235. forduló, 245. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:47'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,105] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 1200 tapasztalati pontot.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 surranó kígyó bőrt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy zoloboo sámán nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 461.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat az 1346. tárggyal
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol Touchrawaggal. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy díszes tunikát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te mászás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 423.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 418.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: vízlélegzés. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 383.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,105] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor császár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mágusölővel néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 83, gyógyulás: 47, összesen: -36 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Karón Varjúval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hősiesítő medált, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy Blounther apó trófea és egy taalru trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 378.]

v 198 150 89 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,105) purifikátor császár (#393), Fairlight rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Karón Varjú (3779. kalandozó)

[150,89] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[-100 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 348.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[151,90] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [152,91] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt.

(Továbbmész...) [153,90] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Killer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 331.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [17. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[9 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [18. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [19. PONTRA.] [3 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [24. PONTRA.] Az út véget ér - egy zsákutca! [26. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [31. PONTRA.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [9 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 109 78 364 elmormolod a 109. varázslatot a 78. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 303.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 301.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 299.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [2. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 10. PONTRA. [LM 11:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [11. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [29. PONT.] [LM 30:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [12 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 100 47 49 mozogsz 100 47 49
[LM 42:] A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [45. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [47. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [49. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 52 55 mozogsz 52 55
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [51. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gránitelementál van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a gránitelementál testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [52. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 258.]

m 3 5 2 mozogsz délkeletre, délnyugatra, keletre
[154,91] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).


(Továbbmész...) [153,92] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték.

(Továbbmész...) [154,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 52 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 2030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 101, gyógyulás: 32, összesen: -69 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (185 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a kísértetvarázsló vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló szellemtestét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló szellemtestét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvarázsló testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 24, gyógyulás: 37, összesen: +13 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Megszólal egy hang a fejedben a múltból. Hiszen már olvastál erről a szörnyről a misztikus legendáskönyvben, ez az a dög, amelyik ryuku páncéllal táplálkozik. Mielőtt közeledbe érne, kezedbe akad egy ryuku sisak, te pedig első döbbenetedben a lény elé veted. Az nyálkás szájába fogja, és elvonul vele a terem túlsó végébe. A terem túlsó oldalán egy zárt kapura lelsz. A kapu jobb oldalán felfestett jeleket találsz. Nekiállsz az ismeretlen betűk jelentésének megfejtéséhez. Nagyon lassan áll össze az egész, látszik, hogy nem főállásban foglalkozol ilyesmivel. Fél óra gondolkozás után már összefüggő egészként olvasod a sorokat, és nem esik nehezedre akképp cselekedni, ahogy jóakaród leírta neked. Az ajtó mögött újabb folyosót találsz, amin el lehet indulni. Hirtelen dühödt fújtatásra kapod fel fejed, és egy pillanat alatt sikerül felmérned kilátástalan helyzeted. Figyelmetlenségedet kihasználva két sárkánynak sikerült becserkésznie, egyikük előtted, a másikuk hátad mögött áll, mindenfajta menekülési szándékodat megakadályozván. Rémülten észleled, hogy a két bestia lehelésre nyitja a száját, mielőtt bármit tehetnél. A tűz a teljes folyosót beborítja, ami pedig a legrosszabb, te vagy az epicentrumában. Mielőtt még eszméleted vesztenéd, megérzed az égett bőr szagát, és arra gondolsz, vajon miért nem voltál óvatosabb. Később, amikor kinyitod a szemed, meglepve tapasztalod, hogy fáradtan bár, de épségben vagy, valamint sárkányok sincsenek körülötted. Úgy gondolod, elég volt a mai napi megpróbáltatásokból, inkább visszavonulsz, és visszatérsz máskor. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +119 életerő.)
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [38 pontot használtál fel, van még 220.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[155,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 41, gyógyulás: 84, összesen: +43 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+675 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 5, gyógyulás: 21, összesen: +16 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 74 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,94] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 34, gyógyulás: 81, összesen: +47 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [155,95] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 167.]

szk 765 160 256 keresed a 765. szörnyet a 160. szörnyet a 256. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [7 pontot használtál fel, van még 160.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 170.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 23, 22.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 170 pontod maradt, ebből a következő körre 170 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 548 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.]

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 307. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 20 (37) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 259 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 63 Menekülés: 15 % Életkor: 21/23 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 524/586 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (43) Varázspont: 686/556 Pénz: 6197 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 136/170 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2085 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17312 TP-t kaptál. Jelenleg 865714 TP-d van. A következő szinthez még 134286 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, élőholt ősmágus, bűbájlidérc. A 231. fordulódban 6772 arany került a bankszámládra. 6941 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/88 ökölvívás: 13/54 szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 22/94 (+16%) ütőfegyverek: *28/100 (+7%) lőfegyverek: 25/40 (+8%)
dobófegyverek: 24/32 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Krogan buzogánya (#1561) (170%) << mágusölő (#422) (190%) << ököl (#28) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/82 (+300%) 2. nyomkövetés: 56/9 (+7%) 3. mászás: 18/59 (+6%)
4. csapdakészítés: 16/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/42 (+300%) 6. gyógyítás: 17/69
7. titkosírás: 11/13 (+11%) 8. felderítés: 22/62 (+23%) 9. szörnyidomítás: 4/79
10. teológia: 51/89 (+46%) 11. taumaturgia: 43/47 (+59%) 12. szerencsejáték: 5/6
13. versengés: 16/12 (+16%) 14. harcművészetek: 13/46 15. zene: 8/36
16. szörnyismeret: 30/31 (+20%) 17. pszi: 20/36 (+2%) 18. zárnyitás: 4/45 (+300%)
19. vadászat: 5/75 20. bányászat: 20/47 (+22%) 21. úszás: 10/21
22. főzés: 16/20 23. csapatmunka: 4/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), noth szellem (#250), halált okozó lények (#9098), nanda (#224), varkaudar vajákos (#690), varkaudar katona (#691), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
9302. szövetség (#9302), Etorlán (#5033), Gormille (#2222)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
láth. észlelése (#78) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
izomernyesztés (#33) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
83 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 rókafarok (#124) 1 ryuku sisak (#688)
1 sallank karom (#128) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
1 vámpírfog (#1221) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 drótszőr (#37) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 moa gyémánt (#385) 10 pular kristály (#239) 14 ragasztó (#83)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szent jogar (#150) 1 szent kehely (#257)
8 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(150,89) Raia rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, szopógödör (#177), művészi porolit (#720)
(151,90) pattanóbödék (#145), Leah rúnaköve, érclelőhely
(152,91) kazmár (#204, belőle készíthető: #205)
(153,90) a 75. labirintus bejárata, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion (#232), gránitelementál (#205)
(153,92) ezoterikus mardelek (#184), Leah oltár
(154,91) patak, 31. jellempróba
(154,92) Raia szent lovagja (#239), Sheran rúnaköve, tavacska, halálhozó (#419), kísértetvarázsló (#424)
(155,93) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), 31. jellempróba, Raia oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(155,95) nekrofun (#173), Leah oltár
(156,94) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), 38. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek