Karakterszám: |
7375 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
22 |
Játékhét: |
381 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
123 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 20. 15h:01' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. dec. 21. |
|
E-mail!
KÖRMÖNFONÓ IDEGBERZENK KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1485.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 13.* Lady Lucitania teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában
kapott.
*feb. 24.* Hunter Killer teljesítette a 10. küldetést, amit az
akadémián kapott.
*már. 24.* Konok mellé szegõdött egy johhtukul.
*már.
29.* Konok csatában legyõzte Tûz és Jég Urát.
*már. 29.* Konok csatában
legyõzte Spartacust.
*már. 30.* Konok és Seth megküzdöttek egymással,
és Konok gyõzött.
*már. 30.* Konok gyõzelmet aratott Braien felett.
*már.
30.* Konok gyõzelmet aratott Punk Tum felett.
*már. 31.* Konokot kis
híján megölte egy nekropoid.
*már. 31.* Konok gyõzelmet aratott El Tibah
felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 26.* Erhij Mergen csatában legyõzte Miss Missinget.
*feb. 3.* Torda
Táltos elsõként ért el 85-ös inimícia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*már. 2.* Jégvihart legyõzte harcban egy theraxian halálkufár.
*már. 9.*
Zex pszionikus küzdelemben diadalt aratott Endyr Nova felett.
*már. 10.*
Torda Táltos gyõzelmet aratott Sir Barracuda felett.
*már. 24.* Endyr
Nova csatában legyõzte Lady Lucitaniát.
*ápr. 14.* Erhij Mergen pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett.
*máj. 5.* Torda Táltos
gyõzelmet aratott Zorkó felett.
*jún. 12.* Ursus Maritimus pszionikus
párviadalban legyõzte Miss Missinget.
*jún. 21.* Miss Missing pszionikus
párviadalban legyõzte Ursus Maritimust.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
be 4 62 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat,
és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
kno 62 6 |
62. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
m 7 3 1122 2335 7 1 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 7,2) Óvatosan lépkedsz tovább. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz
semmi fontosat itt.
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz.
Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák közelebb jön, hogy
támadhasson. Támadod a sahran rákot. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél). A sahran rák téged támad. Feléd döf ollóival.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sahran rák rád támad. Lecsap rád ollóival. Ez mellément.
Megtámadod a sahran rákot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod a sahran rákot. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(7 ép-t sebeztél). A sahran rák hörögve elterül.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
(M 8,1) Kelet felé mész. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel,
ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Útközben
észreveszel egy
gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 9,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled
egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a szárnyas bolhedort. A szárnyas bolhedor feléd
rohan. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(19 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor téged támad. Feléd suhint
jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád támad. Kimeresztve, elõre suhint
jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(15 ép-t sebeztél).
A szárnyas bolhedor holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
(M 10,1) Irány kelet! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc
elkerülhetetlen. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy
sebezhetetlenséget. A hájas worpel elõhív egy gránitbõr varázslatot. A
hájas worpel irányába mozogsz. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a hájas worpel létrehoz egy
éhínség varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A hájas worpelt
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(17 ép-t
sebeztél). A hájas worpel holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Összegyûjtöd
a "kincset": 13 arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal
kezdesz. (+16% jóllakottság.)
(M 10,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A barlang,
ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat.
Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi irányába mozogsz. A zombi máris elõtted terem! Megtámadod
a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(18 ép-t
sebeztél). A zombi rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Támadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(15 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Elrakod
a zsákmányt, ami 18 arany és egy hamis arany.
(M 10,3) A folyosó délre tart. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki
állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább,
aki kiállja az õsök próbáját. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy
hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre:
sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 7,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]
m 4434 4434 1443 3341 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,1) Nyugatra mész tovább. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót
fedeztél fel. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
ragálygombát.
(M 5,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Ahogy belépsz a következõ terembe,
torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd rohan. Az albinó pók irányába mozogsz.
Az albinó pók rád támad. Elõrehajolva marni próbál. Ez mellément. Az albinó
pókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(16 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(4
ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Megtámadod az albinó pókot. Nagy
levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(19 ép-t sebeztél). Az
albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg!
