Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 9. 9h:12' EZ A 232. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 233. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4515 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
f 1167 260 | kísérletezel az 1167. tárggyal a 260. tárggyal |
h 1167 7 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 25, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [92,62] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos.
(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy fekete amőba nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöföd a fekete amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fekete amőba csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a fekete amőba testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. A fekete amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [93,65] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fekete amőba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a fekete amőba testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fekete amőba testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a fekete amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fekete amőba csápol, de mindhiába. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [94,66] Füves síkságra érkeztél.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a halálmadár fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Morgan kristálya. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
szk 20 | keresed a 20. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát! |
CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
Erő: | 28 | Szint: | 19 | Merészség: | 2/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 112/112 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 403/450 | Jellem: | gonosz (253) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 499/400 | Pénz: | 1417 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 75/12 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 23 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 39 | 3. lopás: | 12 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 35 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 5 |
10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 25 | 12. taumaturgia: | 20 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 9 | 17. pszi: | 11 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 13 | 20. bányászat: | 20 | 21. főzés: | 11 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
190 | arany (#50) | 8 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) |