Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 3. 12h:06' EZ A 241. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD 242. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1346. tárggyal |
fog 216 1280 | elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
dd 108 8 1068 | eldobod a 108. tárgyat a 8. tárgyat az 1068. tárgyat |
kb 1549 743 235 | kiveszel a bankból az 1549. tárgyat (743 darabot) |
bb 209 15 268 | beraksz a bankba a 209. tárgyat (15 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 68, gyógyulás: 56, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 71 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 29, gyógyulás: 39, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar katona volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 17, gyógyulás: 39, összesen: +22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 42, gyógyulás: 17, összesen: -25 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 15, gyógyulás: 30, összesen: +15 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy, egy aranytű és 3 vasérc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 35, gyógyulás: 6, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A terep változik, dombok közt vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Továbbmész...) [200,115] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy királyi őrsáncot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.
kt 1141 3 | elkészíted az 1141. tárgyat (3 darabot) |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [199,113] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy megsebesített csataremák. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [199,112] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy aranytű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra rohansz. Krogan buzogányával eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy ezüst gyűrű. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 163 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[163,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bal vállát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 90, gyógyulás: 4, összesen: -86 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra két fejét is. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a hidra nyálkás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a hidra testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra nyálkás testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a hidra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar iszákos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy hidra trófeát. 2863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 96, gyógyulás: 15, összesen: -81 ÉP}
szk 160 230 765 | keresed a 160. szörnyet a 230. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
Erő: | 20 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 21/23 év |
Egészség: | 27 (32) | Életpont: | 505/457 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (43) | Varázspont: | 621/20 | Pénz: | 3114 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 131/279 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/88 | ökölvívás: | 12/60 (+8%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 22/10 | ütőfegyverek: | *27/100 (+18%) | lőfegyverek: | 24/64 (+17%) |
dobófegyverek: | *23/100 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << Krogan buzogánya (#1561) (190%) << mágusölő (#422) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/49 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 55/3 (+39%) | 3. mászás: | 17/75 |
4. csapdakészítés: | 16/2 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/30 | 6. gyógyítás: | 17/69 |
7. titkosírás: | 11/2 | 8. felderítés: | 22/9 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 4/79 |
10. teológia: | 48/41 (+37%) | 11. taumaturgia: | 37/36 (+80%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 15/32 (+8%) | 14. harcművészetek: | 13/46 | 15. zene: | 8/36 |
16. szörnyismeret: | 28/29 (+20%) | 17. pszi: | 19/93 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/45 |
19. vadászat: | 5/75 | 20. bányászat: | 19/81 | 21. úszás: | 10/21 |
22. főzés: | 15/90 | 23. csapatmunka: | 4/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
9302. szövetség (#9302) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
2.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
108 | arany (#50) | 1 | bundás kabát (#1068) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | gromak bőr (#268) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 16 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 1 | tükör (#43) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | dorony duda (#235) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gór formázó minta (#444) | 1 | harci kalapács (#174) | 19 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 4 | rövid íj (#107) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szögletes kő (#17) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |