238. forduló, 240. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 22. 11h:46'
EZ A 245. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
246. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Choler adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 20 borkonyó bibét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 kisebb teleportkövet.
A táborozás 28. napján összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfival. Tharr felszentelt papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy elit gárdista trófea, egy mestervarázsló trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Syrus Bo Hong. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 29. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű, körszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított garokk. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve George Owen Kawer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 29. napon ismét összeakadsz George Owen Kawer. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 31. napon megintcsak találkozol Syrus Bo Honggal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 390.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy láth. észlelése varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 382.]

fkt 1754 2 felt. készítesz az 1754. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

hh 1639 1096 1096 használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Az előadást egy igazán rémséges világ, a Sötét Föld kietlen tájképével kezded. Aztán megmutatod, hogyan robbannak a vörhenyes ég felé a gejzírek szökőkútjai, és bugyognak a lávatavak, és a fertelmes kátránygödrök. Aztán sorra megmutatod mindazokat a Thargodanokat, amelyeket csak ismersz, kissé felnagyítva agyaraikat, karmaikat, és rémséges ábrázatuk. Még nem is érsz a felsorolás végére, mikor hirtelen kifogy a pálca energiája. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (68 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 361.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Semmi nem történik... egy árnymanó kalandozó rekedt kuncogása üti meg a füled a mögötted várakozó tömegből. Rajtad nevet. Hogy veszi a bátorságot, hogy... Az utca túlsó végén épp egy pár katonából álló őrjárat halad el. Fennhangon kiabálni kezdesz: - Tolvaj! Tolvaj! Deus ex machinát lopott tőlem! A katonák felkapják fejüket, és felétek indulnak. Az árnymanó gyorsan átlátva a helyzetet, futásnak indul. A katonák pedig utána. Elégedett tekinteteddel követed a mozgásukat, míg el nem tűnnek egy sikátorban. Jól megleckéztetted. (+1 gonoszság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 357.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 7 óndarab lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 353.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a kputtyintó csalánt, elárulom. Csak a ragacsos virágát kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 349.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Egy nyílt titok: a ryuku csizma értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 345.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Vadássz varkaudar kószát, hiszen nagyon ritkán ugyan, de varkaudar tekercset találsz nála!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 341.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha új fegyvert szeretnél, ne hagyd ki a sárkányölő kardot! Ez egy igen kecses vágófegyver, melynek paraméterei a következők: hosszúság 55 hüvelyk, súly 5 kg." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 337.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Egy nyílt titok: a rothasztó talizmán értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 333.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Azért szeretik a kalandozók az og'lhobn fülbevalót, mert viselése szerencsét növel." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 329.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+44 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 299.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Dallamos sípolásba kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+50 arany). Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal karját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 269.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 239.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,87] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a légirozmár nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a légirozmár fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [121,88] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve!

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 191.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[119,90] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [118,91] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [117,92] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz boszorkánykendőt. (ld. enc.) Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bandita. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 16 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 159.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[116,93] A terep továbbra is ritka erdő. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,94] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [114,95] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 127.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 122.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[113,96] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy vadász tatu irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Mindenki osztogatja, de csak kevesen fogadják el mástól.
[5 pontot használtál fel, van még 108.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-9 TU.] A befejezéshez még 450 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 765 778 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 22, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az érző szívű dromedár. Egy kaját habzsol be a karmazsin huhogó. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 380 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 24 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 336/336 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 506/336 Pénz: 8351 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 125/295 EFejl: 76
Eddig összesen 1340 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5163 TP-t kaptál. Jelenleg 806993 TP-d van. A következő szinthez még 193007 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 7666 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 24
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 66 3. lopás: 1
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 17 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 12
10. szörnyidomítás: 11 11. teológia: 30 12. taumaturgia: 38
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 14 15. zene: 108 (+1)
16. szörnyismeret: 36 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 6 20. bányászat: 18 21. úszás: 10
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kétfejű csatabárdot (#1754) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) láth. észlelése (#78)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 4 gyöngymangó (#135) 10 tüske (#22)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
209 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 3 kaja (#2)
1 moa üveggömb (#383) 7 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,96) gumifa (#38), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(114,95) varkaudar behemót (#189)
(115,94) oltár, Raia rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137)
(116,93) varkaudar behemót (#189), Tharr rúnaköve
(117,92) ork kunyhó (#1683), bandita (#758)
(118,91) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba
(119,90) Raia rúnaköve, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba
(120,89) 37. jellempróba
(121,88) oltár
(122,87) vadtroll (#70), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), légirozmár (#94)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.

Üzenet küldése a karakternek