Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 9. 9h:09' EZ A 567. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 568. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5237 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 3. KP: kf 812 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 10 509 | energia fejlesztése 10 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
bb 85 3 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (3 darabot) |
d 56 32 | eldobod az 56. tárgyat (32 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 44 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 13 kaját. Messze hajítod a vacak kis quwarg nagymester trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kultúrmasztodon trófeát. 2 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal oldalát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [143,90] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal oldalát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [143,89] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kt 447 3 | elkészíted a 447. tárgyat (3 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
f 312 | kísérletezel a 312. tárggyal |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal vállát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 9 drótszőrt. 1 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [143,86] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy hóhérbimbót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Továbbmész...) [143,85] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [143,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
kb 1534 1 | kiveszel a bankból az 1534. tárgyat (1 darabot) |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
bb 1534 1 | beraksz a bankba az 1534. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: le 812 0 0 | leveszed/lerakod a 812. tárgyat |
* 6. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 7. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
Erő: | 34 (45) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 27 (36) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 33 (40) | Védekezés: | 42 (46) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 162/252 év |
Egészség: | 22 (31) | Életpont: | 420/310 | Jellem: | jó (546) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (27) | Varázspont: | 535/1 | Pénz: | 878 arany | Kép. pont: | 10 |
Vérpont: | 24/0 | Pszi pont: | 35/17 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 24/83 (+3%) |
vágófegyverek: | 17/15 | ütőfegyverek: | *20/100 | lőfegyverek: | *22/102 |
dobófegyverek: | 15/48 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,83 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1738 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/37 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 45/15 (+11%) | 3. mászás: | 4/42 |
4. csapdakészítés: | 16/66 (+37%) | 5. csapdaészlelés: | 5/38 | 6. gyógyítás: | 35/89 |
7. titkosírás: | 2/35 | 8. felderítés: | 16/55 | 9. szörnyidomítás: | 4/76 |
10. teológia: | 20/30 (+7%) | 11. taumaturgia: | 21/65 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 10/3 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 21/89 (+22%) |
16. szörnyismeret: | 5/52 | 17. pszi: | 4/57 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 21/55 | 20. bányászat: | 18/85 (+16%) | 21. úszás: | 7/73 (-100%) |
22. főzés: | 9/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
ásol max. 20 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), borkonyó cserjét (#311) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
manifesztátor (#124) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
trikornis (#104), dombi yeti (#366), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (190) | felejtés (#68) (992) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
oldás (#372), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 52 (limit: 2170), pontszámod: 649. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 4 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 532 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 32 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | púderkő (#119) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
18 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |
142 | 143 | 144 | 145 | |
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
85 | |
|
|
|
86 | |
|
|
|
87 | |
|
|
|
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
92 | |
|
|
|
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|