3 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben
egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod,
hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Leülsz,
a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (+1 méret.)
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 2,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,1) Nyugat felé mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem
vár semmilyen akadály!
(M 1,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Újabb üres barlang! Sóhajtva
indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott
leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 21 arany és egy görbekard.
(M 1,3) Merre tovább? Délre! Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû,
vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod!
- mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell
megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 6-os küszöbre: sikeres] - Sikerrel
álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 1,4) A délre vezetõ folyosót követed. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus
idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák
nem égnek. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid
várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (teljesen meggyógyultál.)
(M 0,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Az itt áldogáló
galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
k 5 16 12 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a labirintust.
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel -
még mindig nem végeztek vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt
adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de
aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd
felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy
segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen
segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több
tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását
senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját
kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100
aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat!
(+6 képességpont.)
(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy
egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet.
A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül
bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt egy gyanús elhagyatott
kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy ilyen ravasz boltos kiépített
valami hátsó bejáratot a boltjához, és az nem lehet máshol, mint abban
a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül beosonni.
[Lopakodás próba
5-ös küszöbre: sikeres]
Kivárod a megfelelõ pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy
izgalmasnak ígérkezõ utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan
körbenézel. Nyomokat veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek,
a fal egy darabjához. Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba
7-es küszöbre: sikeres]
Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod.
Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón
találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy
harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** A harci törpe felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A harci törpe
feléd mozog. Megtámadod a harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(14 ép-t sebeztél). A harci törpe téged támad. Harci fejszével
sújt rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a harci törpét. Savat lehelsz ellenfeledre.
(18 ép-t
sebeztél). A harci törpe téged támad. Fegyverével, egy harci fejszével
keresi a gyenge pontodat.
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(16 ép-t sebeztél). A harci törpe holtan terül el.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%).
Viszed, ami mozdítható: egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
Érdekes szolgái vannak a boltosnak. Most támadt egy kis üresedés, de ez
nem a Te gondod. Tovább kocogsz a folyosón és egy ajtót pillanatsz meg,
ami persze zárva van.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Szerencsédre az akadémián éppen egy ilyen záron tanultad meg a zárnyitás
mûvészetének alapjait, így ez sem okoz különösebb gondot. Halkan kitárod
az ajtót, és örömmel veszed észre, hogy éppen a hálószobában vagy. Elõszeded
a cókmókod, és egy nekiállsz egy jó kis csapda felállításához. Amikor lefekszik
a boltos jó kis meglepetés fogja érni.
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres]
Amint kész vagy, összepakolsz, és visszahúzódsz a folyosóra. Az ajtót szépen
visszazárod, és kíváncsian várakozol. Szerencséd van, pár perc múlva meghallod
a boltos hangját.
- Na ez jó kis üzlet volt, igazán megérdemlek egy kis
pihenést.
A következõ pillanatban fájdalmas üvöltést hallasz. Szóval mûködött
a dolog! Gyorsan eltûnsz a környékrõl. Az elöljáró boldogan fogad, és háromszor
is elmesélteti veled a történetet. Végül így szól:
- Megszolgáltál a jutalomért,
remélem a boltos is megtanulja, hol a helye.
Ezzel átnyújt neked egy kis
zacskóban 50 aranyat és egy suhanó csizmát.
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból
fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ
szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül
kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres]
Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább
lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd
a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel
a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt!
A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz.
Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba
7-es küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek
nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen
egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod
kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled
egy kos rend szerzetese (#108).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetese feléd mozog. Megrohamozod a kos rend
szerzetesét. A kos rend szerzetese rád támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -3 vastag bõr.) Támadod a kos rend
szerzetesét. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13
ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával.
(15 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -1 vastag bõr.) A kos rend szerzetesét
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t
sebeztél).
*** 3. KÖR *** A kos rend szerzetese téged támad. Feléd üt jobb mancsával.
(17 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+25 életpont.)
[81 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
ftk 51 732 732 |
felszíni tárgy kutatása |
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 164.]
bb 1 20 1 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható,
és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46
ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap,
bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci
fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin
(#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb
(#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál
(#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék
(#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184
ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6
ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198
ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030)
92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért
(#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226
ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062)
110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, maszk (#1090) 11 ap,
halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105)
11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma
(#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny
(#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös
(#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167)
80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett
(#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum
(#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212)
102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû
(#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes
karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr
(#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316)
52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a pontosság csonttõre (#4451)
256 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a méreg márványgyûrûje
(#24176) 182 ap, a sün lemezpáncélja (#24850) 172 ap, a szalamandra kerek
pajzsa (#25811) 201 ap, a szalamandra vassisakja (#25826) 201 ap, a sav
barbár lándzsája (#26981) 201 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 64
ap, a légzés öve (#27715) 64 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201
ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 182 ap, az angyalok csatos öve (#28166)
176 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 201 ap, az angyalok lándzsája
(#28330) 80 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 292 ap, a sólyom
sárgaréz nyaklánca (#29531) 193 ap.
[be 20:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete
sajnálkozva fogad:
- Barátom, Körmönfonó Idegberzenk, amíg nem oldottad
meg az elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 51 paranccsal
dobd el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.]
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos szabadkozva fogad.
- Körmönfonó Idegberzenk, ne aggódj, vissza fogom fizetni a kölcsönt!
- Én másképp hallottam - jegyzed meg, de a boltos gyorsan megnyugtat.
- Tudod mit, volna egy megbízásom számodra! Ha teljesíted, többszörösét
keresheted, mint az a nyomorult száz arany! - Gyanakvó arckifejezésedet
látva, a kalmár mézesmázos szavakkal igyekszik megmutatni. - Hidd el, barátom,
ezúttal bízhatsz bennem!
- Minden bizalmam a tied - ha elõre fizetsz!
- A boltos elkámpicsorodott képet vág, de aztán biccent. - Hallottam, hogy
megtanultál lopni.
Kérdõn felvonod a szemöldöködet, de nem szólsz semmit.
A boltos meglepõen informált! Biztatás nélkül folytatja:
- Egy igen érdekes
feladatom lenne számodra. Lakik itt egy nagydarab szállító, akinek igen
kívánatos, zsenge leánya van. Õt kéne áthozni ide, szeretnék vele elbeszélgetni!
Döbbenten bámulsz a kereskedõre, aztán megrázod a fejed. Te ilyesmiben
nem veszel részt! A kereskedõ magyarázkodni kezd:
- Tényleg csak beszélni
akarok vele! No, hát végig itt maradhatsz, ha akarsz, nem lesz semmi baj,
utána akár vissza is viheted! Csak az apja tartozik nekem!
- Majd meglátjuk,
hogy van-e kedvem hozzá. - válaszolsz morogva. (
13. kaland, összesen 20
TVP-t igényel.)
[be 7:] Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi
fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely
a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint
elöljárója,
Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat
lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Sajnálatos dolog jutott a tudomásomra. A szinten renegát galetkik csoportja
kóborol. Nem tudom, hallottál-e már a renegátokról - szótlanul nemet intesz.
- Rendben van. A renegátok úgy gondolják, hogy csak akkor lesz valakibõl
igazi harcos, ha más galetkikkel harcol, életre-halálra. Mivel ezzel az
elvükkel társadalmunk legalapvetõbb törvényének mondanak ellent, számkivetettek,
bûnözõk, rejtõzödnek. Semmi sem hiányzik jobban, minthogy tudásukat a szint
fiatal galetkijein köszörüljék, fõként, mert nagyhatalmú pszionicisták
és giromancerek is vannak köztük. - értetlen arckifejezésedet látva magyarázni
kezd: - nem kell megértened, mit jelentenek ezek a fogalmak, elég ha annyit
tudsz, hogy némelyikük olyan képességek birtokában van, amelyekkel csak
a szint legnagyobb hatalmú galetkijei tudnak dacolni. A feladatod rendkívül
veszélyes lenne: információt kell gyûjtened! Menj el egy gyûlésükre, és
hallgasd meg, mit mondanak, majd gyere vissza. Annyit sikerült megtudnom,
hogy csak azokat engedik be, akik felmutatják a Hatalom Sárga Gömbjét,
elõször tehát egy ilyet kell valahonnét szerezned. - bizonytalanul biccentesz.
(9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Jelenleg a
12. küldetés megoldásán fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I.
Gyógyítás 1 arany/ép + 10 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga
gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany
x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint,
50 tvp.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 4 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük
alkalmas. Észreveszel 1
mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Nem telik
sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Sötét Gémkapocs, egy férfi. Tárgyai:
fogazott tõr, villámöv, az egyensúly gyûrûje. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az
orglingok vinnének el!" Sötét Gémkapocs feje lila lesz, de látszik, hogy
nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes.
(+29% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz egy
barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A galetki, aki itt lakik
Rebecca, egy vékony, áttetszõ bõrû, piros szemû,
fehér hajú, csápokkal közlekedõ nõ. Viselt tárgyai: a Tél ezüstlánca, csonttõr,
bronzmedál, a sas díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje.
Rebecca körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a
hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához
te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok
a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok,
persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kis orgling sámán.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nini, ez a barlang pont jónak
tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Syrah Tyr Ewarn, egy határozottan...szóval...furcsa! Fogalmad
sincs, hogy miféle galetki nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja.
Felszerelése: öv, barbár lándzsa, vándorcsizma, halotti maszk. Dícsérõ
szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök
a földre, Syrah Tyr Ewarn pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az
ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ
beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak
káros mellékhatásai is vannak? Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen
hazasétálsz. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a bõrpáncél.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Vihar fia Dinarion, egy férfi. A következõket
látod nála: utazóköpeny. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve.
Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített
és az általad hozott ételbõl. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek
a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán
persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz,
és távozol. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a kemény bõrpáncél.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
pv 4 5 3 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy
sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy igazi
ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû
óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható
anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta
itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot.
Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne
megvizsgálni.
(463. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz.
Odafordulsz. Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást.
A varázslat nem hatott rád. Megindulsz az elemi rin felé. Már ott is vagy!
Támadod az elemi rint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz
felé.
(18 ép-t sebeztél). Az elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling szolgát. Az orgling szolga feléd
mozog. Megtámadod az orgling szolgát. Rávágsz jobb karmoddal.
(7 ép-t
sebeztél). Az orgling szolga rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling szolgát. Felé ütsz jobb karmoddal.
(3 ép-t sebeztél). Mérgezed! Az orgling szolga téged támad. Benyom neked
jobb mancsával. El sem talált, haha. Mérgezõdik: Az orgling szolga
10
sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Odacsapsz
jobb karmoddal. Elhibáztad. Méreg hatás: Az orgling szolga
10 sebzést kap.
Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét
világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy sziklafal elõtt állsz,
amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Lassan haladsz tovább. Neszezést
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombit. A zombi máris elõtted terem! Megtámadod
a zombit. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(14 ép-t sebeztél).
A zombi téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(18 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Összegyûjtöd a "kincset": 3 drágakõ.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 300 sebzést okoztál,
és 77 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 55 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
265 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Körmönfonó Idegberzenk, egy apró termetû, rongyokba öltözött,
nyálkával borított bõrû, kölyökképû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 22. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.55 |
[2] IQ: |
5 / 3.70 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 2.25 |
[4] egészség: |
5 / 1.20 |
[5] mágia: |
3 / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.72 |
[9] Méret/ép: |
51 / 21 |
Min. méret: |
41 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
26 / 26 |
Képességpont: |
21 / 96% |
Hõsi pont: |
0 (5) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
171 / 123 |
Hírnév : |
268 |
Jóllakottság: |
151% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
124 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
110 (9) |
Leölt torzszülött: |
145 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (6)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 16%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 5-ös rugalmasságot. 2.) Használd a KNO parancsot húsz alkalommal!
[számláló: 16] 3.) Ölj három zombit, csak lehelettel! [számláló: 2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
11 / 2.32 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
2 / 0 |
[20] savimmunitás: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.36 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.10 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.65 |
[48] mászás: |
5 / 1.19 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0 |
[57] gyógynövények: |
4 (6) / 2.35 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1.90 |
[62] lopás: |
4 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 4.75 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.45 |
[67] régészet: |
5 / 2.93 |
[68] zene: |
5 / 1.10 |
[69] tanulás: |
1 / 0.80 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.60 |
[102] sebzõ méreg: |
10
/ 0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 5 3 8 |
ism 4 |
p |
pv 4 5 3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellenfeled #29. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 111;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 4 5 3;
PSZ
45 48;
HE 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 45 szint: 4 sebzés: 18-26
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #10 (4. épület),
#12 (9. épület), #13 (1. épület), #51 (20. épület), #301 (19. forduló),
#346 (20. forduló), #331 (20. forduló), #456 (21. forduló), #463 (22.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 köpeny (#1135)
|
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 vándorcsizma
(#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a légzés csepp fülbevalója (#27806) |
|
1 amulett (#1195) |
|
365 arany
(#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
9 drágakõ (#2)
|
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
10 hamis arany (#809) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a törpék lándzsája (#6730) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
3 harci fejsze
(#12) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
3 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 csótányláb (#25) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
3 gyilkos boróka (#27)
|
|
10 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
3 sötét mák (#23)
|
|
5 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
10 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157)
|
|
2 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
2 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 arany (#1), 1 mitulen fû (#20),
1 hamis arany (#809), 3 drágakõ (#2), 1 ragálygomba (#26), 1 törpe
pikkelyvért (#4), 2 gyilkos boróka (#27), 1 harci fejsze (#12), 1 õskõ
(#8), 1 bolhedor szárny (#15), 1 görbekard (#1316), 1 suhanó csizma
(#195).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A SUHANÓ CSIZMA (195. TÁRGY) Bármely galetkinek szüksége lehet arra,
hogy észrevétlenül jusson el valahova. E csizma igen sokat segíthet. A
legfinomabb bõrbõl és némi varázstudásból készített lábbeli kettõvel növeli
a lopakodás képességet +3% védekezést ad.
KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY) A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási
Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos,
hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják,
az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül
nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed,
hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel
egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig
senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.
KIS ORGLING SÁMÁN (102. LÉNY) Összeaszott, iszonyatosan csúnya orgling
nõstény, amely mágikus képességekkel (és ebbõl még nem következik, hogy
intelligenciával!) bír. Szerencsére, még nem annyira öreg és tapasztalt,
mint az igazi orgling sámánok. Az orgling sámán által birtokolt üvegszimbólumnak
köszönhetõen jelentõs varázserõvel bír, legalábbis orgling viszonylatban.
BÕRPÁNCÉL (9. TÁRGY) Egyike a legegyszerûbb páncéloknak, széles körben
használt a lárvaszint lakói által. Mint minden páncél, ez is néha igényel
egy kis átalakítást, ha túl sok végtagod van, és némi toldást, ha túl nagyra
nõsz (de ezt automatikusan elvégzed, külön költség nélkül). A bõrpáncélt
a KF 9 paranccsal öltheted magadra. Ha viseled, védettségedet 4%-al növeli
(azaz minden fizikai támadásnak 4%-al kevesebb esélye van a sikerre).
KEMÉNY BÕRPÁNCÉL (3. TÁRGY) Aki ezt készítette, értette a munkáját: a
legkiválóbb bõranyagot választotta, és a megfelelõ szerekkel kõkeményre
cserzette. Ennek ellenére, aránylag kényelmes és egyszerû viselet, és a
védettségedet 8%-al növeli (tehát fizikai támadással ennyivel kevesebb
az esély mostantól, hogy eltalálnak). Sajnos, a kemény bõrpáncélban kicsit
nehezebb mozogni, gyorsaságodat eggyel csökkenti. A kemény bõrpáncélt a
KF 3 paranccsal öltheted magadra.