203. forduló, 205. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 7. 5h:49'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,68] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+9 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kf 397 0 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 2. KP: kf 853 0 0 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 5. KP: vv 26 12 224 elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 6. KP: hh 1546 1100 1629 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 533.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy széljárás varázslat. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [1 pontot használtál fel, van még 532.]

ff 422 694 28 felt. fegyverváltás: 422 694 28
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << ryuku kopja << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

h 1107 201 165 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 483, északra 138 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 522.]

bb 47 70 326 beraksz a bankba a 47. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 surranó kígyó bőrt. Beraksz a bank széfjébe 18 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 23 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 482.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 442.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 402.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [17 pontot használtál fel, van még 385.]

ftv 43 7084 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 7084. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

fkt 69 4 felt. készítesz a 69. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kf 1707 707 351 kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat a 707. tárggyal a 351. tárgyat
Övedre csatolod a trix amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

t 202 1 támadod a 202. szörnyet
FT 202 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[124,67] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal csápját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [123,66] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Johnnyu Lee lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Továbbmész...) [124,65] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Földrengető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Földrengető testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Földrengető ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Földrengető néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-28 életerő). Véres nyál csordul ki a Földrengető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő. 1 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Felfedeztél egy kazmárt. Látsz egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 113 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a halálhozó jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 3 591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.]
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 358.]

m 7 1 7 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra
[123,64] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [124,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor jobb oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy óriásféreg.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az óriásféreg testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölővel megvágod az óriásféreg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 3 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 megsemmisítőt. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy jégtroll akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a jégtroll testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a jégtroll testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a jégtroll jeges testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 38 aranyat. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Ügyességed TF-elődött. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó ekharion. Ezt nem hagyhatod!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ekharion fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion fejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az ekharion jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 Arsa potrohgyűrűjét. (ld. enc.) Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy fagyelementál. Ez is a tárgyadra pályázik!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a fagyelementál testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a fagyelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A fagyelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 zárnyitó készletet. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig...
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. Ügyességed TF-elődött. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó halálosztó kain. Ezt nem hagyhatod!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 54 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 2 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 aenouth ködkürtöt. (ld. enc.) Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy áeratikus hasnyák próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 26 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 5 nyu-shurikent. [nyu-shuriken ládikóba-> (94,53)-> 60 arany, -2 ÉP]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy áeratikus hasnyák próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 14 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 megsemmisítőt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél!

(Továbbmész...) [123,62] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [61 pontot használtál fel, van még 297.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[122,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS".

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [121,60] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 285.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 284.]

ftv 61 180 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

t 223 1 támadod a 223. szörnyet
FT 223 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 214.]

kt 49 1 elkészíted a 49. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad surranó kígyó bőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kígyóbőr kesztyűt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 514 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 172.]

* 3. BP: ek 215 3 0 t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 5. BP: ek 503 140 45 t. energia kisütése: 503 140 45
A megadott mező nem a kedvenc táborhelyed. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 6. BP: kf 709 0 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 7. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 169.]

* 8. BP: ef 10 504 0 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 99.]
Gratulálunk, új parancsokat ismertél meg! FUSZ (feltételes úszás), FVE (feltételes vásárlás) INL, INT, INK (új INformációátadás parancsok). (ld. enc.) Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 13, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 99 pontod maradt, ebből a következő körre 99 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következő körben tehát 444 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

KÉNYELMI PARANCSOK
Már több mint 25 éve kalandozol, elértél a Kiégett Földekre is. Megérett az idő ara, hogy kényelmesebbé tedd egy kicsit a mindennapi dolgaidat. Mostantól használhatod az alábbi parancsokat.
FUSZ, azaz Feltételes Úszás: Az FUSZ (TVP) paranccsal megadhatod, hogy egy fordulóban mennyi TVP-t szánsz úszásra. Ha olyan mezőre lépsz, ahol van olyan tereptárgy, amiben úszni lehet, és még van keret a fordulóra megadott TVP-ből, akkor a maximális lehetséges TVP-ért úszol. Minden egyéb feltételnek is teljesülni kell, pl. vízlégzés, illetve nem úszol többért az adott helyen, mint amennyit az úszás szakértelmed megenged.
FVE, azaz Feltételes Vásárlás: Az FVE (tárgy) (mennyiség) parancs kiadásával jelzed azt, hogy bármikor, amikor bolt mezőre lépsz, és az adott boltban kapható a megadott tárgy, akkor veszel belőle annyit, hogy a mennyiségben megadott darab legyen nálad. A parancsot az újbóli kiadással tudod törölni, a mennyiség változtatásával változtatni, vagy az üres FVE paranccsal az összeset törölni.
INL, azaz tömeges lényinformáció átadása: Az INL (lény1) (lény2) (lény3) paranccsal át tudot adni a három lény információját annak, akinek legutoljára adtál át lényinformációt. A lény lehet szörny vagy kalandozó is.
INT azaz tömeges tárgyinformáció átadása: Az INT (tárgy1) (tárgy2) (tárgy3) paranccsal át tudod adni a három tárgy információját annak, akinek legutoljára adtál át tárgyinformációt.
INK azaz információk ismétlése: Az INK (kalandozó) paranccsal átadod az összes infót, amit előtte ugyanannak a kalandozónak átadtál, de legfeljebb 10 tárgy, és 10 lény infóját fogod megismételni. Példa:
IN 6100 100 120
IN 6101 107 108
INL 77 78 80
INK 6102 <-- átadod a 6102-nek a 107-es, 77-es, 78-as és 80-as lények, valamint a 108-as tárgy infóját.
INK 6103 <-- ugyanezeket az infókat átadod a 6103-nak is.
Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik elértek a Kiégett Földekre és legalább az 1000. fordulójuknál tartanak. Akik korábban szeretnék megkapni, azok megvehetik bónuszból.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.

Erő: 33 (43) Szint: 25 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 31 (37) Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 23 (26) Védekezés: 65 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 30/38 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 499/381 Jellem: jó (276) Tul. pont: 5
Szerencse: 34 (47) Varázspont: 608/94 Pénz: 75526 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/4 Pszi pont: 144/99
Eddig összesen 1635 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 324 TP-t kaptál. Jelenleg 1 660 460 TP-d van. A következő szinthez még 39 540 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, Rodrig. A 195. fordulódban 5526 arany került a bankszámládra. 5805 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 25/36 szúrófegyverek: 16/80 (+15%)
vágófegyverek: 23/60 (+20%) lőfegyverek: 11/72 (+32%) dobófegyverek: 27/22 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (150%) << ryuku kopja (#694) (240%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); tüske (#22) (14 -15.); tüske (#22) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
121,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/53 2. nyomkövetés: 30/34 (+10%) 3. mászás: 15/9
4. csapdakészítés: 16/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/18 (-600%) 6. gyógyítás: 32/21
7. titkosírás: 4/0 8. felderítés: 18/28 9. szörnyidomítás: 7/17
10. teológia: 31/13 (+17%) 11. taumaturgia: 36/89 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/82
13. versengés: 11/62 (+9%) 14. harcművészetek: 27/22 15. zene: 14/8
16. szörnyismeret: 7/69 17. pszi: 20/68 (+9%) 18. zárnyitás: 9/6
19. vadászat: 4/68 (+1%) 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 27/89 (+36%)
22. testépítés: 3/30 23. úszás: 6/45 24. főzés: 13/6 (+11%)
25. csapatmunka: 5/23

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 23 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (966,20) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), vakító fény (#43), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 22000. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237) vakító fény (#43) >> autentikus vámpír (#154)
vakító fény (#43) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> áldott okerón (#336) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) vakító fény (#43) >> purifikátor (#157)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> 23. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 18. szintű lényekre vakító fény (#43) >> hegymélyi lidérc (#7084)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) védelem sav ellen (#36) >> drasmólyom (#60)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123) varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 277 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát).
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 13, 14, 21, 32, 41, 42, 57, 60, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 126, 127, 129, 130, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14.
Kész: 1, 6, 9, 16, 17, 18, 47.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 27, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 031.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 32. Szerzett pont: 3440. Beállított erő: 0 Összpont: 3440

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1136 TU szükséges.)
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 18 rézdarab (#70)
1 sünmedve tüske (#14) 10 surranó kígyó bőr (#47) 5 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
140 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
2 bot (#4) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 karbin plazma (#199)
4 kis káoszrelikvia (#2643) 1 kőszem (#304) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 megsemmisítő (#1540) 1 monstrum vállvédő (#1577) 1 pirkit (#153)
4 quwarg tojás (#360) 10 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
9 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138) 91 víz (#27)
1 zárnyitó készlet (#39) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124 125
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
(121,60) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(122,61) oltár
(123,62) pszi elementál (#221), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,64) egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nukleáris cickány (#155)
(123,66) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)
(124,63) manifesztátor (#124), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534), óriásféreg (#171), jégtroll (#164), ekharion (#232), fagyelementál (#644), halálosztó kain (#168), áeratikus hasnyák (#243)
(124,65) Földrengető (#7011), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), halálhozó (#419)
(124,67) egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, nyuhaj karbinok (#110)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.10.07 05:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon ( Bónuszok bónusza -> 0)
2023.10.07 05:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kényelmi parancsok -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek