Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 26. 9h:04' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5169 SZÁMLA : XXXX |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bíborgörény bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíborgörény testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy tűzbokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy démontetű! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a félelem-járó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A félelem-járó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a félelem-járó. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sünmedve bal karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 135 | használod a 135. tárgyat |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [35,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gátvakond jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [36,-9] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a pókvadász testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
m 2 3 8 | mozogsz keletre, délkeletre, északra |
BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY) Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY) Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
Erő: | 8 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 105/105 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 99/65 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bot (#4) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 13 (+1) | 5. vadászat: | 6 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
démontetű (#15), grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
gnóm (#6) |
Összsúly: 21.83 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | gyöngymangó (#135) | 10 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |