205. forduló, 207. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 28. 23h:48'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,16] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 320.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[111,15] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vasalt bunkóval megütöd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [110,14] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérfürdető magszim. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [109,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 284.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[108,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku futárbérenc került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [107,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,10] Továbbra is síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 248.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[105,9] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó. {max. életpontja: 309.}

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a halálhozó jobb szárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal oldalát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a halálhozó fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 230, gyógyulás: 0, összesen: -230 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [104,8] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy púdersziklát. Látsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+8.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [42 pontot használtál fel, van még 206.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 198.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 190.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[50 pontot használtál fel, van még 140.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[50 pontot használtál fel, van még 90.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 40.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy színes dözmöngöt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-47 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 29 arany vérdíjat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 35 (46) Szint: 24 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 24 Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 333/150 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (30) Varázspont: 234/107 Pénz: 3700 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 39/30 EFejl: 9
Eddig összesen 1965 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 528 TP-t kaptál. Jelenleg 1 262 407 TP-d van. A következő szinthez még 137 593 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/91 ökölvívás: 24/43 (+10%) szúrófegyverek: 20/55 (+5%)
vágófegyverek: 19/45 (+16%) ütőfegyverek: 15/98 (+3%) lőfegyverek: 20/65
dobófegyverek: 17/88

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
104,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 184 időszaki: 26
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/35 2. nyomkövetés: 43/21 (+13%) 3. mászás: 15/35
4. csapdakészítés: 16/53 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 57/43
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 19/66 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 16/43 (+11%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 5/94 (+9%)
13. harcművészetek: 23/52 14. zene: 14/16 15. szörnyismeret: 5/11
16. pszi: 6/15 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 23/98
19. bányászat: 25/11 (+22%) 20. úszás: 15/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 120

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
mélység fattya (#199) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17, 18.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 672, az összesen kapott pontszám: 83195. (összesen ölhető: 678 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5150 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 9 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
8 nyílvessző (#108) 7 rézgolyó (#343) 12 ubuk tüske (#131)
12 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
2 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 4 * gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * ezüst papi karkötő (#308) 1 mászó-karperec (#392)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 115 csepp spiritusz (#170), fér még: 85]
9 szent kehely (#257) [bennük 90 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
5 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
31 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147) 24 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 6 megsemmisítő (#1540)
1 nagy vaskulcs (#186) 26 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75)
2 rum (#1419) 1 sáfránykő (#979) 11 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 7 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 fülemüle agyar (#267)
2 galachmit (#310) 33 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222)
3 hibátlan tűzopál (#1642) 14 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
10 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 18 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 6 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa üveggömb (#383) 21 óndarab (#85) 29 pirkit (#153)
12 polip szívóka (#391) 4 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rájabőr (#404) 9 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
44 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 szulfin (#676)
1 Thargodan esszencia (#328) 2 vámpírfog (#1221) 62 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 141.41 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ilkin érc (#232) 6 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 tankány karom (#237) 1 vasérc (#152) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
(104,8) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), phua-kúp (#372), Elenios oltár, 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), rőtmanó berzerker (#369)
(105,9) 40. jellempróba, halálhozó (#419), élőholt quwarg (#202)
(106,10) tavacska, 44. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(107,11) nukleáris cickány (#155), 48. jellempróba
(108,12) Fairlight rúnaköve, 49. jellempróba, ryuku futárbérenc (#765)
(109,13) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), Elenios oltár, 44. jellempróba, karmos tankány (#137)
(110,14) vérfürdető magszim (#148), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 45. jellempróba
(111,15) ryuku futárbérenc (#765), 46. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek