232. forduló, 234. forduló, Lord Shot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 27. 21h:10'
EZ A 302. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
303. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3934
SZÁMLA : XXXX

LORD SHOT KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [145,119] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+9 tvp ). Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 varázskövet. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 363 57 79 elmormolod a 363. varázslatot az 57. varázslatot a 79. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

vv 26 182 224 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 574.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 8 78 364 elmormolod a 8. varázslatot a 78. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 574.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 570.]

hh 1100 1618 1629 használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 569.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 560.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy esőidézés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 559.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

kf 441 1628 1943 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1628. tárggyal az 1943. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 949 10 0 használod a 949. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

hh 1225 313 1154 használod az 1225. tárgyat a 313. tárgyat az 1154. tárgyat
Felhasználsz egy adag íjászkencét. Már kenegetés közben érzed a hatást, ahogy a profi íjászok magabiztossága szétárad tagjaidban. (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [6 pontot használtál fel, van még 553.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

h 34 0 0 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 545.]

h 504 0 0 használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 3. KP: ek 390 13 0 t. energia kisütése: 390 13
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 4. KP: h 1755 500 0 használod az 1755. tárgyat
Nincs ennyi aranyad. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 544.]

* 6. KP: ek 40 13 0 t. energia kisütése: 40 13
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 609.]

fvh 44 felt. varázslat haszn. 44
Harci varázslataidat használni fogod minden 44. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 609.]

h 522 5 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 609.]

ek 7 10 16 t. energia kisütése: 7 10 16
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+16 teológia.) [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 609.]

h 1228 1 használod az 1228. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kf 951 1 kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a goblin bökőt, majd a jobb kezedbe veszed a vámpírölőt. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

dd 17 152 104 eldobod a 17. tárgyat a 152. tárgyat a 104. tárgyat
Elhajítasz 9 szögletes követ. Elhajítasz 36 vasércet. Elhajítasz 1 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kf 291 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat
Felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kf 614 kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat
A füledre akasztod az óriás fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kf 1552 kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kf 711 kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

v 198 181 104 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

144 145 146
118
119
120

[181,104] Alacsonyabb hegyek közé értél.

Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (700. épület.)
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 591.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Odabent egy törpe férfi szorgoskodik, éppen csizmáját pucolja. Apró köhintésedre rád néz, majd ráncolni kezdi homlokát.
- Üdvözöllek - mondja cseppet sem barátságos hangnemben, miközben szemei továbbra is kétkedőn mustrálnak. - Rég nem járt már erre senki sem. Mit keresel itt?
- Csak járom a hegyeket, és... - kezded mondandódat, majd az egyik sarokban egy ládát pillantasz meg, melynek fedele nyitva áll, belsejében pedig... nagyot nyelsz a látvány miatt... nagy halomban áll valamilyen sötétkék színű drágakő. - Törpe uram - váltasz hangnemet, mintha csak egy régóta ismert baráthoz szólnál -, megmutatnád nekem, hol tudok ilyesmit bányászni? - Ujjaddal a drágakövekre böksz. A törpe morcos képpel a ládához sétál, és lecsapja a fedelét.
- Ez itt az enyém - mondja, artikuláltan ejtve minden szót, hogy biztos megértsd. Aztán arckifejezése töprengőre vált, és megvakarja a feje búbját. - Habár... épp szükségem lenne egy segédre... - Int a kezével, hogy kövesd, majd a miniatűr ajtón keresztül kilép a szabadba. - Ragadd csak meg azt a csákányt ott. - Leemeled az ajtó fölött lógó csákányt, és mindkét kézfejed átkulcsolod a nyelén. A törpe vigyorogva csóválja meg a fejét: - Van ugyan még mit tanulnod a bányászcsákány helyes használatáról, de azért nem vagy reménytelen eset! Tedd vissza, és gyere be megint, ha segíteni akarsz, elbeszélgethetünk.
Miután helyet foglaltatok odabent, a törpe hosszú percekig hallgat. Mintha csak a türelmedet próbálgatná. Aztán hangja, mint éles kés a vajat, úgy szakítja meg a csendet.
- Zendor vagyok - mutatkozik be, majd körbehordozza tekintetét a kicsiny szobán. - Ez pedig az otthonom. Évek óta itt élek, és minden időm a bányászatnak szentelem. Mindent tudok róla, amit törpe csak tudhat. Apámtól tanultam, ő pedig a nagyapámtól, ő pedig szintén az apjától, és így tovább... családunk már többszáz éve ezt a szakmát űzi. - Elismerő füttyentés hagyja el ajkaidat. Ez igen! Zendor a ládához sétál, és kinyitja a fedelét. - Ezt a drágakövet hollókristálynak nevezik. Ha bebizonyítod, hogy bízhatok benned, megmutatom, hol találsz ilyet.
- Mit kell tennem? - kérdezed.
- Nos nézzük csak... - ráncolja a homlokát a törpe, miközben alig hallod, mit dörmög a szakálla mögött. - Először is csináljunk egy gyors tesztet, annak kiderítésére, eléggé értesz-e a fémbányászathoz: hozz nekem minden Ghallán ismert ércből legalább egyet.
Agyadban egymást kerülgetik a lázas gondolatok: ugyebár először is ott van az ón... aztán a vasérc - azt nem lesz nehéz szerezni... utána az adamantit... hmm, lehet, hogy van még valami a kettő között? Nagy kérdés, hogy Zendor szerint mi tartozik a Ghallán ismert összes érc közé. Gondolataidba mélyedve egyszer csak arra eszmélsz, hogy már a kalyiba ajtaja felé tartasz. Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[182,104] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy sebesült woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megérinted a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 12, gyógyulás: 49, összesen: +37 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kentaurusz került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 266 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 106 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz testét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal kicsit megsebzed a kentaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 63 életpontot vesztettél. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 210, gyógyulás: 123, összesen: -87 ÉP}


(Továbbmész...) [183,104] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja bal karját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megdöföd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 708 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 98, gyógyulás: 63, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) [184,104] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 56 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megbököd az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 160, gyógyulás: 108, összesen: -52 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 544.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[185,103] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tyrannoszaurusz rex került az utadba. Itt csata lesz.

Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megbököd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 74, gyógyulás: 117, összesen: +43 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,102] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy kronokukac volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy éjkornis. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 36 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megdöföd az éjkornis testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 90, gyógyulás: 66, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [187,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 170 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megbököd a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 65, gyógyulás: 114, összesen: +49 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [27 pontot használtál fel, van még 517.]

v 96 143 62 elmormolod a 96. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

tk 44 2732 többszemélyes kaland 44 2732
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 517.]

h 1615 1 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 512.]

ef 60 514 energia fejlesztése 60
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-60 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [420 pontot használtál fel, van még 92.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

* 2. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 798 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 65, gyógyulás: 128, összesen: +63 ÉP}

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat q. rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megbököd a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 10 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősdentor lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor fejét. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 167, gyógyulás: 9, összesen: -158 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 82 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Méregfoggal eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 708 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 112, gyógyulás: 7, összesen: -105 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 57.]

* 4. BP: im 3 0 0 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 27.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 26.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. 4 kaját bezabál a kultúrmasztodon. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 401 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG)
Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.]

KARAKTERLAP

Lord Shot, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah eljövendő papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 70 (80) Szint: 51 Merészség: 10/5 Magasság: 175 cm
IQ: 48 (58) Támadás: 106 (113) Agresszió: 5 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 36 (51) Védekezés: 62 (72) Menekülés: 30 % Életkor: 25/271 év
Egészség: 38 (46) Életpont: 1315/1630 Jellem: gonosz (439) Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (64) Varázspont: 1698/3 Pénz: 207 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 94/13 Pszi pont: 177/291 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3722 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 961 TP-t kaptál. Jelenleg 25 115 783 TP-d van. A következő szinthez még 6 884 217 TP szükséges. Trófeáid: bo'adhun éjhozó, rothadó lián, bo'adhun lidérc. A 229. fordulódban 41403 arany került a bankszámládra. 41505 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 5/25 szúrófegyverek: 45/27 (+9%)
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 35/37
dobófegyverek: 9/78

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); mérg. teriád nyíl (#1380) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 17 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/16 Max életkor 1655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/54 (+10%) 2. nyomkövetés: 31/18 (+20%) 3. mászás: 16/22
4. csapdakészítés: 19/72 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/97 6. gyógyítás: 31/65
7. titkosírás: 14/48 8. felderítés: 25/27 9. szörnyidomítás: 17/23
10. teológia: 100/73 (+1615%) 11. taumaturgia: 77/90 (+7%) 12. szerencsejáték: 14/82
13. versengés: 12/52 14. zene: 22/5 15. szörnyismeret: 17/22
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 15/10 18. vadászat: 27/30 (+32%)
19. bányászat: 30/40 (+4%) 20. testépítés: 47/70 21. úszás: 8/74
22. főzés: 1/0 23. csapatmunka: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 211
2. támadás bónusz: 2 4. max. életpont: 2 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (sötét ital (#284))
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), halálelementál (#279) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456) (csak egyszer), rothadó borzalom (#633) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kronokukac (#285), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), trikornis herceg (#261), Napsörény (#7004), tollaskígyó (#635), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), skarlátdémon (#790), vasgólem (#8004)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Morgan rúnája (#363) a lélek védelme (#57) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) tolvajvér (#364) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
44. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> 22. szintű lényekre pusztító végzet (#106) >> piromenyét (#99)
savhurrikán (#107) >> törpe kínzómester (#681) savhurrikán (#107) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> csontváz hadúr (#423) savhurrikán (#107) >> szárnyaló halál (#456)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> szárnyaló halál (#456) tompítás (#40) >> csontváz hadúr (#423)
tompítás (#40) >> halálelementál (#279) tompítás (#40) >> törpe kínzómester (#681)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kultúrmasztodon (#227) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 108. labirintus (238,94). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 99, 107, 108, 193, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 7, 11, 12, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 43, 44, 46, 49, 52.
Kész: 16, 47.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 763, az összesen kapott pontszám: 77347.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a(z) 60. olimpián.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 72084

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 363 57 79, vv 26 182 224, vv 8 78 364, hh 1100 1618 1629, h 211, kf 441 1628 1943, h 949 10, hh 1225 313 1154, h 34, h 504.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a halál érintése (136)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
pszionikus védelem (307)
sötét rúna II. (359)
élőholt kísérők (360)
tudati feketemágia (390)
a mágia szeretete (393)
szórd két kézzel (397)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2480 TU szükséges.)
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 angolna szálka (#1465) 1 argumcsákány (#2633) 1 bányászcsákány (#434)
1 goblin bökő (#2014) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 triton szigony (#1472)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 2 moa stuki (#413) 1 teriád íj (#1288)
Lövedékek
3 ében nyílvessző (#848) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 9 mérg. teriád nyíl (#1380)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 16 mérgezett tüske (#23) 15 mérgezett vasnyíl (#187)
7 mihlanil nyíl (#597) 7 nyílvessző (#108) 12 tüske (#22)
8 ubuk tüske (#131) 5 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 7 mihlanil dobótőr (#599)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 kvazár sisak (#266)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
1 * nekromanta csuha (#1628) 1 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
$1 * boszorkánykendő ($1697) 1 * che-vállszalag (#1114)
Kesztyűk
1 kvazár kesztyű (#445) 1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * agori szegecscsizma (#1676) 1 * értépő sarkantyú (#1482) 1≥1 ryuku futárcsizma (#1530)
1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 mópat token (#585) 1≥1 * óriás fülbevaló (#614) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
1 tűztagadó (#1979)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 gólem talizmán (#811) 1≥1 hősiesítő medál (#1558)
3 * koponya szimbólum (#139) 2 korinthai talizmán (#814) 1 nekrofun medál (#253)
1≥1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
2≥2 vortex amulettje (#607) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany papi karkötő (#309) 1≥1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1≥1 Eldaran karkötője (#373)
2 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 * kote (#1375) 1 mászó-karperec (#392)
2 mentát karkötő (#1551) 1≥1 obszidián karkötő (#229) 1 smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 * Élet gyűrűje (#1166)
1 háború gyűrűje (#722) 1 hoarián ujjkarika (#1347) 1≥1 * koponya gyűrű (#1733)
1 kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+5)
1 * arany morfjelvény (#2771) 1 * ezüst emlékérem (#2736) 1 * ezüst kalandérem (#2853)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpiai rézmedál (#1787)
1 * örök. csillagköve (#2109)
Löttyök és porok, tartóstul
15 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 132]
11 Fekete Kehely (#283) [bennük 35 korty sötét ital (#284), fér még: 20]
33 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 165]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 65 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [bennük 33 pondróvér (#1232), fér még: 27]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 198]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 80 csepp ugh méreg (#166), fér még: 4]
7 vizestömlő (#3) [bennük 138 korty víz (#27), fér még: 2]
4 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet erszénye (#2308) 4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320)
1 acéltű (#334) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 aranytermő ládikó (#504)
33 aranytű (#272) 1 Aritma varázsgömbje (#2126) 1 ásó (#34)
1 berzerker rablánc (#1865) 1 bőrkantár (#1125) 2 bronzkulcs (#76)
8 csontkulcs (#74) 8 destabilizátor (#1275) 10 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 26 ezüst kulcs (#184)
7 Fairlight szütyője (#2108) 10 fenőkő (#1618) 29 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 5 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 íjászkence (#1225) 58 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 3 keg gomba (#1615) 1 kholden kulcs (#470)
16 kis káoszrelikvia (#2643) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
2 Korrum pálcája (#1545) 5 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1≥1 kristálygömb (#265) 9 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 Leah tekercse (#1258) 1 légiós hátizsák (#1560) 4 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus hátizsák (#735) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 37 megsemmisítő (#1540) 2 nagy aranykulcs (#246)
18 nagy bronzkulcs (#185) 16 nagy vaskulcs (#186) 2 nyomkereső talizmán (#671)
12 őskristály-szilánk (#1525) 8 pszi kristály (#618) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku amfora (#1153)
1 sáfránykő (#979) 34 sámán gyógykenőcs (#1139) 10 shinai gömb (#348)
4 sötét tekercs (#535) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
5≥5 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
10 titkos teleportkő (#1387) 1 varázskorsó (#1546) 7 varkaudar pálinka (#1137)
3 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 A Végzet dragnitja (#2307) 8 acélpengőke (#231) 31 adamantit (#627)
5 álompor (#396) 1 aranyfétis (#766) 6 aranytoll (#572)
53 argumérc (#2632) 35 arkog kő (#632) 6 artikula bélhólyag (#927)
1 arx formázó minta (#298) 62 átlátszó morfplazma (#2451) 4 aurach fog (#657)
59 bíbor morfplazma (#2450) 1 bronz nyakörv (#761) 50 csuklyavirág (#133)
4 darázsfarok (#654) 37 darázsszárny (#652) 11 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 40 drótszőr (#37) 11 eknozol (#540)
4 elkarog szőr (#665) 1 esthari rubin (#748) 1 etra hályog (#712)
24 ezüstdarab (#326) 11 fabontó (#106) 64 fehér morfplazma (#2445)
44 fekete morfplazma (#2446) 16 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
12 fülemüle agyar (#267) 6 galachmit (#310) 10 grákóbőr (#41)
1 gyémánt fétisrúd (#758) 9 gyíkfű (#201) 190 gyöngymangó (#135)
6 hibátlan tűzopál (#1642) 4 iknegurin (#541) 1 jáde rakshallion (#749)
1 jégkristály (#593) 17 jégszív (#282) 4 kaktusztüske (#114)
2 kazmár gyökér (#205) 49 kék morfplazma (#2442) 1 kék orchidea (#68)
13 kitintüske (#879) 1 kobudera csont (#705) 23 kőszem (#304)
6 kreommat szirom (#925) 14 kvazár (#244) 2 lapkorong (#80)
2 lélekesszencia (#619) 6 lidércesszencia (#1074) 56 lila morfplazma (#2448)
6 lótuszvirág (#447) 351 madártoll (#112) 20 mágiaszilánk (#2668)
16 magszim bél (#103) 19 mákrózsa virág (#56) 2 malachit füzér (#755)
14 manifeszt.nyúlvány (#214) 19 mithril (#352) 1 moa gyöngy (#378)
2 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 4 moa üveggömb (#383)
19 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 53 narancs morfplazma (#2449)
1 obszidián kereszt (#756) 7 ómatéria (#2642) 24 pirkit (#153)
32 púderkő (#119) 23 pular kristály (#239) 9 rájabőr (#404)
4 rakolits por (#669) 6 ramit kő (#226) 3 raptor karom (#281)
17 remák szív (#264) 3 rézdarab (#70) 3 rítusónix (#751)
1 ro'galhal lánc (#763) 32 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 Salamon esszenciája (#952) 5 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
64 sárga morfplazma (#2447) 37 sárkányfog (#617) 45 smirglilevél (#29)
1 Ssszissszenő bőre (#953) 44 sünmedve tüske (#14) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szockó hólyag (#355) 1 szuperkötél (#209) 20 szvó-ektoplazma (#151)
13 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702) 2 Tiume batyuja (#660)
8 trikornis szarv (#198) 6 tükör (#43) 150 vámpírfog (#1221)
50 varányszem (#30) 18 vízionár szem (#102) 45 vörös morfplazma (#2443)
10 vörös zyel (#606) 19 xirnox szív (#213) 55 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: vámpírölő (#951)

Összsúly: 295.00 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 329 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
33 grifftojás (#179) 36 gyakorlómedál (#2729) 5 kristálygömb (#265)
2 Napsörény szarva (#1569) 77 pirkit (#153) $32 sárkánypikkely ($292)
4 tapasztalatkő (#975) 66 Thargodan esszencia (#328) 12 titanitdukát (#1480)
27 trikornis szarv (#198) 19 varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
130 arany (#50) 1 fémrúd (#104) 1 keg gomba (#1615)
1 mocsári penke (#148) 9 szögletes kő (#17) 3 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522) 2 vámpírfog (#1221) 36 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 3 rézdarab (#70) 1 trikornis szarv (#198)
19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188
101
102
103
104
105
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Fairlight oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(182,104) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231), kentaurusz (#762)
(183,104) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(184,104) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, ősdentor (#282)
(185,103) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), oltár
(186,102) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), régészeti lelőhely (#1208), kronokukac (#285), éjkornis (#228)
(187,102) tyrannoszaurusz rex (#160), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, q. rohamosztagos (#242), ősdentor (#282), Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek