Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 29. 9h:12' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [134,76] Továbbra is síkságon vagy.
(Továbbmész...) [133,76] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [131,76] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy megsebesített kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bandita fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 14 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [130,76] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy trikornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [128,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a földsárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
im | imádkozol |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 1 | mozogsz 1 |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 26 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért |
KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY) A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt. A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik. |
NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY) Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett természetesen nem lehet más lábbelit viselni. |
AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod! |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 303/154 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (25) | Varázspont: | 322/64 | Pénz: | 400 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/13 | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 23 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -10.); nyílvessző (#108) (11 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); nyílvessző (#108) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 66 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 58 (+1) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 21 (+2) | 12. taumaturgia: | 21 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. harcművészetek: | 5 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 7 | 17. zárnyitás: | 7 | 18. vadászat: | 33 |
19. bányászat: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
Összsúly: 63.77 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | kaja (#2) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | purifikátor háj (#269) |