Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 29. 15h:06' EZ A 245. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 246. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1184 SZÁMLA : XXXX |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
fu 1 | udvarolsz az 1. fajúaknak |
fu 9 | udvarolsz a 9. fajúaknak |
fu 7 | udvarolsz a 7. fajúaknak |
fu 8 | udvarolsz a 8. fajúaknak |
fu 2 | udvarolsz a 2. fajúaknak |
fu 6 | udvarolsz a 6. fajúaknak |
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [99,74] A síkságot ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Dornodon nevét! (ld. enc.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,73] Fák, mindenütt csak fák.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,71] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos tetű. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és kiszedsz egy gyilkos tetű trófeát. 240 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [99,70] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [98,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Elenios neve... (ld. enc.) Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.
Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus. |
Erő: | 17 | Szint: | 8 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 111/47 | Jellem: | semleges (+20) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 40/13 | Pénz: | 463 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 44/42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 10 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 4 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 1 | 12. taumaturgia: | 2 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 2 | 17. pszi: | 6 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 9. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
Összsúly: 22.87 kg | Megterheltség: 42% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) |