Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. dec. 24. 11h:53' EZ A 301. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD 302. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2162 SZÁMLA : XXXX |
Röpke számítás után konstatálod, hogy útonálló van a legközelebb, őt támadod először.
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [útonálló:] 33 életpontot sebeztél. [bandita:] 28 életpontot sebeztél. [vadászkutya:] 49 életpontot sebeztél. [bandita:] Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! [útonálló:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Ellenfelet cserélsz, mostantól banditát támadod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt.
Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a bandita jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bandita fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 29 életpontot sebeztél. [bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [bandita:] A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: vadászkutyát érdemes a következőkben támadnod.
Ezüsttőrrel felnyársalod a vadászkutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadászkutya bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. [vadászkutya:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] Véres nyál csordul ki a vadászkutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [útonálló:] 97 tapasztalati pontot kaptál. [bandita:] 813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 11 aranyat. [vadászkutya:] 337 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. {Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Thaentier gyorsan felrak egy tüskepajzs varázslatot.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Thaentier mélyen koncentrálva megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 57 életpontot sebzett. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 202 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 15 aranyat. {Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 140, összes sebződés: 0}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
kf 322 2 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
ff 1553 1526 | felt. fegyverváltás: 1553 1526 |
a 449 4166 2 | átadod a 449. tárgyat a 4166. kalandozónak (2 darabot) |
a 1623 4166 1 | átadod az 1623. tárgyat a 4166. kalandozónak (1 darabot) |
a 449 4255 1 | átadod a 449. tárgyat a 4255. kalandozónak (1 darabot) |
a 313 5957 9 | átadod a 313. tárgyat az 5957. kalandozónak (9 darabot) |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a khór darázs fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a khór darázs bal középső lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a khór darázs bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 5 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a khór darázs jobb szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,87] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,86] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
jlk 1234 | jelszó kimondása 1234 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Méregfoggal eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1234 | jelszó kimondása 1234 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,85] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 119 6 | elkészíted a 119. tárgyat (6 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
jlk 1234 | jelszó kimondása 1234 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 83 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza nyálas sörényét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 22 életpontot sebeztél. A massza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY) Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 40 (46) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 31 (33) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 99/99 év |
Egészség: | 43 (47) | Életpont: | 380/348 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (43) | Varázspont: | 574/178 | Pénz: | 1523 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 30/7 | Pszi pont: | 202/75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | *22/101 (+5%) | ütőfegyverek: | 27/96 | lőfegyverek: | 26/33 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -20.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (21 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
89,86 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 106,68 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 963 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/41 | 2. nyomkövetés: | 27/30 (+20%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 7/17 | 5. csapdakészítés: | 19/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/85 |
7. gyógyítás: | 23/80 | 8. titkosírás: | 2/26 (+36%) | 9. felderítés: | 20/26 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 10/10 | 11. teológia: | 29/34 (+19%) | 12. taumaturgia: | 36/69 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 1/45 | 14. versengés: | 8/77 | 15. zene: | 149/14 (+100%) |
16. szörnyismeret: | 18/83 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 8/3 | 20. bányászat: | 30/31 (+6%) | 21. főzés: | 18/34 (+11%) |
22. csapatmunka: | 3/10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 6. fajúaknak az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 65 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ) |
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), hattyúkirály (#776), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (95) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (89) |
bűvölés (#20) (122) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | szemmelverés (#137) |
hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | démontetű (#15) | banshee-sikoly (#373) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 17. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | pszi elementál (#221) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | tetemember (#123) | banshee-sikoly (#373) | >> | degradátor (#210) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | pattanóböde (#145) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 149, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 20 847. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 881 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fülemüle agyar (#267) | 4 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kerek kő (#19) | 3 | kristályfolyadék (#449) | |||
9 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) | 1 | aranyozott klipsz (#1623) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 33 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | mutáns csont (#331) | 6 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | |
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|