213. forduló, 215. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 26. 15h:01'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku futárcsizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy ryuku gólem trófea és egy ében halálhajcsár trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ezüst Hajnal. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+272 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy nőstény varkaudar fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 24 26 138 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 399.]

* 3. KP: vv 157 23 19 elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 397.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 393.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: kf 561 0 0 kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat
A nyakadba akasztod az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 6. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]

dd 8 119 16 eldobod a 8. tárgyat a 119. tárgyat a 16. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bunkót. Elhajítasz 4 púderkövet. Elhajítasz 6 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

dd 203 102 57 eldobod a 203. tárgyat a 102. tárgyat az 57. tárgyat
Elhajítasz 18 amnioszt. Sajnos nincs nálad vízionár szem. Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leon Silver I.. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Kvazár karddal végigvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 1 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Grindan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba könnyűnek tűnik: egy csontváz lord megölése a feladatod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy lovagi tabard. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 365. Kapsz 4 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy bájital. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy agyartőr. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Throfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint. Visszaléptek a kapun. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Danin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy halálosztó kain legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal végigvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy szuper dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak azt sem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 8 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Balrognyűvő Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes rézpajzsot 216 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 4 VP-t.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[184,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy pézsmatököt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Felfedeztél egy csillagbozótost. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [185,59] Lakott területre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívei emelték. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 295. Kapsz 2 VP-t.]

sze 7458 elengeded a 7458. szörnyet
A familiáris eltűnik! [0 pontot használtál fel, van még 295.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 sivatagi doareget. 282 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 395.]

id 240 200 idomítod a 240. szörnyet 200 pontért
Megkezded a sivatagi doareg idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 226 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [200 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 40 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 1 VP-t.]

ee 281 99 244 eladod a 281. tárgyat a 99. tárgyat a 244. tárgyat
Eladtál 2 raptor karmot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 11 fekete gyöngyöt. 66 aranyat kaptál.
Eladtál 4 kvazárt. 44 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

ee 419 2307 189 eladod a 419. tárgyat a 2307. tárgyat a 189. tárgyat
Eladtál 1 fpi formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Eladtál 8 vas dobónyilat. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,60] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 17, gyógyulás: 35, összesen: +18 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Utad során felfedezel egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 28950 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Egyszercsak megpillantod egy szigorú tekintetű, ősz, tüsi hajú, büszke troll férfi táborát. A bőre napégette, és tetoválásokkal fedett. A híres királyi fegyvermestert három tanítványa kíséri. Úgy tűnik, bárkit hatékonyan képes, és hajlandó is tanítani, aki betér az iskolájába. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 2 VP-t.]

be 631 1 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 10 VP-t.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 10 VP-t.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[188,60] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és 3 vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 20, gyógyulás: 35, összesen: +15 ÉP}

Látsz egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz zeolitkristályt. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő Barnega nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Barnega testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a Barnega bal karját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 30, gyógyulás: 42, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [189,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

(Továbbmész...) [190,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy térkaput. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 65. Kapsz 3 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[191,60] Még mindig bozótos. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sonchus Arvensis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal felnyitod a norpadolótika testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 78, gyógyulás: 44, összesen: -34 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 1 VP-t.]

fu 3527 udvarolsz a 3527. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192
56
57
58
59
60
61
(183,57) patak, kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), oltár, művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), csontváz lord (#177), halálosztó kain (#168)
(184,58) kputtyintó csalán (#247), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Raia oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), régészeti lelőhely (#1208)
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,60) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, szopógödör (#177)
(186,60) részeg kalandozó (#187), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), egy troll férfi
(188,60) részeg kalandozók (#187), relikviagyűjtő háza (#2239), Barnega (#971)
(189,59) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(190,60) 30. jellempróba, Leah oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(191,60) 42. jellempróba, Raia oltár, szopógödör (#177), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), kputtyintó csalán (#247), norpadolótika (#226)

[204,59] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar katona került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona kivillanó vállát. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 57 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar katona bal vállát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak ében halálhajcsár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar katona trófeát. 6 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 172, gyógyulás: 141, összesen: -31 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 23 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyu-shuriken, egy bumeráng és egy göcsörtös bunkó. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüsttőr, egy zangrozi csizma, 12 arany és egy varkaudar páncél. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy ekharion bébi irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
[-3 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 9 VP-t.]

* 2. BP: le 561 0 0 leveszed/lerakod az 561. tárgyat
Leveszed az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: h 1660 0 0 használod az 1660. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 5. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 15, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

ZEOLITKRISTÁLY (2236. TÁRGY)
Egy apró, szabálytalan, áttetsző, halványlila kristályt tartasz a kezedben. Nem közönséges tárgy, az biztos, hiszen érzed benne a lüktető mágiát. Eltart egy ideig, mire rájössz arra, hogy ez a mágia mi célt szolgál. A sav alapú varázslatiadat erősíti, szintenként eggyel. Hasznos tárgynak tűnik, így gondosan elrejted az egyik kis szütyődben.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2236 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy zeolitkristályra!)

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 38 (49) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 37 (50) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 37 (53) Védekezés: 96 (102) Menekülés: 30 % Életkor: 167/169 év
Egészség: 29 (50) Életpont: 844/832 Jellem: gonosz (148) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (71) Varázspont: 1110/195 Pénz: 1379 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/15 Pszi pont: 177/276 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2213 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 506 TP-t kaptál. Jelenleg 3 370 279 TP-d van. A következő szinthez még 129 721 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, varkaudar katona, kamionoszaurusz. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 90 az új rendszer szerint. A 198. fordulódban 7729 arany került a bankszámládra. 7806 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 22/8 (+7%) szúrófegyverek: 33/80 (+2%)
vágófegyverek: 16/92 (+41%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 30/10 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,60
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/64 (+24%) 2. nyomkövetés: 32/97 (+18%) 3. lopás: 2/14
4. mászás: 21/54 5. csapdakészítés: 15/31 (+7%) 6. csapdaészlelés: 24/6
7. gyógyítás: 25/71 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 24/34 (+5%)
10. szörnyidomítás: 3/49 (+349%) 11. teológia: 40/38 (+16%) 12. taumaturgia: 71/36 (+3%)
13. szerencsejáték: 3/73 14. versengés: 18/24 15. harcművészetek: 16/77
16. zene: 6/85 17. szörnyismeret: 8/21 (+22%) 18. pszi: 20/88 (+2%)
19. zárnyitás: 4/34 (+10%) 20. vadászat: 10/49 21. vitalitás: 1/11
22. bányászat: 19/29 (+6%) 23. testépítés: 29/68 24. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (25,30) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> átokmurgattyú (#225)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1271 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
252 arany (#50) 18 amniosz (#203) 6 bordacsont (#16)
1 bőrsisak (#57) 11 fekete gyöngy (#99) 1 fpi formázó minta (#419)
1 jégkristály (#593) 3 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
4 kvazár (#244) 1 madártoll (#112) 4 púderkő (#119)
2 raptor karom (#281) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránypor (#211)
5 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 bumeráng (#249) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüsttőr (#322) 1 fabontó (#106) 1 göcsörtös bunkó (#123)
3 gyöngymangó (#135) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 kőszem (#304)
11 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 nyílvessző (#108) 2 nyu-shuriken (#157)
1 rövid íj (#107) 1 szöges bunkó (#8) 4 ugh méreg (#166)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar páncél (#294) 1 zangrozi csizma (#451)


Üzenet küldése a karakternek