202. forduló, 204. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 27. 16h:12'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,9] koordinátán.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+17 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 319.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

ve 350 1 megveszed a 350. tárgyat 1
Vásároltál 1 esszenciakristályt. 530 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ee 267 114 56 eladod a 267. tárgyat a 114. tárgyat az 56. tárgyat
Eladtál 2 fülemüle agyart. 10 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 3 mozogsz délkeletre
[98,10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Felfedeztél egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 302.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy mutáns pók.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sullár.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sullár fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy pszi elementál támad rád. {támadása: 47.}

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-17 pszi pont.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 297.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű árnymanó nővel. Raia hűséges követője. Egy griff nyakéket és egy nap szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy aranygriff trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy csontszablyát tart. {max. életpontja: 174.} Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Blanka. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[12 pontot használtál fel, van még 285.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy ryuku légiós! {támadása: 37.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy vérszomjas csüldő támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy arató csattanat.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy törpemammut támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a törpemammut fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a törpemammut ormányát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 manifeszt.nyúlványt. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy süvítő rája.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb uzbány támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vérszomjas csüldő.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[100,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [101,13] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 21.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 13 életpontot vesztettél. {GYD:} Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [102,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzrakó helyet. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 mozogsz délkeletre
[103,15] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 313.}

Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a smaragdgólem jobb karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a smaragdgólem testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fabontó szójer. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[22 pontot használtál fel, van még 222.]

vd 10 m 10
Már elérted a limitet, próbálkozz később! [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[104,16] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Valik erdeje.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [105,17] Fák, mindenütt csak fák.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 198.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 148.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 98.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 48.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+7 varázspont.) [48 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 46 arany vérdíjat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 35 (46) Szint: 24 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 24 Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 332/262 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 230/118 Pénz: 3626 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 39/-1 EFejl: 6
Eddig összesen 1942 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 716 TP-t kaptál. Jelenleg 1 238 869 TP-d van. A következő szinthez még 161 131 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/91 ökölvívás: 24/29 (+7%) szúrófegyverek: 20/44 (+5%)
vágófegyverek: 18/78 (+27%) ütőfegyverek: 15/86 (+9%) lőfegyverek: 20/65
dobófegyverek: 17/88

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,115 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 177 időszaki: 19
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/5 (+15%) 2. nyomkövetés: 43/8 (+13%) 3. mászás: 15/26
4. csapdakészítés: 16/38 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 57/21
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 19/66 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 16/13 (+11%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 5/76 (+9%)
13. harcművészetek: 23/52 14. zene: 14/16 (+218%) 15. szörnyismeret: 5/11
16. pszi: 6/6 (+11%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 23/98
19. bányászat: 24/89 20. úszás: 15/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 120

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
mélység fattya (#199) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
kí koncentráció (#69)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17, 18.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 672, az összesen kapott pontszám: 83195. (összesen ölhető: 672 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5257 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 9 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
8 nyílvessző (#108) 7 rézgolyó (#343) 12 ubuk tüske (#131)
12 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 4 * gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * ezüst papi karkötő (#308) 1 mászó-karperec (#392)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 115 csepp spiritusz (#170), fér még: 85]
9 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 50]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14]
2 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
5 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
31 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147) 16 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 6 megsemmisítő (#1540)
1 nagy vaskulcs (#186) 26 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75)
2 rum (#1419) 1 sáfránykő (#979) 11 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 7 ezüstdarab (#326)
1 fémrúd (#104) 2 galachmit (#310) 33 gyöngymangó (#135)
3 hibátlan tűzopál (#1642) 13 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
10 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 18 madártoll (#112)
6 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa üveggömb (#383)
21 óndarab (#85) 27 pirkit (#153) 12 polip szívóka (#391)
4 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404) 9 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) 42 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 szulfin (#676) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 vámpírfog (#1221)
59 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 133.24 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
504 arany (#50) 2 fülemüle agyar (#267) 3 spiritusz (#170)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 esszenciakristály (#350)
3 kaja (#2) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 pirkit (#153)
1 ryuku kesztyű (#690) 2 szent kehely (#257) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(97,9) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595)
(98,10) ryuku futárbérenc (#765), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 32. jellempróba, mutáns pók (#117), sullár (#101), pszi elementál (#221)
(99,11) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), quwarg harcos (#201), Blanka (1611. kalandozó), ryuku légiós (#361), vérszomjas csüldő (#114), arató csattanat (#144), törpemammut (#115), süvítő rája (#113), uzbány (#102)
(100,12) nukleáris cickány (#155), Raia oltár
(101,13) quwarg harcos (#201)
(102,14) sóhajtó dorony (#112), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 43. jellempróba
(103,15) smaragdgólem (#417), fabontó szójer (#71)
(105,17) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

Üzenet küldése a karakternek