Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 6. 16h:02' EZ A 232. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 233. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4515 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 76 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az elf testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 Kaldor varázspora. Minden elhomályosodik körülötted, ahogy a finomszemcsés varázspor körbeöleli testedet. (-15 támadás, -15 védekezés.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával meghorzsolod az elf nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az elf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vashegyű lándzsával az elf nagy lendületekkel át- meg átszúrja a jobb lábadat. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az elf többször eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megérinted az elf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az elf nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Vashegyű lándzsával az elf néhányszor teljesen átdöfi a jobb karodat. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az elf néhányszor megkarcolja a jobb oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 456, gyógyulás: 11, összesen: -445 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
vi 2 3 30 | viselkedésed: 2 3 30 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [95,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy láplidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a láplidérc jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 1170 4 | megveszed az 1170. tárgyat 4 |
ea 267 4 | eladod a 267. tárgyat 4 |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a köpködő bruhatag fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [94,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyíkember. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gyíkember fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a gyíkember testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
20 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [93,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a tesh alligátor fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a tesh alligátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tesh alligátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [91,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [90,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány piromenyét nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Egy pillanat múlva a piromenyét pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
f 1170 260 203 | kísérletezel az 1170. tárggyal a 260. tárggyal a 203. tárggyal |
be 256 | bemész a templomba |
id 99 100 | idomítod a 99. szörnyet 100 pontért |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 35 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
ELF CSONT (664. TÁRGY) Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le... |
Erő: | 28 | Szint: | 19 | Merészség: | 2/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 112/112 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 402/315 | Jellem: | gonosz (255) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 499/339 | Pénz: | 1227 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 75/13 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 23 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 39 | 3. lopás: | 12 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 15 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 35 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 5 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 25 | 12. taumaturgia: | 20 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 9 | 17. pszi: | 11 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 13 | 20. bányászat: | 20 | 21. főzés: | 11 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
130 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 2 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
1 | elf csont (#664) | 4 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
19 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) |