20. forduló, 22. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:29'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat legkorábbana 22. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398
SZÁMLA : XXXX

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-33] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Összefutsz egy kopasz, félszemű techno-manó férfival. Bőre sárga. Vegyvédelmi ruhát és személyi atompajzsot visel. Jobb kezében egy lézerkardot, bal kezében egy sugárvetőt tart. Lőfegyvere egy plazmaágyú. Mosolyogni próbálsz, de ő nincs barátságos kedvében. Ellenfeled rád ront...
Fegyveredet megmarkolva, ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A techno-manó tüzet nyit plazmaágyújával. Összeégeti a testedet! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) Ellenfeled többször a testedre sújt a lézerkarddal, átmetszve azt! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A techno-manó a sugárvetővel belelő a bal combodba és a jobb derekadba (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.)
Csak némi foszforgőz maradt meg testedből, szánakozol, miközben lelked átlép az árnyékvilágba. A következő pillanatban azonban az álom-halál képe szertefoszlik, és borzalmas üvöltéssel ébredsz fel. Mivel is találkoztál álmodban? Mi is történt? Már nem nagyon emlékszel...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 108 8 elkészíted a 108. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 nyílvesszőt. [32 pontot használtál fel, van még 130.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 90.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[41,-34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szárnyas gömböc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas gömböc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [40,-34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült süvítő rája. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,-34] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy woor-antilop volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). [30 pontot használtál fel, van még 20.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[38,-34] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ormánygőte. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [38,-33] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy woor-antilop. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 160 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 110/32 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 39/10 Pénz: 76 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 22/22
Eddig összesen 44 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 127 TP-t kaptál. Jelenleg 2817 TP-d van. A következő szinthez még 1183 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -3.); nyílvessző (#108) (4 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 3 (+1) 6. teológia: 1
7. harcművészetek: 4 8. pszi: 3 9. vadászat: 2
10. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 32.26 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 madártoll (#112) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 5 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(38,-34) világítótorony (#156), ormánygőték (#18)
(38,-33) woor-antilopok (#31), oltár, 3. jellempróba
(39,-34) woor-antilop (#31), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 20. jellempróba
(40,-34) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, süvítő rája (#113), rájanyék (#58)
(41,-34) szárnyas gömböc (#12)

Üzenet küldése a karakternek