Cortina 224. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. febr. 19. 9h:58'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: febr. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5687
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 368
Extra forduló: 11 |
|
CORTINA KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot
tanultál. Elmondták neked, milyen is a jegesmedve (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bundás
kabátot (ld. enc.).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy
visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, órási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan
közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed amit tudsz a kard
visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax
személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes
kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+80 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+84 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy ezoterikus mardel nyomok után kutattál. Már majdnem feladod,
amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus
mardel szõrös testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul.
Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: elõkapod
a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigvágdosod az
ezoterikus mardel testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az ezoterikus
mardel testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek
köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvágod az
ezoterikus mardel szõrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ezoterikus mardel fejét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak
gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 557.]
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad
az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 557.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
|
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van!
Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.]
[5 pontot használtál fel, van még 552.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II
varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1
|
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 537.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült
elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 532.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A
gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot!
A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
|
[172,53] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Lesöpröd magadról az idõközben rád hullott havat, de csupán pár pillanat telik
el, újra fehér mindened. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok!
Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy
lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem
biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából,
de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy
elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád
hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben sûrûben elbújni. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy
vacogó csápos otagi. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd
közeledõ sarki óriásteknõs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy
villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4
ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sarki óriásteknõs fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra
támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sarki óriásteknõs jobb
vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sarki
óriásteknõs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sarki óriásteknõs a jobb
karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A sarki óriásteknõs összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 teknõcteknõt. (ld. enc.) 1680 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt.
Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol egy hófehér, hosszú hajú, szemüveget viselõ iszonyatosan sovány gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza
van. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja. Egy denevér szimbólumot,
egy zafír erõövet, egy rájabõr úszógatyát, egy mágusköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó
talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy varkaudar csizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy arany pikkelyvértet, egy kvazár kesztyût
és egy Morgan sipkáját visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea
színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska.
Hátasállata egy spagulár! Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok
egymással. Az õ neve Syntax Emperor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mélyen meghajolsz elõtte, hiszen már messzirõl
lerí róla, hogy nagy harcmûvész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Õ is meghajol elõtted. Ez
volt aztán a nagy esemény! Nagyjából egyforma harcmûvészek vagytok. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-15 életerõ).
(Továbbmész...) [172,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az elõtted
elterülõ síkság végtelennek tûnik, melynek minden pontja lenyûgözõen fehér a földön összegyûlt hótól. Látsz egy oltárt.
Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán
felismered, hogy ez egy ulkor jéglény. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül
egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl.
Lövedékeiddel perforálod az ulkor jéglény bal karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az ulkor
jéglény jégtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az ulkor jéglény bal
oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ulkor jéglény megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól
10 életpontot vesztesz.) Az ulkor jéglény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és
elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 jégszivet. 805 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy
van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat,
amelyek délkeletre vezetnek. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen
rettenetes (-11 életerõ). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [173,55] Dombos terepre érkeztél. Zajtalan és kihalt a táj, mindent fehér hópáncél borít. Úgy érzed mintha
valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fagyoskodó ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb,
elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz,
majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened:
ellenfeled rádzuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik
védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal vállát. (4 támadással 65 életpontot
sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert
váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az
ekharion fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod az
ekharion szõrös kezét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ekharion kemény
csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják
kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az ekharion jobb karját. (1 támadással 23
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással
14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ekharion nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra.
