224. forduló, 226. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 2. 9h:10'
EZ A 234. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
235. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 rájabőrt (100 arany kikiáltási áron), 38 polip szívókát (300 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (199 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku sisakot és egy tünde tegezt visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Derűs Camone. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Holmiját egy törpemammut cipeli. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Kripta Gittával. Leah püspöke. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. A lány tűri, sőt elmosolyodik, amikor megsimogatod! Ujjé! Felbátorodva simogatod tovább. Ő a mellkasodat birizgálja. Aztán az első, érzékeny csók következik. Ahogy összefonódtok, a két test egy fantasztikus, csak a ti fületek által hallható zenére kezd táncolni. Amikor eltűntök a magas aljnövényzetben, már tudjátok, hogy mit kell tennetek, az ösztöneitek vezetnek a gyönyör felé...
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 rájabőr (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 38 polip szívóka (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 20 sallank karom (eladási ár: 219 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a rubin sárkány (ld. enc.), a Folrang (ld. enc.), a Ylgoroth (ld. enc.), a Raia angyala (ld. enc.), a Sir Rasolphius (ld. enc.), a Thargodan kufár (ld. enc.), az áldott okerón (ld. enc.), a küklopsz (ld. enc.), az albinó küklopsz (ld. enc.) és a sziklaskorpió (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) lordok övét (ld. enc.), Thargodan amulettet (ld. enc.), Zu'lit tarsolyát (ld. enc.), iknegurint (ld. enc.), mágikus pulzánst (ld. enc.), Thargodan koronát (ld. enc.), kristályrendet (ld. enc.) és gnóm nyílpuskát (ld. enc.). A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). A vérvörös rózsa bódító illatát belélegezve eltölt a vágy, hogy utódokkal örökítsd tovább véred. Gazdád elégedett lesz veled.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+186 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Tojást tojik a proteinfecske. (+2 kaja.) A lottó 722. hetének nyerőszámai: 30, 8, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 381.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 373.]

ek 396 7 t. energia kisütése: 396 7
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 363.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+150 arany). Ez jól esett! (+63 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 333.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 303.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[114,91] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [113,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [112,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 271.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[111,94] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [112,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [112,96] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 230.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[112,97] A dombság átmegy hegységbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Találsz egy mély szakadékot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,98] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,99] Továbbra is alacsonyhegység. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.

[57 pontot használtál fel, van még 168.]

m 4 mozogsz délre
[111,100] Továbbra is alacsonyhegység. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 159.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+65 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy alpesi tehén.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 129.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(111,94) erszényes elkarog (#354)
(111,99) érclelőhely
(111,100) érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(112,95) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, topránypolip (#86)
(112,96) kardszárnyú pocok (#152), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(112,97) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299)
(112,98) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(113,92) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), 35. jellempróba
(114,91) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 ugh mérget 4 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 119.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 109.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+45 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 79.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Találkozol Derűs Camonéval. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku sisakot és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+66 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 51.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 51.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 28, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le az érző szívű dromedár. Egy kaját nyel le a karmazsin huhogó. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 51 pontod maradt, ebből a következő körre 51 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 435 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

FOLRANG (331. SÁRKÁNY)
Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod.

YLGOROTH (332. THARGODAN)
A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

SIR RASOLPHIUS (334. ELLENFÉL)
Balga az, aki Sir Rasolphiust, ezt a magasrangú szent lovagot kihívja maga ellen. Egyrészt, kevés halandónak van esélye egy 40. szintű pap-lovag ellen, másrészt, Sir Rasolphius olyan nagy kegyben áll Raiánál, hogy ha egy démonherceg molekulákká dizintegrálná, még akkor is feltámasztanák valamilyen módon. És egy dühösen feléledő Rasolphiussal utána már hiába is próbálnál tárgyalni... Ha pedig a lovag oldalán fityegő démonölőre fáj a fogad, nos, annak van békésebb módja is, hogy megszerezd.

THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY)
Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek.

ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY)
A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni!

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

A LORDOK ÖVE (530. TÁRGY)
Nem csoda, hogy a lordok öve olyannyira keresett varázstárgy, hiszen alapvető egy sokat csatázó kalandozó számára! Sajnos, hozzájutni sem túlzottan egyszerű: megszerzéséhez minimum egy félisten hatalmú lényt kell legyőzni. Ha azonban megszerzed... A lordok öve minden sebzést, amely téged ér a közelharcban, 33%-al csökkent! Az, hogy emellett még ad +5 védettséget, már igazán apróság... 25.-nél alacsonyabb szintű kalandozó persze fel sem öltheti, mert rögvest elhamvad. És persze ilyen értékes relikviát soha nem fogsz elajándékozni...

THARGODAN AMULETT (536. TÁRGY)
Ezt a gusztustalan, de mágiától szinte lángoló amulettet nagyhatalmú Thargodanok bőréből varrták. Kinek szerencsét, kinek balszerencsét hoz: Ha viseled, a csatamezőkön jóval több kincset találsz, viszont a szörnyek is sokkal vérszomjasabbak lesznek. A Thargodan amuletten sajnos egyfajta átok ül, tehát nem tudsz tőle sehogy sem megszabadulni, de azt azért szabályozhatod, hogy kifejti-e hatását vagy sem azzal, hogy KFeled vagy LEveszed.

ZU'LIT TARSOLYA (537. TÁRGY)
Zu'lit bérmágusként kezdte pályafutását, és a varázslatok kimeríthetetlen tárházával rendelkezett. Hogy sose fogyott ki a komponensekből, azt ügyesen megszerkesztett tarsolyának köszönhette, melyből mindig az éppen szükséges tárgyakat vette elő. Bár te még nem jutottál a varázsló ranglétra olyan magas fokára, mint Zu'lit, így nem tudod kontrollálni a tarsoly működését, de kör elején rendszeresen kiüríted a tartalmát. A tarsoly csak akkor fejti ki hatását, ha táborozás alatt végig nálad volt (tehát nem közben kaptad).

IKNEGURIN (541. TÁRGY)
Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak.

MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY)
Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Lehetséges, hogy van egy korlát bizonyos számú mágikus pulzánsnál, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel.
Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli.

THARGODAN KORONA (543. TÁRGY)
A Thargodan koronák nagyhatalmú mágikus tárgyak, amelyeket a legsötétebb Thargodan hercegek viselnek. Védettségedet 6-tal, max. lehetséges életpontodat 20-szal növeli. Azonban amikor a fejedre illeszted, valamilyen kellemetlen dolog kúszik végig rajtad, egy láthatatlan, félelmetes bizsergés. Hát igen, nagyon is lehetséges, hogy valamilyen sötét, gonosz átok lappang ebben a varázstárgyban! De mindegy, ez igazándiból nem sokat számít, hiszen a dolognak nem látod semmi külső jelét. Persze azért lehet, hogy mégsem kéne hordani, biztos ami biztos...

KRISTÁLYREND (545. TÁRGY)
Kemény, átlátszó kristályból (netán gyémántból?) faragott pengeformájú csillogó drágakő, a végén egy széles fehér selyemmel - ez a kristályrend. Büszkén tűzöd melledre, hiszen kitartásodnak, erődnek és hitednek méltó bizonyítéka ez az istenedtől kapott gyönyörű ékszer. Mágikus ereje főleg harcban mutatkozik meg: más kalandozókkal vívott csata esetén a téged ért sebzést csapásonként hárommal csökkenti. A kristályrend személyes ajándék: ha megpróbálod átadni, eldugni vagy hasonló, nagy valószínűséggel istened visszaveszi tőled. [Megjegyzés: a kristályrendet fülbevalóként tudod KF-elni.]

GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY)
A lőfegyverek elve igen egyszerű: minél nagyobb erő repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, összecsavart magszimbelet feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepő: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erősítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszőr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lőfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lőfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni.
Tehát az elkészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszőr, erdős vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 24 (30) Támadás: 17 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 311/297 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 472/336 Pénz: 1157 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 125/171 EFejl: 40
Eddig összesen 1185 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6218 TP-t kaptál. Jelenleg 695794 TP-d van. A következő szinthez még 104206 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 7167 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 24
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 61 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 17 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 12
10. szörnyidomítás: 11 11. teológia: 29 12. taumaturgia: 36
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 13 15. zene: 96 (+1)
16. szörnyismeret: 34 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 6 20. bányászat: 14 21. úszás: 10
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), mélység fattya (#199) (csak egyszer), moszatrája (#198) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 gyenge méreg (#26) 1 vérvörös rózsa (#1622)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
236 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 fűszertartó (#210)
6 gyöngymangó (#135) 14 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
2 pirkit (#153) 1 smirglilevél (#29) 1 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), orgyilkos (#131), fény szentélye (#376), sötét gnóm (#132), Derűs Camone (3044. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek