20. forduló, 22. forduló, Ranis Athrys összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 24. 15h:27'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5007
SZÁMLA : XXXX

RANIS ATHRYS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-12] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Shyna Malával. Egy bőrsisakot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó trófea és egy goldugar trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Gyerekkel van! Te vagy az apja, így táborozás alatt segédkeztél a csöppség tanításában. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Shyna Mala, amikor összefutottatok, adott neked egy lajhár csontot és egy fémrudat (ld. enc.). A két forduló között segítetted Shyna Malát közös gyermeketek nevelésében.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.)

a 15 3032 3 átadod a 15. tárgyat a 3032. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vadász tatu bőrt Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

a 30 3032 2 átadod a 30. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 varányszemet Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+27 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 120.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+8 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 100.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[21,-13] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fairlight a legjobb isten! Nem muszáj elhinni, de ez már a ti bajotok... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

(Továbbmész...) [20,-14] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy kőszáli disznó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőszáli disznó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kőszáli disznó néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Összefutsz Quattrusszal. Ruházatát egy sarki róka trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [19,-15] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Észreveszel egy púdersziklát. (ld. enc.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy gitonga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gitonga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gitonga tollas hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gitonga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 70.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[19,-16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy démontetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a démontetű bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,-17] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A surranó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fegyverzetét egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve ÁRNYÉK. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 22 20 elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 tüskét. [20 pontot használtál fel, van még 30.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[17,-18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Találsz egy rát-fát. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [16,-19] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 210 pontot kell rákölteni.) Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,-19] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bolhakutya. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bolhakutya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bolhakutya farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bolhakutya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bolhakutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 0.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 161 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY)
A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál).

GITONGA (76. SZÖRNY)
A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít.

BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)
Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad!

BORDACSONT (16. TÁRGY)
Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag...

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

Ranis Athrys, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Ez a 21. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 94/20 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 50 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 112 TP-t kaptál. Jelenleg 959 TP-d van. A következő szinthez még 41 TP szükséges. Trófeád: drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 (+1) lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 8
4. harcművészetek: 4 5. vadászat: 6 6. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
vadász tatu (#10), grákó denevér (#25), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), ormánygőte (#18), technokolin (#50)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
acéldarázs (#140)

Összsúly: 30.64 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 4 madártoll (#112) 1 surranó kígyó bőr (#47)
16 tüske (#22) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,-19) oltár, olvasztókemence (#86), 7. jellempróba, bolhakutyák (#17), mélységi grittang (#103)
(16,-19) gumifa (#38), patak, oltár, 29. jellempróba
(17,-18) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 6. jellempróba
(18,-17) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 22. jellempróba, oltár, surranó kígyó (#30), ÁRNYÉK (5805. kalandozó)
(19,-16) démontetű (#15), gumifa (#38), tavacska, 11. jellempróba
(19,-15) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), gitonga (#76)
(20,-14) kőszáli disznó (#34), Quattrus (2493. kalandozó)
(21,-13) oltár

Üzenet küldése a karakternek