ap /db, pular kristály (#239) 16
ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs
(#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû
(#272) 8 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom
(#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, din
formázó minta (#301) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240
ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg
tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap
/db, etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbõr (#1066) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar pálinka
(#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor 1 ap /db, amniosz 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, aranytû 4 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, deus
ex machina 25 ap /db, ezüstdarab 4 ap /db, féregbél 4 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db,
huhogó bibe 8 ap /db, ilkin érc 3 ap /db, jégszív 15 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kõszem 5 ap /db,
kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db, mászókampó 12 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, nektoraf faggyú 3 ap /db, párducbõr 10
ap /db, párducszem 2 ap /db, pirkit 2 ap /db, purifikátor háj 9 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, ramit kõ 3 ap /db, rézkulcs 6 ap
/db, rozmárfog 3 ap /db, sáfránykristály 20 ap cseppje, sáfránypor 20 ap cseppje, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db,
szeksztáns 20 ap /db, szuper dobóháló 8 ap /db, távcsõ 16 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vasérc 2 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db,
zárnyitó készlet 12 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 232.]
m 5 8 | mozogsz délnyugatra, északra
| [99,81] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Fehér az
aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Ráismersz a lényre. Egy
orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy
izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erõbõl ubuk dobónyílat
dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával
hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge
döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy
tanácsadó bölcselõ (588. épület.).
Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 ezüst karkötõt 28 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2
borostyán függõt 12 aranyért.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy
útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók!
Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60
mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY
szeretettel várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó
folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen
lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel
kiszúrtál egy sörsátrat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki
tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az
Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s
futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következõ épületeket látod: egy helytartói
hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod
kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany
jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [16 pontot használtál fel, van még 216.]
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat
| (Csak 884 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy
nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 4393 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat
| Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 4093 arany. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
cir 23 | vándorcirkusz látogatása 23
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy sötét gnóm
nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az
összecsapásra.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdõ:
felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled
elernyed. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.)
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz
ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 37 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz.
Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tûzkéz
varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. [+1% tau] A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus
kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo] Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet
és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára
bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Furcsa érzésed
van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás
betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha
viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy
vegyesbolt (594. épület.). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki
tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem
látod õket...-Gilbo & Buga "
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas
feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát
egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját
magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy északi tûzsárkány irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva
az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hadroszaurusz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb,
elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat
után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot.
Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva
a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 84
életpontot sebezve.) Egy tûzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hadroszaurusz belemar
bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas
támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával
megdöfködöd a hadroszaurusz testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
tûzkéz varázslatot lõsz. 12 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2
életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
meggondolta a dolgot, inkább menekül.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6
varázspont.] [+2% teo] Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Jóízûen
falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [122,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ
szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje,
hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau]
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû
lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással
62 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt.
Dornodon hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz
egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [34 pontot használtál fel, van
még 182.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre
| [122,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi
kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád.
Kiástál 2 vasércet! A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve
látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Elteszed a
látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vas dobónyilat.
(Továbbmész...) [122,56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed
a föld alól. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a
távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy
Fairlight oltárt. Délkeletre egy Leah templom van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra
egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm
nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [122,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy púdersziklát.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din
monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 46 pontot kell rá
költeni.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen
gonosz fickó mûve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel,
észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah templomot. Délkeletre egy friss csatamezõ van. Délre egy
Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van.
Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem
ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd
Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau]
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erõbõl vas dobónyilat
dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 20
életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz.
Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.)
Távolról tûzkéz varázslatot lõsz a másikra. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Lábával meglök a trappoló dinymák. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes!
Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 122.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
tpf 10 | TVP elõvétele: 10 pontért
| Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
v 96 100 79 | elmormolod a 96. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad a városi teleport
varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(121,54) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), szent tölgyfa (#393), oltár, mûvészi porolit (#720), hadroszaurusz
(#162)
(122,54) alpesi tehenek (#91), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(122,55) vaskohó (#155), érclelõhely
(122,56) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelõhely
(122,57) púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), vaskohó
(#155), oltár, trappoló dinymák (#118)
[100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy templomot. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod
tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.
[-50 varázspont.] [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 122.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
be 256 | bemész a templomba
| Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külsõ szentély padjai közt.
Összefutsz Rhomes de Ghomesszel. Fairlight fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy ametiszt medált, egy
arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy obszidián függõt, egy obszidián
karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy villám
szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg õsmágus trófea díszíti.
Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy
vaspajzsot tart. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a
Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a
gondolataiddal. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök
elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés
éri, eltûnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy fõnixtoll! [5 pontot
használtál fel, van még 117.]
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 114.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 111.]
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével
elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 111.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség
ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 71.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
| Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem
is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.]
[1 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a
Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott
számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30,
19, 28.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elõl. Kényelmesen elhelyezkedsz a padlón, és álomba szenderülsz. A
kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Közös Tudatotok ismét fejleszthet új képességet! (ld. enc.) Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következõ körben
tehát 360 pontot költhetsz el.
ORMÁNYGÕTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielõtt támadna, mindig éles, sziszegõ hangot
hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ
a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlõsöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb
emlõsnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.
|
SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevõi, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt
kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is.
Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.
|
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedõ boltot nyit a Túlélõk Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem elõtt tartania.
Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az
alattomos szándékkal érkezõ látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma,
a gnómok kereskedõk legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvetõ formuláival, és szükség esetén képes kisebb
varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.
|
MANÓ (36. SZÖRNY)
Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetû, ragyás bõrû, sárga fogú humanoid teremtmények
felettébb sunyi természetûek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel
találkozol, akkor veszélyesek lehetnek.
|
SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendû, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A
valós világ lakói nem láthatják õket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják,
hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklû szellem könnyedén
agyoncsaphatja.
|
GÖRGÕTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltû leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a
védekezésre: több száz, tûhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!
|
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvû síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem
lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is
megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.
|
BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bõrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végû
ütõfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.
|
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyûjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4.
Azt, hogy a fúvócsõhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske
bemérgezése 1 pontba kerül.
|
BÕRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének
megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbõr, és 30 pont (a dolog egy kicsit
munkaigényes...). Ha viseled, kettõvel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló
alap a bõrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.
|
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az
anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális
termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.
|
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik elõtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztetõ ködfal. Gyengén vibráló, kavargó
felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem
tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betûs felirat materializálódik: "Érints egy
ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de
hamarosan eltûnik.
|
ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY)
A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le.
Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan,
fekete anyag? Lehet, hogy semmire.
|
KÖDCSILLAG (62. TÁRGY)
Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, elõtûnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve,
misztikusan tündöklõ, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a
mágiával, de nem tûnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára
utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért.
|
KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN
A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT
képességeket fejleszteni. Ez a következõképpen fog történni:
- A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az elõzõ 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU
befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az
enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévõ képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve,
reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekbõl is lehet választani.
- Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem
folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban,
akárcsak a CSERÉnél, lehetõség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy
KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége
lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet
lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem
adhattok le, amibõl a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés).
- Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1
KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló
újraindul.
|
KARAKTERLAP |
T'ore al Peryol, egy szõke hajú, zöld szemû, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Fairlight bíborosa vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.
Erõ: | 22 (23) | | Szint: | 17 | | Merészség: | 7/1 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 23 | | Támadás: | 17 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | | Védekezés: | 32 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 20 | | Életpont: | 272/265 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 21 (23) | | Varázspont: | 275/31 | | Pénz: | 300 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/2 | | | | | | | | EFejl: | 37 |
|
Eddig összesen 747 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3121 TP-t kaptál. Jelenleg 256474 TP-d van. A következõ szinthez még 3526 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, részeg kalandozó, élõholt quwarg. A 189. fordulódban 4093 arany került a bankszámládra. 4093 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2/39 | | szúrófegyverek: | 23/54 (+2%) | | vágófegyverek: | 9/52 (+12%) |
ütõfegyverek: | 2/63 | | lõfegyverek: | 7/82 | | dobófegyverek: | 14/83 (+18%) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 20/101 | | 2. nyomkövetés: | 47/11 (+6%) | | 3. lopás: | 2/79 |
4. mászás: | 9/71 | | 5. csapdakészítés: | 10/84 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 5/48 |
7. gyógyítás: | 54/86 | | 8. titkosírás: | 2/56 | | 9. felderítés: | 12/99 |
10. szörnyidomítás: | 2/0 | | 11. teológia: | 21/62 (+12%) | | 12. taumaturgia: | 24/20 (+28%) |
13. versengés: | 2/89 | | 14. zene: | 3/85 | | 15. szörnyismeret: | 10/20 (+20%) |
16. zárnyitás: | 1/60 | | 17. vadászat: | 11/4 | | 18. bányászat: | 25/75 (+30%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 90% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
lopsz a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
fabontó szójer (#71), technokolin (#50), süvítõ rája (#113), emberevõ (#119), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), orgoró (#170), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
elektromos pajzs (#51) | >> | részeg kalandozó (#187) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | $1 | * | sárga erõöv ($276) | 1 | * | teknõcpajzs (#417) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
$1 | | bunkó ($5) | 1 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | hosszú íj (#111) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | mandibulakasza (#127) |
3 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) | 1 | | rövid kard (#171) |
3 | | sallank nyíl (#129) | 8 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | | vas dobónyíl (#189) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | 1 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
1 | | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 11 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | mászókampó (#165) | 2 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | rézkulcs (#75) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | távcsõ (#42) |
1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
4 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük $6 csepp tinta ($101), fér még: 34] |
4 | | fûszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 75] |
9 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 108] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14] |
3 | | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 57] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
5 | | álompor (#396) | 7 | | amniosz (#203) | 5 | | ezüstdarab (#326) |
1 | | féregbél (#1071) | 5 | | fõnixtoll (#563) | 7 | | gyöngymangó (#135) |
7 | | ilkin érc (#232) | 3 | | jégszív (#282) | 2 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | kõszem (#304) | 6 | | madártoll (#112) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | nektoraf faggyú (#667) | 1 | | párducbõr (#1066) | 1 | | párducszem (#1073) |
3 | | pirkit (#153) | 5 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | ramit kõ (#226) |
$1 | | rézdarab ($70) | 2 | | rozmárfog (#1069) | 1 | + | sáfránykristály (#675) |
3 | | smirglilevél (#29) | 1 | | tükör (#43) | 6 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 57.23 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
8 | | gyöngymangó (#135) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
457 | | arany (#50) | 1 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | aranylánc (#191) |
2 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | kaja (#2) | 2 | | madártoll (#112) |
8 | | pirkit (#153) | 1 | | rézdarab (#70) | 1 | | tankány karom (#237) |
5 | | ugh méreg (#166) | 2 | | vasérc (#152) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 2 | | orgyilkos tõr (#225) | 3 | | spiritusz (#170) |
6 | | tinta (#101) | 2 | | vas dobónyíl (#189) | 16 | | víz (#27) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(100,79) részeg kalandozó (#187), Fairlight oltár, Rhomes de Ghomes (4358. kalandozó)
2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el
véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár,
HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi
varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át a TF olimpiai
fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15. kedd. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder
Kft. munkatársai.
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott.
Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény
szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Ezután ha olyan tárgyat kapnál az aukcióról - legyen az vásárlás, visszavonás, vagy eladatlan tétel visszaszolgáltatása -,
amire HU parancsod volt kiadva, a HU jelzés törlõdik, és a tárgyat nem dobod el.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az
aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex
Machina.
* Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A mérleg rosszul mért a 10 dkg-nál könnyebb tárgyaknál. Kijavítottuk.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT
tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van
extra fordulók lépésére.
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a
varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint
10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).
* Az olimpiai jelentkezés után a visszaélések elkerülése végett semmilyen tárgyat nem lehet a boltban eladni. Ez valamiért
eddig csak a fegyverekre mûködött, mostantól a többi tárgyra is. Ez azért van így, hogy mások ne jelentkezhessenek
ugyanabban a nadrágban, karkötõben, stb.-ben az olimpiára, mint amiben te tetted.
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia
(134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra,
nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV
parancsaidat.
|