(2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan
csõcselékbõl. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs
probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+87 életerõ.) Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívõi
építették. Az alapos átfázás nem tesz túl jót a szervezetednek (-16 életerõ). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van
valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [70 pontot használtál fel, van még 447.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A
gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
|
[174,56] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Az ítéletidõ itt sokkal vészesebb, mint az
alacsonyabban fekvõ területeken. Minden lépésedet alaposan meg kell gondolnod, nehogy a kíméletlen szél egy óvatlan
pillanatban magával sodorjon, és az ezt követõ zuhanás halálodat okozza. Felfedeztél egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz,
hogy felépüljön, még 1 pontot kell rá költeni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Furcsa megérzéseid nem hagynak
cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé
összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy didergõ hordóagyú mameluk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod,
és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal
készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Az agytaposásnak
köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod
ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (4 támadással 70
életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához
szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 157 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a hordóagyú mameluk bal vállát. (1
támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mielõtt észbekapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza
az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú
mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást,
amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk
testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a
hordóagyú mameluk szõrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hordóagyú
mameluk Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával
megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy
kövesd.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss
alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Még soha nem fáztál ennyire (-12 életerõ).
(Továbbmész...) [175,57] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Eluralkodik rajtad a rémület,
amikor a hegyoldalon, nem messze fölötted, egy nagyobb hótömb leválik a többitõl, és csúszni kezd lefelé, pontosan afelé a
pont felé, ahol most állsz. Még szerencse, hogy ura vagy mozdulataidnak, épp az utolsó pillanatban veted be magad egy
nagyobb szikla mögé. Hát ezt éppen hogy megúsztad. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod.
Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy cidrizõ hegyi góliát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te
megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (4
támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (29 életpontot vesztettél.)
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13
életpont.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 életpont.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1
támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden.
(1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manõverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását,
az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor keményen megütöd a hegyi góliát bal lábát. (3 támadással 99
életpontot sebezve.) Te 12 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Transzformálsz! (+9 életpont.) {KCC:} Rövid
karddal épp hogy megvágod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1
életpont.) A hegyi góliát egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 25
életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Szereztél 14 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner zoloboo sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy hegyi góliát
trófeát. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem
láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A
levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homolkodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos
semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+87 életerõ.) A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus
kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés
kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Nagyon hideg van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart
(-14 életerõ). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még
kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi
nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [176,58] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Hirtelen csúszol meg a lábad alatt eddig
ropogó jeges havon, és végigszánkázol a domboldalon. Talán még élveznéd is a száguldást, ha ruhád repedései nem
mennének tele hóval. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy megsebesített quwarg királynõ
közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynõ
testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz.
{KCC:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg királynõ torát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 4 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{GYD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynõ potrohát. (2 támadással 30 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 5
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágójával a quwarg királynõ megsebzi a jobb combodat. (1
támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 581 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kazmárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Fafejû a
Tudós hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán
érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik
kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak
azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-13 életerõ).
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok
vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre,
kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 367.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 367.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 367.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre
|
[177,59] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Furcsán hegyes tárgyra bukkansz a földön. Csak
egy darabja áll ki a hó alól, az is megmozdíthatatlanul beágyazva. Talán egy kard, talán egy sátor csúcsa... Sajnos nem fog
kiderülni. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sebesült quwarg nagymester.
Ettõl nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg
nagymester bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Leküzdöd a feltörõ rosszullétet.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos
csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13
életpont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal
térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1345 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy oltárt.
Leah hívõi építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ
kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja
Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék
babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy
kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A
szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az
ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy átfagyott kronotapír. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.
Az igazi ítéletidõ az egészségedet sem kíméli (-15 életerõ). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok
vezetnek északnyugatra.
Találkozol Sotydo remo Tokdoval. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy mithril kesztyût, egy
Ovgun nyakláncát, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyûrûjét, egy borostyán függõt, egy varkaudar csizmát, egy
mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy smaragd védõgyûrût, egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy
örökkéval. rubinját és egy a vortex amulettjét, egy óriások övét visel. Fegyverzetét egy mópat gigász trófea, egy taalru herceg
trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy
Fényhozót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg!
Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha
színaranyból lenne az egész. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek.
A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [178,60] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri
meg egy-egy littara bozótos. Tomboló hóviharba kerülsz, mely többször ruhástól, cókmókostul megragad, és arréb repít a
levegõben. Iszonyatos ereje van. Egyetlen lehetõséged marad, ha egyben akarsz maradni, fekve túlvészelni az orkánt. Kicsit
késõbb, vastagon befedve a hóval, de egyben találod magad. Megnyugodva söpröd le magadról az átok csapadékot.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a
vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy
nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy lebegõ porszemekbõl
álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ
ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lao-Ce vigyorog
kajánul. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még
kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már gondolkozni
is alig tudsz a hidegtõl, elhagyatott összefagyottságban (-13 életerõ). [20 pontot használtál fel, van még 347.]
szk 184 | keresed a 184. szörnyet
|
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van
még 347.]
in 1697 641 556 | leírod az 1697. kalandozónak a 641. szörnyet az 556. tárgyat
|
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ulkor jéglény.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jing-jang fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
in 1697 640 581 | leírod az 1697. kalandozónak a 640. szörnyet az 581. tárgyat
|
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyilkos
csalánt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
in 1697 399 352 | leírod az 1697. kalandozónak a 399. szörnyet a 352. tárgyat
|
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erdei rém.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
in 1697 275 347 | leírod az 1697. kalandozónak a 275. szörnyet a 347. tárgyat
|
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem
drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
in 1697 261 512 | leírod az 1697. kalandozónak a 261. szörnyet az 512. tárgyat
|
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) Eldereth szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
in 1697 302 710 | leírod az 1697. kalandozónak a 302. szörnyet a 710. tárgyat
|
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg õsmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
yeti mokasszint. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
in 1697 285 313 | leírod az 1697. kalandozónak a 285. szörnyet a 313. tárgyat
|
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronokukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) gyógykenõcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 344.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
344.]
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
|
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 344.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már
csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Az iszonyatos
hideg amortizálja a szervezeted (-10 életerõ). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 304.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A gyakorlásnak megvan az eredménye!
(+1 ügyesség.) Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-13 életerõ). [40 pontot használtál fel, van még 264.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön.
Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-10 életerõ). [40
pontot használtál fel, van még 224.]
tf 3 24 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
|
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed
érezhetõen megnövekedjen. Egy adag havat tüsszentesz ki az orrodon. Lehet hogy megfáztál (-17 életerõ). [24 pontot
használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól:
mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal
játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 30.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek.
A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély
álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következõ
körben tehát 565 pontot költhetsz el.
JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a
legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni
az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére
lakmározhasson belõle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való
találkozás, csupán egy kis szieszta elõtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és
ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bõrének ezt a remek tulajdonságát.
|
BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi
szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelõ, magadra teríthetõ ruhadarabot készíteni belõle. Ehhez egy aranytû segítségével,
két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi idõre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek
ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos idõjárással járó
kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.
|
TEKNÕCTEKNÕ (416. TÁRGY)
Leölve szerencsétlen káoszteknõcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknõjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belõle a hús és
egyéb belsõség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás késõbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy
és irdatlan nehéz teknõcteknõ? Találd ki magad!
|
KARAKTERLAP |
Cortina, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Fairlight bíborosa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.
Erõ: | 30 | | Szint: | 21 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 25 | | Támadás: | 22 | | Aggresszió: | 3 | | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | | Védekezés: | 40 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 26 | | Életpont: | 352/22 | | Jellem: | semleges (+7) | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 | | Varázspont: | 356/1 | | Pénz: | 47 arany | | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 14/2 | | | | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 2 |
|
Eddig összesen 1122 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9555 TP-t kaptál. Jelenleg 648306 TP-d van. A következõ szinthez még 151694 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, hegyi góliát, qwarg rohamosztagos. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 felderítõ, 3 szabotõr. A 220. fordulódban 1221 arany került a bankszámládra. 1269 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 14 | | ökölvívás: | * 25 | | vágófegyverek: | 13 |
lõfegyverek: | 7 | | dobófegyverek: | 24 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 16 | | 2. nyomkövetés: | 66 | | 3. mászás: | 7 |
4. csapdakészítés: | 16 | | 5. csapdaészlelés: | 4 | | 6. gyógyítás: | 44 |
7. titkosírás: | 4 | | 8. felderítés: | 14 | | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 28 | | 11. taumaturgia: | 30 | | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 2 | | 14. harcmûvészetek: | 29 | | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 27 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 13 | | 20. úszás: | 7 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
nukleáris cickány (#155), nómenklatúra (#158), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | | tompítás (#40) | >> | átokmurgattyú (#225) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | | sárga erõöv (#276) | $1 | * | tankány karom ($237) |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 2 | | ubuk dobónyíl (#138) |
1 | | mandibulakasza (#127) | 30 | | tüske (#22) | 6 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | parittya (#18) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) | 1 | | sallank nyíl (#129) |
1 | | szigony (#389) | 6 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | * | rövid kard (#171) |
5 | | szögletes kõ (#17) | 3 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 9 | | bumeráng (#249) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | $1 | * | obszidián függõ ($195) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
12 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | kulcskarika (#648) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) |
11 | | kaja (#2) | 1 | | márványkulcs (#245) | 1 | | fáklya (#36) |
1 | | mászókampó (#165) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
6 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 108 korty víz (#27), fér még: 12] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 82] |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
8 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 88] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
3 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
5 | | tükör (#43) | 12 | | álompor (#396) | 1 | | mákrózsa virág (#56) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | szárnyas hernyó (#69) | 59 | | kaktusztüske (#114) |
$2 | | fekete gyöngy ($99) | 2 | | kvazár (#244) | 3 | | rakolits por (#669) |
100 | | drótszõr (#37) | 1 | | darázsszárny (#652) | 5 | | kõszem (#304) |
69 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | sáska amulett (#668) | 4 | | surranó kígyó bõr (#47) |
3 | | lótuszvirág (#447) | 1 | | párducszem (#1073) | 3 | | szvó-ektoplazma (#151) |
1 | | trikornis szarv (#198) | 1 | | párducbõr (#1066) | 1 | | etra hályog (#712) |
1 | | gyíkfû (#201) | 9 | | polip szívóka (#391) | 25 | | elkarog szõr (#665) |
12 | | borkonyó bibe (#312) | 5 | | liumbe hajtás (#655) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
2 | | halcsont (#390) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | rozmárfog (#1069) |
4 | | vízionár szem (#102) | 8 | | varányszem (#30) | 1 | | féregbél (#1071) |
7 | | dözmöng szív (#122) | 2 | | smirglilevél (#29) | 1 | | moa üveggömb (#383) |
1 | | teknõcteknõ (#416) | $1 | | jégszív ($282) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) |
|
Összsúly: 51.16 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
5 | | sáfránypor (#211) | 28 | | pirkit (#153) | 2 | | kvazár (#244) |
26 | | vasérc (#152) | 1 | | nagy vaspajzs (#161) | 5 | | ezüstshuriken (#327) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 2 | | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | | víz (#27) |
3 | | kaja (#2) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
4 | | ugh méreg (#166) | 1 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | drótszõr (#37) |
1 | | teknõcteknõ (#416) | 1 | | jégszív (#282) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(171,52) ezoterikus mardelek (#184)
(172,53) 48. jellempróba, Sheran oltár, csápos otagi (#395), sarki óriásteknõs (#646), Syntax Emperor (4837. kalandozó)
(172,54) Tharr oltár, ulkor jéglény (#641)
(173,55) ekharion (#232), púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja
(#534), vaskohó (#155), Raia oltár
(174,56) törpe bánya (#435), érclelõhely, hordóagyú mameluk (#254)
(175,57) hegyi góliát (#244), Fairlight rúnaköve, vaskohó (#155), érclelõhely
(176,58) quwarg királynõ (#153), kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155),
Elenios oltár, 34. jellempróba
(177,59) quwarg nagymester (#214), Leah oltár, mûvészi porolit (#720), 21. jellempróba, kronotapír (#286), Sotydo remo
Tokdo (1125. kalandozó)
(178,60) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, mûvészi porolit (#720)
|