Karakterszám: |
7353 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
23 |
Játékhét: |
23 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
169 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 23. 9h:11' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. szept. 26. |
|
E-mail!
PARASZT KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
4. NAP ** Eljön barlangodba
Káin, egy fekete hajú férfi. Ruhája új, de
a rajta levõ jelek ezer évesek. Ki ez a férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék,
bõrpáncél, tõr. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Káin irányába mozogsz. Káin máris elõtted terem! Megtámadod
Káint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(19 ép-t
sebeztél). Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(13 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-13 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Káint. Savat lehelsz ellenfeledre.
(19 ép-t sebeztél).
Káin téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(15 ép-t
sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-11 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Káin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.)
A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk
tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 20.* Káin gyõzelmet aratott Bitang felett.
*szept. 20.* Káin és
Big Daddy L. megküzdöttek egymással, és Káin gyõzött.
*szept. 20.* Káin
csatában legyõzte Joe Kakkert.
*szept. 20.* Káin gyõzelmet aratott Aligathar
Al Jang felett.
*szept. 20.* Káin csatában legyõzte Darton a megbocsátót.
*szept. 23.* Káin csatában legyõzte Tolvajt.
*szept. 23.* Káin csatában
legyõzte Mirjamot.
*szept. 23.* Káin gyõzelmet aratott Darton a megbocsátó
felett.
*szept. 23.* Káin és Tüskés Klezmó megküzdöttek egymással, és
Káin gyõzött.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 19.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck
felett.
*szept. 19.* Fortiant legyõzte harcban egy sziklaóriás.
*szept.
19.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*szept. 19.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó
Keilort.
*szept. 19.* Kronx és Signy Mallory pszi párbajt vívtak. Kronx
került ki gyõztesen.
*szept. 19.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Dar'es Dygma felett.
*szept. 20.* Féreg Artist majdnem felfalta
egy görényteknõc.
*szept. 20.* Lord Khalel rangja a Bárdok Klánjában "a
béke õre" lett.
*szept. 20.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Raiden
Nagyúr felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
50. Fejlõdsz:
+1 erõ; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 140.]
kno 12 1 |
12. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
Ellátogatsz a szint vegetáriánusai által épített "üvegházba". A mágikus
úton gerjesztett napfénnyel megvilágított kertben finom zöldségek teremnek.
Karalábét, articsókát, padlizsánt és tököt falatozol. (+40% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
t 6 4 |
6. szakértelem tanulása 4 TVP-ért |
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél
többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá. Fejlõdsz:
+1 tanulás;
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Büdös Vörös, egy büdös vörös mágikus aurával borított
büdös vörös férfi. A következõket látod nála: kés, díszes fejék, kristályamulett.
A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és
kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok!
Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz,
és távozol. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az
elmanakh.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid séta után elérkezel
egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül
haladsz tovább. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** A barlangi pók irányába mozogsz. A barlangi pók feléd mozog.
Megtámadod a barlangi pókot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél).
A barlangi pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 116.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos
izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét
folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad,
még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Hosszú ideig mászkálsz, és már
majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled
egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A hártyás
lemúr odajön hozzád. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr halálos sebet kapva a
földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%).
Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya. [13 TVP-t használtál fel, maradt
még 103.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** A johhtukul felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A johhtukul
odajön hozzád. Támadod a johhtukult. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(18 ép-t sebeztél). A johhtukul kileheli lelkét.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). [16 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ
söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Üvöltést hallasz magad mögött.
Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy mélységi
gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a mélységi gnóm elvarázsol
egy energiatüskét.
2 ép-t sebzõdtél. A mélységi gnóm felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Támadod a mélységi gnómot. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(19 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+23%). Viszed, ami mozdítható: egy kés. [19 TVP-t használtál fel, maradt
még 68.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy polipfej (#14).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a polipfejet. A polipfej odajön hozzád. Támadod
a polipfejet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(20 ép-t sebeztél).
A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+18%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: egy kerek kõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled
egy barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a barlangi pók felé. Már ott is vagy! A barlangi
pók máris elõtted terem! Támadod a barlangi pókot. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(17 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+18%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hiába dolgozol sokáig, semmi
érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 48.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss
légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem
annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni...
Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik.
(247. kaland, összköltsége 20 TVP.)
A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A
fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vámpírdenevért. A vámpírdenevér közelebb jön,
hogy támadhasson. Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és
hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(21 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A kutatás sajnos
eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 28.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy korhadozó
fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez
meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. A hosszú
munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy vándorcsizma. [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Egy jótanács: Költözz FEL
a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új
és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +4 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen
167 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
189 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Paraszt, egy Irtózatosan PARASZT férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 23. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.35 |
[2] IQ: |
3 / 1.10 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.20 |
[4] egészség: |
3 / 2.21 |
[5] mágia: |
1 / 0.40 |
[6] gyorsaság: |
7 (8) / 2.14 |
[9] Méret/ép: |
47 / 45 |
Min. méret: |
46 |
Barlangméret: |
50 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
4 / 44% |
Hõsi pont: |
0 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
3% |
Galetki erõ: |
121 / 89 |
Hírnév : |
138 |
Jóllakottság: |
180% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
136 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
130 (7) |
Leölt torzszülött: |
142 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
12 / 3.19 |
[17] vastag bõr: |
11 / 0 |
[25] bûz: |
2 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
1 / 0.35 |
[47] zárnyitás: |
2 / 0.56 |
[48] mászás: |
3 / 2.43 |
[65] álcázás: |
8 / 0.21 |
[67] régészet: |
8 / 3.83 |
[69] tanulás: |
2 / 0.01 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.08 |
|
|
rövid
tõr |
MAKRÓID |
|
2. Makró |
ism 4 |
vd |
ism 10 |
x 10 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 5 25;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 8 3 5;
PSZ
47 48 65 67;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (2. forduló), #203 (21. forduló), #211 (21.
forduló), #247 (23. forduló), #257 (4. forduló), #200 (7. forduló),
#327 (16. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
249 arany (#1) |
|
5 drágakõ (#2) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
Fegyverek |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
7 kés (#5) |
|
2 hosszúkard (#1317) |
|
3 kerek kõ (#11) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
* |
1 rövid tõr (#1302) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
6 winropu moha (#22) |
|
5 csótányláb (#25) |
|
8 sötét mák (#23) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
Egyéb kacatok |
|
9 nohnetár gumó (#212) |
|
76 õsi relikvia (#17) |
|
11 lemúr hártya (#161)
|
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELMANAKH (66. LÉNY) Az elmanakh titkozatos, rejtett helyeken élõ, korlátozott
mágikus képességekkel rendelkezõ torzszülött. Egy kékesfehér, áttetszõ
testû humanoid, amely sokak szerint részben az asztrális síkon él. Hatalmas,
oldalsó lebernyegei igencsak ijesztõek, de harcban nem ezeket használja,
hanem mágikus képességeit.