Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 9. 12h:15' EZ A 671. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 672. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 397 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: vv 26 12 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: hh 1546 1100 1629 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
bb 14 128 281 | beraksz a bankba a 14. tárgyat (128 darabot) |
fvh 24 | felt. varázslat haszn. 24 |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 229 138 290 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat a 138. tárggyal a 290. tárgyat |
fusz 90 | felt. úszás 90 pontért |
ek 37 23 | t. energia kisütése: 37 23 |
e 2 | élelemszerzés 2 pontért |
kt 189 1 | elkészíted a 189. tárgyat (1 darabot) |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a mestervarázsló csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál jéghideg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fagyelementál nyakát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A fagyelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel alaposan megvágod a vadtroll testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [121,58] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 121 | bemész a 121. titkos labirintusba |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) 43 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner orbitális mackósajt trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg szellem trófeát. 3 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő bal középső lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 669 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a quwarg őrparancsnok nyakát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 7 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Rodrig trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg őrparancsnok trófeát. 4 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 14 15 12 | mozogsz 14 15 12 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ov | óvatosságod: |
lm 18 32 60 | mozogsz 18 32 60 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő egyik karját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem bal vállát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
lm 39 47 52 | mozogsz 39 47 52 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy sullár hólyag felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-40 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [121,59] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Utad során felfedezel egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy jégtroll ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [122,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy vadtroll ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [121,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölővel felnyitod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr bal középső lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel végigmetszed a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: ek 215 3 0 | t. energia kisütése: 215 3 |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 5. BP: ek 503 140 45 | t. energia kisütése: 503 140 45 |
* 6. BP: kf 709 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 7. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: ef 10 504 0 | energia fejlesztése 10 |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY) A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
QUWARG TŰZKÖPŐ (678. SZÖRNY) A tűzvihar, amely felégette a világot, nem csupán a kalandozók életét forgatta ki gyökerestül a medréből. Ghalla többi teremtményére is kisebb-nagyobb intenzitással hatással volt. A néhány quwargot érintő, eszeveszett gyorsasággal lezajló evolúciót, melynek eredményeképpen az ártalmatlan rovarok tüzet okádó bestiákká alakultak, szintén Dornodon erőfitogtatásának könyvelhetjük el. Nincs taktika, melyet ilyen szörnnyel találkoztodban követhetsz. Annál is inkább, mert míg a tűzköpő ki nem tátja száját, csupán a boly legközönségesebb, könnyen eltaposható teremtményeinek egyikének tűnhet. Utána azonban már csak egy dolgon érdemes töprengeni: hogyan is úszhatnád meg ép bőrrel a vele való találkozást, valamint hogyan is menthetnéd meg a legtöbb tárgyadat a mindent elemésztő tűztől. |
HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY) Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
Erő: | 33 (43) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 31 (37) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 23 (26) | Védekezés: | 85 (90) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/38 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 499/186 | Jellem: | jó (276) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 34 (47) | Varázspont: | 614/0 | Pénz: | 75502 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 24/5 | Pszi pont: | 144/98 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/33 | ökölvívás: | 25/48 (+12%) | szúrófegyverek: | 16/80 |
vágófegyverek: | 23/70 (+10%) | lőfegyverek: | 12/4 (+32%) | dobófegyverek: | 27/28 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (150%) << ryuku kopja (#694) (240%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); tüske (#22) (14 -15.); tüske (#22) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
121,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/21 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 30/50 (+16%) | 3. mászás: | 15/9 |
4. csapdakészítés: | 16/19 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/30 (+12%) | 6. gyógyítás: | 32/21 |
7. titkosírás: | 4/0 | 8. felderítés: | 18/28 | 9. szörnyidomítás: | 7/17 |
10. teológia: | 31/36 (+23%) | 11. taumaturgia: | 37/1 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 1/82 |
13. versengés: | 11/62 | 14. harcművészetek: | 27/22 | 15. zene: | 14/8 |
16. szörnyismeret: | 7/69 | 17. pszi: | 20/78 (+10%) | 18. zárnyitás: | 9/6 |
19. vadászat: | 4/71 (+3%) | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 28/49 (+60%) |
22. testépítés: | 3/30 | 23. úszás: | 6/45 | 24. főzés: | 13/17 (+11%) |
25. csapatmunka: | 5/23 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 23 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
úszol max. Feltételes úszás max. 90 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
hangzatos melódia (#345) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), vakító fény (#43), puha ütés (#60), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 22000. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | vakító fény (#43) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | áldott okerón (#336) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | vakító fény (#43) | >> | purifikátor (#157) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | 23. szintű lényekre | |
agykorbács (#97) | >> | 18. szintű lényekre | vakító fény (#43) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | védelem sav ellen (#36) | >> | drasmólyom (#60) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 277 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát). |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 121. labirintus (120,57). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 13, 14, 21, 32, 41, 42, 57, 60, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 126, 127, 129, 130, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 14. |
Kész: 1, 6, 9, 16, 17, 18, 47. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 27, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 031. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 34. Szerzett pont: 3672. Beállított erő: 0 Összpont: 3672 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1005 TU szükséges.) |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | arany (#50) | 2 | amniosz (#203) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 7 | pirkit (#153) | |||
7 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | 81 | sünmedve tüske (#14) | |||
9 | tüske (#22) | 7 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | hollókristály (#1102) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kis káoszrelikvia (#2643) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | ómatéria (#2642) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | spiritusz (#170) | |||
5 | tinta (#101) |
119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|