Karakterszám: |
9004 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
24 |
Játékhét: |
43 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
4 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 8. 14h:54' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jan. 11. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
DAZE KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú,
kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jan. 2.* Rax Dzakar csatában legyõzte Galócát.
*jan. 3.* Night Wolf és
Furaarcú Galetkó megküzdöttek egymással, és Night Wolf gyõzött.
*jan. 3.*
Alkony testvére, Hajnal gyõzelmet aratott Verminator felett.
*jan. 7.*
Night Wolf gyõzelmet aratott Tassadar felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 27.* Az 15018 szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett!
*dec. 27.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*dec. 30.* Lord Griffonheart és Morkvor pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart
került ki gyõztesen.
*dec. 30.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába állt egy
sötét elf harcos.
*dec. 30.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában
"a béke õre" lett.
*dec. 30.* Torz Talbotot kis híján megölte egy kõtroll.
*dec. 30.* Örök Lázadó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Vadmacska
felett.
*jan. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Energetic felett.
*jan. 2.* Köpködõ Méregzsák és Zorak a Szellem pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*jan. 2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
párviadalban legyõzte Sandro the Caterpillart.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
kno 103 1 |
103. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
kno 103 1 |
103. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
kno 103 1 |
103. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
kno 103 1 |
103. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
kno 103 1 |
103. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 6. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 186.]
kno 105 1 |
105. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem
növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
kno 105 1 |
105. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem
növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
kno 105 1 |
105. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási
módja 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
gy 100 0 20 |
felt. gyógyítás 100%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 100 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós
járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett
galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt
levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást
hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík odajön hozzád. Bamba elindul a tûzgyík felé. Megközelíted
a tûzgyíkot. A tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(15 ép-t sebzõdtél). Bamba a tûzgyíkot támadja.
Támadod a tûzgyíkot. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél).
Mérget juttatsz belé. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Fürgén elhajolt.
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(14 sebzés). A tûzgyík kileheli lelkét.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 9/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+16%). Szolgáidnak 16% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit.
[ld.
enc.] Bamba kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+14 életpont.)
Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha
jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan
haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy
újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Bamba a sáskaharcost
támadja. A sáskaharcost próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb
mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod látható
benyomással van rá
(11 sebzés). A sáskaharcos holtan terül el. Regenerálsz
(+1 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 9/0.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 19%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 mandibula és 18 arany.
[ld. enc.] Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.) Ezt
a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább.
Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz:
ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi odajön hozzád. Bamba a mahomohit rohamozza. A
mahomohi irányába mozogsz. A mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és
a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(14 ép-t sebzõdtél).
Bamba a mahomohit támadja. Megtámadod a mahomohit. Lendületet véve ütsz
jobb mancsoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(12 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod
látható benyomással van rá
(16 sebzés). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi rád veti magát. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg
leheletével.
(12 ép-t sebzõdtél). Bamba a mahomohit támadja. A mahomohi
holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 14/10.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+17%). Szolgáidnak is jut 17%. Elteszed a zsákmányt, ami 12 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+29 életpont.) Hmmm... Ha
ennyire hatalmas vagy, talán ideje feljebb költözni, nem? Végre eléred
a fõ barlangfolyosó végét. Ott galetki õrök fogadnak, hamarosan elõkerül
az írnok, és átveszi a levelet. Közben igyekszel egy kicsit körbenézelõdni.
Nicsak, milyen furcsa épület, egy nagy gömbbel a tetején! Biztosan ez a
Pszi Iskola. Már alig várod, hogy meglátogathasd... Az írnok ad egy színes
követ, ezzel igazolva, hogy átadtad az üzenetet. Az árnyakba tapadva térsz
vissza, elkerülve minden találkozást. Odalent az írnok átadja a 20 arany
díjat, és megköszöni a munkádat. (+2 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 jobb mancs szakértelem; [86
TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
gy 70 0 20 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 100.]
m 7 5 86 3122 1211 4115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,5) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 6) A legközelebbi feladat megoldásánál 6 lesz a válaszod.
(M 7,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Az oszlopok közül
furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután
üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz.
Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy tûzféreg alomban csak
nõstény tûzféreg született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és
csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti
alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa pirokövet, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 6 mázsa pirokövet. Ezek a falánk lények tehát összesen
294 mázsa pirokövet pusztítottak el. Hány tûzféreg volt egy alomban?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [6] - Még sokra viszed,
barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 7,5) Tovább északra! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt
már sikeres voltál.
(M 8,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Megkönnyebbülten
sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 9,5) Keleti irányba folyatod utadat. Megpillantasz egy mágikus idézõkört,
szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Kár, hogy már
használtad ezt a kört.
(M 9,4) Északra mész tovább. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel,
ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot.
(M 10,4) Kelet felé mozogsz. Üres szobába érkezel.
(M 10,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,4) Irány nyugat! A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel,
ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot.
