18. forduló, 20. forduló, Ranis Athrys összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 23. 9h:45'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5007
SZÁMLA : XXXX

RANIS ATHRYS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-13] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.)

a 92 3032 3 átadod a 92. tárgyat a 3032. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 kötelet Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

a 236 3032 1 átadod a 236. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lajhár csontot Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 119.]

m 1 mozogsz északkeletre
[20,-14] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Ruházatát egy sarki róka trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Quattrus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. [10 pontot használtál fel, van még 109.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 101.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 93.]

m 2 mozogsz keletre
[21,-14] Továbbra is magashegységben vagy.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 83.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 mozogsz keletre
[22,-14] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drasmólyom közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner szőrlajhár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő drasmólyom trófeát. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kőszáli disznó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[10 pontot használtál fel, van még 57.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 49.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 41.]

m 3 mozogsz délkeletre
[23,-13] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy vadtroll. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 31.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 23.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 15.]

m 8 mozogsz északra
[23,-14] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

KARAKTERLAP

Ranis Athrys, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Ez a 19. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 93/24 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 41 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 138 TP-t kaptál. Jelenleg 804 TP-d van. A következő szinthez még 196 TP szükséges. Trófeád: drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 7
4. harcművészetek: 4 5. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
vadász tatu (#10), grákó denevér (#25), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), ormánygőte (#18), technokolin (#50)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
acéldarázs (#140)

Összsúly: 27.01 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 kötél (#92) 1 lajhár csont (#236)
1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(20,-14) Quattrus (2493. kalandozó)
(22,-14) drasmólyom (#60), kőszáli disznó (#34)
(23,-13) vadtroll (#70), oltár

Üzenet küldése a karakternek