Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 20. 15h:29' EZ A 243. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 108 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1346. tárggyal |
a 3 5290 1 | átadod a 3. tárgyat az 5290. kalandozónak (1 darabot) |
dd 8 563 653 | eldobod a 8. tárgyat az 563. tárgyat a 653. tárgyat |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 458 1346 | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat az 1346. tárggyal |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im 3 | imádkozol |
vv 78 70 72 | elmormolod a 78. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
ft 690 1 | támadod a 690. szörnyet |
ft 691 1 | támadod a 691. szörnyet |
ft 693 1 | támadod a 693. szörnyet |
ft 694 1 | támadod a 694. szörnyet |
ftv 146 998 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a férfiakat |
ftv 146 999 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a nőket |
kf 111 363 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
fa 331 2569 10 | feladod a 331. tárgyat a 2569. kalandozónak (10 darabot) |
vtn 163 50 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 186 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[186,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Glandyth irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 72 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 1110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [188,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 26 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 35, gyógyulás: 43, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] A terep továbbra is ritka erdő.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 217.]
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár jobb karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (44 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 44, gyógyulás: 37, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [191,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvagdalod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Mágusölővel megvagdalod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ősdentor testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 139, gyógyulás: 90, összesen: -49 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Droma Shelagoru jobb vállát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a Droma Shelagoru jobb karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a Droma Shelagoru jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Droma Shelagoru lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 6 csepp spirituszt. 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 27, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [192,103] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sardullah Sharpa előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú bal oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel végigmetszed a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 16, gyógyulás: 23, összesen: +7 ÉP}
m 4 3 6 | mozogsz délre, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [193,105] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bűbájlidérc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Elpusztult 3 poszogó möszéd! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a bűbájlidérc testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a bűbájlidérc testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. Eldobod az értéktelenné vált hidra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bűbájlidérc trófeát. 3171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 45, gyógyulás: 53, összesen: +8 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a halálhozó bőrszárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1645 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 88, gyógyulás: 32, összesen: -56 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával eltalálod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával megcsapod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 11, gyógyulás: 17, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (41 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 49, gyógyulás: 38, összesen: -11 ÉP}
in 5033 690 456 | leírod az 5033. kalandozónak a 690. szörnyet a 456. tárgyat |
in 5033 693 466 | leírod az 5033. kalandozónak a 693. szörnyet a 466. tárgyat |
in 5033 694 472 | leírod az 5033. kalandozónak a 694. szörnyet a 472. tárgyat |
in 5033 747 550 | leírod az 5033. kalandozónak a 747. szörnyet az 550. tárgyat |
in 5033 760 554 | leírod az 5033. kalandozónak a 760. szörnyet az 554. tárgyat |
in 5033 761 556 | leírod az 5033. kalandozónak a 761. szörnyet az 556. tárgyat |
in 5033 766 557 | leírod az 5033. kalandozónak a 766. szörnyet az 557. tárgyat |
in 5033 771 562 | leírod az 5033. kalandozónak a 771. szörnyet az 562. tárgyat |
kb 1119 1 | kiveszel a bankból az 1119. tárgyat (1 darabot) |
kf 1119 | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
kf 691 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat |
bb 1119 268 326 | beraksz a bankba az 1119. tárgyat (268 darabot) |
szk 230 765 244 | keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 244. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
RAGADOZÓ (292. SZÖRNY) Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában. |
KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY) A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
ŐSQUWARG (300. SZÖRNY) Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
BANYAPÓK (305. SZÖRNY) Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY) Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni. |
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY) A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt. |
MITHRIL SISAK (465. TÁRGY) A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned. |
DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY) A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben. |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY) A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. |
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY) Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését. Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod. |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és varázslat szintenként +1 sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. |
AGYTAPOSÁS (180. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az agytaposás egy briliáns, és - tegyük hozzá - egy igen gusztustalan védekező varázslat. Ha felrakod, van 15-30% (papi szintedtől és az ellenfél szintjétől függően), hogy ellenfeled támadó varázslata(i) kudarcot vall(anak). Ha mégis sikerül neki, ezután persze még ugyanúgy lehet mentődobásod stb. Az agytaposás felrakása 12 VP-t és egy kerek követ igényel. |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
TOTEMOSZLOP (505. TEREPTÁRGY) Nyugodt sétád közben a félhomályos erdőben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fenséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgető érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerős és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínűleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethű farkasfej, amit hatalmas őslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bűvös erőt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre időt s fáradtságot nem kímélve ezt a monumentális építményt. |
Erő: | 20 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 29 (47) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 21/25 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 511/412 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (43) | Varázspont: | 656/92 | Pénz: | 4495 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 136/90 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/88 | ökölvívás: | 13/54 | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 22/46 (+12%) | ütőfegyverek: | 28/66 (+10%) | lőfegyverek: | 25/16 (+6%) |
dobófegyverek: | 24/18 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Krogan buzogánya (#1561) (170%) << mágusölő (#422) (190%) << ököl (#28) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/82 | 2. nyomkövetés: | 55/37 (+34%) | 3. mászás: | 18/22 (+28%) |
4. csapdakészítés: | 16/32 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/42 | 6. gyógyítás: | 17/69 |
7. titkosírás: | 11/2 | 8. felderítés: | 22/39 | 9. szörnyidomítás: | 4/79 |
10. teológia: | 50/50 (+44%) | 11. taumaturgia: | 41/22 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 15/80 (+16%) | 14. harcművészetek: | 13/46 | 15. zene: | 8/36 |
16. szörnyismeret: | 29/71 (+34%) | 17. pszi: | 20/24 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/45 |
19. vadászat: | 5/75 | 20. bányászat: | 20/25 | 21. úszás: | 10/21 |
22. főzés: | 16/10 | 23. csapatmunka: | 4/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer), noth szellem (#250), halált okozó lények (#9098), élőholt ősmágus (#179), nanda (#224), varkaudar vajákos (#690), varkaudar katona (#691), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
76 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
6 | drótszőr (#37) | 7 | ezüstdarab (#326) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 10 | mutáns csont (#331) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 13 | víz (#27) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) | 3 | galachmit (#310) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 21 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kvazár kard (#297) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | ugh méreg (#166) |