(M 9,3) A folyosó északra tart. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol
egy óriáserõt. A goblin kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Megközelíted
a goblin kobrát. Bamba megközelíti a goblin kobrát. Támadod a goblin kobrát.
Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé.
Harapásra nyitod szádat. Ez mellément. Bûzöd fojtogatja
(11 sebzés). A
goblin kobra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak
13% jut.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a Csarnokot. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
m 10 6 1114 1125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,6) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 10,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 9,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Megpillantasz egy mágikus
idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Kár,
hogy már használtad ezt a kört.
(M 9,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy óriási gombákkal teli
terembe lépsz be.
(M 10,4) Keleti irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
Kimész a Csarnokból. [9 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
be 4 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt csak akkor
fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} [5
TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt
sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén
galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini,
amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121). Sípszó jelzi az összecsapás
kezdetét. Ellenfeleid 2 elemi rin (#28).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Ez bizony szégyenteljes vereség
volt! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy! [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 51.]
h 8 55 |
8. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 51.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy
elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Huh,
leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a
nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled
egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Bamba elindul a förtelemféreg felé. A förtelemféreg felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg feléd mozog. Bamba a förtelemférget
támadja. Támadod a förtelemférget. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál.
A fogaiddal támadsz.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Bûzöd fojtogatja
(6 sebzés). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre
zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban.
Sebzõdsz 6 ép-t. Bamba
9 sebzést
kap. Bamba hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 11/9.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sziklozug újra él
és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára
fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Leérve, óvatosan megkezded
a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Velõtrázó
ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. A jégmedúza felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Bamba megközelíti a jégmedúzát. A jégmedúza
rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(12 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Lecsapsz jobb mancsoddal. Félrehajolt.
Megpróbálod megmarni.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Nehezen bírja a szagodat
(13 sebzés). A jégmedúza halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 0/0.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 11% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy nordkristály és 14 arany.
Bamba eszik. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még
23.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos,
könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi feléd rohan. Bamba a zombit rohamozza. Megközelíted
a zombit. A zombi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. Elkerülted.
Bamba a zombit támadja. Megtámadod a zombit. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod megmarni.
(16 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 11/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak
is jut 10%. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 212 sebzést okoztál, és
82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
189 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Daze, egy jaguárra hasonlító, izmos testû férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 24.
fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 2.20 |
[2] IQ: |
4 / 2 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.25 |
[4] egészség: |
5 / 3.55 |
[5] mágia: |
1 / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 0.78 |
[9] Méret/ép: |
50 / 35 |
Min. méret: |
43 |
Barlangméret: |
51 |
|
|
Varázspont: |
16 / 16 |
Képességpont: |
8 / 22% |
Hõsi pont: |
6 (99) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
150 / 129 |
Hírnév : |
303 |
Jóllakottság: |
130% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
124 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
112 (7) |
Leölt torzszülött: |
134 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (5)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 15%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Használd a
KNO parancsot húsz alkalommal! [számláló: 12] 3.) Érj el 5-ös rugalmasságot.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (2) / 0 |
[25] bûz: |
8 (13) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.85 |
[47] zárnyitás: |
2 / 1.44 |
[48] mászás: |
3 / 2.94 |
[55] szívósság: |
9 / 0 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 0.35 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.42 |
[67] régészet: |
5 / 1.30 |
[69] tanulás: |
1 / 0.55 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 0.24 |
[102] sebzõ méreg: |
10
/ 0 |
fog |
[103] méret: |
6 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.56 |
[105] energiaszívás: |
4 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Bamba, a sziklozug |
18/18 |
185% |
200% |
3 / 1.28 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 1 |
gy 100 |
ism 4 |
p |
gy 70 0 20 |
pv 4 1 3 5 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 20;
VI erõ:120% ép:20%;
PV 5 8;
PSZ
55 59 48 46 66;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #16 (7. épület), #20 (9. épület),
#22 (1. épület), #51 (20. épület), #285 (22. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 a bûz nagy pajzsa (#28962) |
* |
1 díszes
fejék (#135) |
* |
1 a sün köpenye (#24985) |
|
1 villámöv (#172) |
* |
1 bõr mellvért (#1046)
|
Ékszerek, kincsek |
|
283 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 a bûz kõamulettje (#29096)
|
|
2 díszes karkötõ (#1242) |
|
1 gyûrû (#1225) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
1 harci fejsze (#12) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 winropu moha (#22) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
5 ragálygomba (#26) |
Egyéb kacatok |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 bolhedor szárny (#15)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
2 mandibula (#157) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PIRGAMIT (152. TÁRGY) Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos
piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha
megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják
anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor
egyéb felhasználási módszert tudnak.
SÁSKAHARCOS (44. LÉNY) A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával
rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl
támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni,
egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a
császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött
vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása
rovarevõ vagy micinista).
MANDIBULA (157. TÁRGY) Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok
mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos
és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne,
nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).