Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 5. 12h:12' EZ A 228. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD 229. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: vv 71 26 83 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
* 3. KP: vv 224 138 11 | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
vv 364 140 58 | elmormolod a 364. varázslatot a 140. varázslatot az 58. varázslatot |
ek 7 8 11 | t. energia kisütése: 7 8 11 |
v 15 133 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Felfénylik az állatvédelem! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 25 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}
dd 16 56 268 | eldobod a 16. tárgyat az 56. tárgyat a 268. tárgyat |
d 33 3 | eldobod a 33. tárgyat (3 darabot) |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt tigris bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt tigris bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [118,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tyrannoszaurusz rex. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [119,80] A síkságot ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hadroszaurusz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hadroszaurusz testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 kaját. 2 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A zombi mester éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 72, gyógyulás: 16, összesen: -56 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hadroszaurusz testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a hadroszaurusz nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 kaját. 2 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [118,78] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Itt csata lesz.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár jobb vállát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [117,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Roxxon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a csontváz lord fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 97, gyógyulás: 5, összesen: -92 ÉP}
vv 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,79] Még mindig bozótos.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 119, gyógyulás: 4, összesen: -115 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [115,80] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a noth szellem jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a noth szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich nyakát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 3 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gorombilla testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 vas dobónyilat. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
(Továbbmész...) [116,82] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: szk 361 360 0 | keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet |
* 4. BP: ef 25 503 0 | energia fejlesztése 25 |
ISTENI VÉDELEM (530. TUDATI KÉPESSÉG) Az avatári védelem elsajátításával természetesen nem ért véget a kasztroplanáris sík csodáinak sora. Azt a lehetőséget, hogy elmédet, és lelkedet (egyszóval a személyes esszenciádat) egy szemvillanásnyi idő alatt át tudod lényegíteni a tudati térbe, nem hagyhatod kihasználatlanul! A legtöbb, valamely istentől származó varázslat közvetlenül ezt az esszenciát támadja, ezért ha hátrahagyod a tested, és elmenekíted belőle, ezek a mágiaformák többnyire hatástalanok maradnak. Sajnos halandóságod egyik átka, hogy testedet nem vagy képes átmozgatni más síkokra pusztán az akaratod által (egyelőre), de a részeredmény is eredmény. A tested sérüléseit biztosan meg tudod gyógyítani önerőből is. Az isteni védelem képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt még harc közben is meg tudod cselekedni! [Mostantól minden támadó papi varázslatok ellen extra rezisztenciát kapsz. A rád lőtt teológiás és ősteológiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély teológiás varázslatok esetében max. 20%, ősteológiás varázslatok esetében max. 10% lehet, és a kiszámításánál mindig felfelé kerekítünk)] |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY) A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet. |
PÖFÖGŐ KREGON (182. SZÖRNY) A pöfögő kregonok az árnyvilág nagytermetű, púpos hátú vadállatai. Jegesen hideg karmuk érintésével képesek még a lélekburkot is átszakítani, és így esetleg permanens egészségcsökkenést okozni. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha T/FT parancsot adsz ki rá. Persze igazán sok választási lehetőséged nincsen, hiszen ha nem ölöd meg a pöfögő kregont, valószínűleg sosem jutsz vissza a valós világba. |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY) A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY) Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY) A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY) A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni. |
ŐRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL) A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség. |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY) Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható. |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni. |
MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY) Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.] |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY) Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya. |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
Erő: | 27 (37) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 47 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 26 (34) | Védekezés: | 44 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/70 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 424/363 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 27 (36) | Varázspont: | 898/664 | Pénz: | 4766 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 75/0 | Pszi pont: | 173/185 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 30/23 (+8%) | szúrófegyverek: | 25/58 (+6%) | vágófegyverek: | 35/34 (+19%) |
lőfegyverek: | 22/44 (+8%) | dobófegyverek: | 33/18 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (600%) << ököl (#28) (400%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (5 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -26.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
116,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/99 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 35/24 (+20%) | 3. lopás: | 5/11 |
4. mászás: | 16/9 | 5. csapdakészítés: | 15/26 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/7 |
7. gyógyítás: | 28/93 (+56%) | 8. titkosírás: | 14/31 (+5%) | 9. felderítés: | 12/22 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 11/45 | 11. teológia: | 26/46 (+38%) | 12. taumaturgia: | 49/7 (+106%) |
13. szerencsejáték: | 2/3 | 14. versengés: | 8/63 | 15. zene: | 2/54 |
16. szörnyismeret: | 33/56 (+39%) | 17. pszi: | 33/8 (+1%) | 18. zárnyitás: | 15/70 |
19. vadászat: | 5/23 | 20. vitalitás: | 7/2 (+6%) | 21. bányászat: | 30/78 |
22. testépítés: | 20/94 | 23. főzés: | 14/18 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mágus (#175), élőholt tigris (#766), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | élőholt ősmágus (#179) | direkt kontaktus I (#121) | >> | manaelementál (#290) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170, 187. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1763 (limit: 1770), a megölt főholtak száma: 15, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 201584. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 16 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1171 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 33 | bomló esszencia (#2367) | 6 | bordacsont (#16) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | mákrózsa virág (#56) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | csuklyavirág (#133) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 26 | kaja (#2) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 18 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tinta (#101) | 16 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | vashegyű nyíl (#176) | 57 | víz (#27) |
114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|