TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. márc. 27. 9h:17'
EZ A 10. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
11. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5134
|
MARIUS MAXIMUS KALANDJAI
11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-62,36] koordinátán.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Fehér Holló adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 kvazár sisakot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 bronzhegyű lándzsát, 1 Métely páncélját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 orgyilkos tőrt, 1 Jerome köpenyét. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Fehér Holló adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 grifftoll kesztyűt. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Fehér Holló adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 zafír erőövet. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Fehér Holló a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 griff nyakéket. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Fehér Holló adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 vark. pecsétgyűrűt. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Fehér Holló neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 smaragd védőgyűrűt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 varkaudar csizmát (19 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vasvértet (85 arany), 4 ubuk dobónyílat (200 arany), 8 gyíkfüvet (48 arany), 1 szürke bőrkesztyűt (60 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 mocsári penkét (20 arany), 5 kék orchideát (50 arany), 1 nagy vaspajzsot (66 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vizestömlő van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) A lottó 964. hetének nyerőszámai: 4, 2, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
vi 10 3 30 |
viselkedésed: 10 3 30 |
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
kf 87 1 |
kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
A jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
kf 266 1527 397 |
kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat az 1527. tárggyal a 397. tárgyat |
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
Felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
kf 1579 1171 223 |
kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat az 1171. tárggyal a 223. tárgyat |
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
kf 317 164 138 |
kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat a 164. tárggyal a 138. tárgyat |
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
kf 271 161 |
kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat a 161. tárggyal |
Felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
A bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
h 201 |
használod a 201. tárgyat |
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 129.]
fse 9 |
felt. segítség 9 pontért |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 129.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-63,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaszabolósáska. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 119.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-64,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
[10 pontot használtál fel, van még 109.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-65,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-66,32] Kisebb hegyek emelkednek itt. Találsz egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Fairlight nevét! (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
[10 pontot használtál fel, van még 89.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-67,31] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Chara-din nevét! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 79.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-68,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy arató csattanat közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 69.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-69,29] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy spagulár lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 44 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 59.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-70,28] Amerre csak a szem ellát, dombok.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. [10 pontot használtál fel, van még 49.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[-71,27] Továbbra is dombság. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét.
[10 pontot használtál fel, van még 39.]
tps 30 |
TVP spórolása: 30 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 9.]
p 64 |
használod a 64. pszi képességet |
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 4.]
tf 2 4 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-3 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kezdő zöldfülű helyett tapasztalatlan kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Most már elég hatalmas vagy ahhoz, hogy nyíltan mutogasd trófeáidat, győzelmi jelvényeidet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 121 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE
Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!"
A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol. |
CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelő áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bőr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
TRÓFEÁK
Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket. |
KARAKTERLAP
Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 2. fordulód.
Erő: |
16 (19) |
Szint: |
4 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
132 cm |
IQ: |
17 |
Támadás: |
6 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
50 kg |
Ügyesség: |
16 |
Védekezés: |
36 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
16 |
Életpont: |
81/68 |
Jellem: |
semleges (+19) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
15 (19) |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
2 |
|
|
Pszi pont: |
9/2 |
|
|
|
|
Eddig összesen 7 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 232 TP-t kaptál. Jelenleg 282 TP-d van. A következő szinthez még 218 TP szükséges. A 2. fordulódban 264 arany került a bankszámládra. 264 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
1 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
1 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. szerencsejáték: |
1 |
12. versengés: |
1 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
1 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
4 (+3) |
19. vitalitás: |
1 |
20. bányászat: |
1 |
21. testépítés: |
1 |
22. főzés: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
segítesz max. 9 TVP-ért |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK |
pszi-ernyő (#64) |
|
|
|
Összsúly: 26.89 kg |
Megterheltség: 56% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 |
|
gyíkfű (#201) |
|
|
|
|
|
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 |
|
vizestömlő (#3) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(-71,27) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(-70,28) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720)
(-69,29) spagulár (#82), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba
(-68,30) arató csattanatok (#144), oltár, kaszabolósáska (#83)
(-67,31) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(-66,32) Fairlight rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(-65,33) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, csontlepke (#746)
(-63,35) kaszabolósáska (#83), gumifa (#38)